X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תכנס לשוק תחת המותג פיקסל בשלב הראשון, תפעל בשיטת שיווק ישירה ללקוחות החברה בלבד, שכבר מכירים את המוצרים ומעריכים את השירות
▪  ▪  ▪

חברת קרט ישראל, המייצגת בארץ את יצרניות הענק, ביניהן, Canon, Pentax, Epson ואחרות, תשיק בתחילת השנה מותג פרטי חדש-PIXXEL.
תחת מותג הבית החדש, תחל החברה לשווק מסכי LCD, טלוויזיות LCD, מכשירי MP3, כרטיסי זיכרון למצלמות דיגיטליות ו-DVD נייד, כשבהמשך ישולבו מוצרים נוספים. תהליך ההשקה יכלול קמפיין שיווקי עם פעילות יחסי ציבור, קידום מכירות, מערך טלמרקטינג ועוד, בהיקף של כחצי מיליון ש"ח.
חברת קרט משווקת מצלמות דיגיטליות, מצלמות וידאו, מדפסות, סורקים ומכשירים משולבים של החברות שאותן היא מייצגת בישראל.
"ההחלטה לצאת בקו מוצרים נוסף הגיעה בשל דרישת לקוחות החברה בפרט והשוק הישראלי בכלל, ומעצם הרצון להתרחב. בסיום הרבעון הראשון לפעילות זו, מתכננת קרט להגדיל את נתח המכירות שלה בעשרות אחוזים.
"השאיפה היא שבסיום שנת 2006, תהפוך לשחקן מוכר גם בתחום האלקטרוניקה הבידורית", כך מסר רמי יגרמן, מנכ"ל קרט, עם הודעתו על כניסת קרט לשוק האלקטרוניקה הבידורית.
המסכים ועיצובם הייחודי, מפותחים ומיוצרים עבור קרט על-ידי מיטב היצרנים ועל-פי צרכי לקוחות החברה, בהתאמה לדרישות השוק הישראלי המתוחכם. קו המסכים החדש יכלול מסכים דקים יותר, שלא פולטים חום, בעלי אורך חיים גבוה יותר, זווית צפייה רחבה יותר ועוד.
עוד הוסיף רמי יגרמן, כי בין יתרונות קרט ניתן למנות את מוניטין החברה בתחום השירות והאחריות. כל המוצרים החדשים משתלבים במערך ערוצי ההפצה, השירות, ערוצי המכירות, השיווק והלוגיסטיקה של קרט, ובכך מנצלת החברה את משאביה הקיימים.
אורית בניטה, מנהלת השיווק בקרט: "בחרנו בשלב הראשון, לנקוט בשיטת שיווק ישירה ללקוחות החברה בלבד, שכבר מכירים את המוצרים ומעריכים את השירות של קרט. בהמשך, תציע קרט את המוצרים גם לקהל הרחב בנקודות המכירה. לקוחות קרט מהווים אחוז גבוה ביותר של אוכלוסיית ישראל, שכן לא ניתן למצוא בית בישראל ללא מוצר מתוצרת קנון, פנטקס, אפסון או אחרות. זו הסיבה העיקרית לכך שלקוחותינו מהווים את הנכס העיקרי של החברה. למינוף נכס חשוב זה, תציע קרט ללקוחותיה תנאי תשלום נוחים, מחיר אטרקטיבי וסינרגיה מלאה עם תחומי פעילותה הנוספים".
ממחקר מקדים שערכה קרט, התברר, כי תחום מסכי LCD וטלוויזיות LCD נתפס כיום בישראל כתחום עולה, ומומחים צופים כי בעוד כשנתיים, ניתן יהיה לראות בכל בית לפחות מסך LCD אחד.
לרוב הישראלים יש יותר ממכשיר טלוויזיה אחד בביתם, ל-31% שני מכשירים, ל-17% שלושה ול-14% בין ארבעה לחמישה מכשירים בבית. ל-13% אין טלוויזיה כלל. על-פי מחקר זה, כ-65% מלקוחות קרט מתכוונים לרכוש טלוויזיות LCD ו-97% מהם הביעו נכונות לרכוש אותן מקרט.

תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  17/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
הגידול צפוי בתחומי התוכן ודור 3    המנכ"ל, גיל שרון, מעריך כי ההכנסות מתחומים אלה יעמדו על יותר מחצי מיליארד ש"ח עד סוף 2008
יפעת גדות
חוקרים מבריטניה טוענים כי השינויים בתזונה במהלך 50 השנים האחרונות הם שתרמו לעלייה בבעיות המנטליות מהן סובלים אנשים רבים
יהונתן דחוח-הלוי
כך טוען העיתון הטורקי הרייט, הנסמך לדבריו על גורמי מודיעין אמריקניים    לצורך התקיפה תשתמש ישראל בשדות תעופה בצפון עירק, באזור הכורדי    ראש אמ"ן היוצא אומר בראיון ל"ניו-יורק טיימס", כי פרק הזמן שבו יש להחליט על סיכול פרויקט הגרעין האירני אינו עולה על שנה
הדר פרבר
הסרט הפלשתיני עוסק בשני מחבלים מתאבדים שעומדים לבצע פיגוע בישראל וזכה בפרסים נוספים בעבר    הסרט "הר ברוקבק" גרף ארבעה פרסים, בהם פרס הדרמה הטובה ביותר והבמאי הטוב ביותר
הדר פרבר
ככל הנראה התקבלה התפטרותו של השופט הבכיר    לנוכח היעדרו קיים חשש לפגיעה באמינות המשפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il