X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ציפי שליסל: "לא הוצא כנגדנו כל צו פינוי" עו"ד יורם שפטל: "צה"ל מבין שהמצב הנכון, הטבעי והחוקי הוא להחכיר את הנכס למתיישבים יהודים"
▪  ▪  ▪

הרב ישראל וציפי שליסל הגישו (17.1.06) תביעה לבית משפט השלום בבית שמש כנגד צה"ל, הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש באיו"ש ואגודת מחדשי הישוב היהודי בחברון, במטרה להורות שלא לפנותם מהחנויות במתחם השוק בחברון.
בני הזוג ועשרת ילדיהם מתגוררים בשנים האחרונות בשלוש מתוך החנויות שבנויות במתחם השוק בחברון.
ציפי שליסל היא ביתו של הרב שלמה רענן הי"ד, שנרצח לפני כ-5 שנים בביתו שבשכונת 'אדמות ישי' (תל-רומיידה) בחברון. היא עברה להתגורר בחברון בעקבות רצח אביה בכדי לסייע לאמה האלמנה. הרב ישראל שליסל משמש כראש כולל 'אור שלמה' שבאדמות ישי בחברון, שהוקם כמפעל להנצחת שמו חותנו, הרב רענן.
בתביעה שהוגשה, באמצעות עוה"ד יורם שפטל, מציינים בני הזוג כי כבר לפני כחודש, בהליך המתנהל בבג"צ (5097/01) בעניין, כתב צה"ל, בהודעה לבית המשפט, כי "לאור פניה נוספת שהתקבלה בעניין זה לאחרונה, הוחלט כי במקביל לפינוי החנויות תבחן על-ידי הגורמים המוסמכים האפשרות לפעול לסיום הדיירות המוגנת של עיריית חברון בחנויות נשוא העתירה. אם אכן תתקבל החלטה, בכפוף להליכים החוקיים הנדרשים, על סיום הדיירות המוגנת, הרי שלאחר מכן, ישקלו האפשרויות באשר לשימוש בחנויות, לרבות האפשרות להחכיר את החנויות למתיישבים יהודים, בכפוף לאישור היועץ המשפטי לממשלה, ובלבד שבכל מקרה החנויות לא יוחכרו לפולשים לחנויות".
לטענת עו"ד שפטל, משמעות ההודעה היא כי צה"ל מבין ש"המצב הנכון, הטבעי והחוקי הוא להחכיר את הנכס נשוא עתירה זו למתיישבים יהודים...אז מדוע אם כן יש לגשת מלכתחילה להליך הקשה של פינוי הנכס ממתיישביו?! מדוע לא לפעול מיידית (ללא פינוי הנכס) להחכרתו לנתבעת 3 (אגודת מחדשי הישוב היהודי בחברון נ.י)ולהשארת התובעים בנכס ?!..."
"אני ובעלי הננו אזרחים תמימים ושומרי חוק, והננו ברי-רשות במקרקעין, מתוקף ההסכמה שניתנה לנו ע"י אגודת מחדשי הישוב היהודי בחברון, שהיא-היא בעלת הזכויות במקרקעין" כותבת שליסל בתצהיר שהגישה לבית המשפט.
עוד מוסיפה שליסל, כי לא הוצא כנגדם כל צו פינוי ואף הומלץ ע"י הוועדה, ובהסכמת האגודה, להחכיר את המקרקעין בחנויות שבהן הם מתגוררים. עוד מצויין בתביעה, כי אם יפונו מהחנויות במתחם השוק, על האגודה לדאוג להם למגורים חליפיים בחברון.
בית המשפט מתבקש להורות לכוחות צה"ל שלא לפנותם מהחנויות במתחם השוק בחברון, שבהן הם מתגוררים, ולהורות על החכרת המקרקעין.
עוד מתבקש בית המשפט להוציא צו ביניים האוסר על כוחות צה"ל לפנות את בני המשפחה, או להיכנס ולהרוס את המבנים עד למתן החלטה בתביעה לגופה.

תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  17/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בגיל שנתיים קיבלה תושבת מסצו'סטס זימון לביהמ"ש    בטעות נכתב כי גילה 62
ענבל אביב, שלומי דיאז
זאת בעקבות ההחלטה לפיה כל הרובע היהודי של חברון יוכרז כ'שטח צבאי סגור'    אדם שיסתובב רעול פנים, יתעמת עם כוחות הביטחון או ישליך אבנים, ייעצר במקום
יהונתן דחוח-הלוי
איש דת מוסלמי קיצוני החי בבריטניה הורה לנשים מוסלמיות שלא להסתכל על ה"עינטוזים" בריקודיו של ג'ון טרבולטה, שמא הדבר ישחית את מוחן וירחיקן מהאיסלאם    לדבריו, אם האיסלאם יכפה על טרבולטה לבוש איסלאמי "תפתר הבעיה"
שי פאוזנר
תכנס לשוק תחת המותג פיקסל    בשלב הראשון, תפעל בשיטת שיווק ישירה ללקוחות החברה בלבד, שכבר מכירים את המוצרים ומעריכים את השירות
שי פאוזנר
הגידול צפוי בתחומי התוכן ודור 3    המנכ"ל, גיל שרון, מעריך כי ההכנסות מתחומים אלה יעמדו על יותר מחצי מיליארד ש"ח עד סוף 2008
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il