X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סקר של מכון מידע שיווקי סי איי וחברת הפרסום שיאון info, שיחשף ב"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע, מגלה עוד: נשים נתפסות כמושפעות ממותגים הרבה יותר מגברים, וככל שרמת ההכנסה עולה, כך רמת ההשפעה ממותגים עולה
▪  ▪  ▪

ממצאי מחקר של מכון מידע שיווקי סי איי, של נעם רז ומרב שפירא, שהוזמן על-ידי חברת הפרסום "שיאון info", ייחשפו בגיליון יום שישי הקרוב של "7 ימים" בידיעות אחרונות.
מדובר בפרסום ראשון בהיקף כזה של תוכן שיווקי במגזין של ידיעות אחרונות, תחת מהדורת "המותגים המשפיעים של 2005". המהדורה מבוססת על פורמט ה-Time Magazine האמריקני.
ממצאי המחקר נפרשים לאורך 14 עמודי המהדורה, ומציגים זוויות שונות על הדרך שבה מותגים משפיעים על הרגלי הקנייה של הצרכן הישראלי ועל מערכת היחסים צרכן-מותג.
מן הממצאים עולה, כי הצרכנים "מודים" ומציינים בבירור את כוחם של המותגים ואת השפעתם על תפיסותיהם ועל החלטות הקנייה שלהם. בין הממצאים: 86% מהנשאלים השיבו, כי למותגים יש השפעה על החלטות קניה, 68% חושבים שכוחם של המותגים מתחזק, ו-57% מהציבור מחשיב קניית מוצרים של מותגים ידועים כצורך חברתי ואף מאמין, כי מדובר במוצרים איכותיים יותר.
ממצאים נוספים מגלים, כי נשים נתפסות כמושפעות ממותגים הרבה יותר מגברים, וכי ככל שרמת ההכנסה עולה, כך רמת ההשפעה ממותגים עולה.
חיליק שיאון, מנכ"ל שיאון info: "המחקר גילה, כי כוחם של מותגים דומיננטיים הולך וגדל בהשפעה על תפיסות הצרכנים והחלטות הקניה שלהם. מסיבה זו, בחרנו למקד את המהדורה הפעם במותגים בולטים שהשפיעו במיוחד על הקטגוריות שלהם, ועל עיצוב תפיסות והרגלי הקניה של הצרכנים".
בשיאון info בקשו לבחון כיצד משפיעים מותגים שפרסמה החברה לאורך השנה האחרונה. בין המותגים שמופיעים בפרויקט: תלמה, 'מזולה החדשה', סיטרואן, סמסונג, Life של סופר פארם, מי עדן, תדיראן carrier וטבע נאות.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר של מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי, בכתובת: www.meidashivuki.co.il
תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  18/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
ציפי שליסל: "לא הוצא כנגדנו כל צו פינוי"    עו"ד יורם שפטל: "צה"ל מבין שהמצב הנכון, הטבעי והחוקי הוא להחכיר את הנכס למתיישבים יהודים"
הדר פרבר
בגיל שנתיים קיבלה תושבת מסצו'סטס זימון לביהמ"ש    בטעות נכתב כי גילה 62
ענבל אביב, שלומי דיאז
זאת בעקבות ההחלטה לפיה כל הרובע היהודי של חברון יוכרז כ'שטח צבאי סגור'    אדם שיסתובב רעול פנים, יתעמת עם כוחות הביטחון או ישליך אבנים, ייעצר במקום
יהונתן דחוח-הלוי
איש דת מוסלמי קיצוני החי בבריטניה הורה לנשים מוסלמיות שלא להסתכל על ה"עינטוזים" בריקודיו של ג'ון טרבולטה, שמא הדבר ישחית את מוחן וירחיקן מהאיסלאם    לדבריו, אם האיסלאם יכפה על טרבולטה לבוש איסלאמי "תפתר הבעיה"
שי פאוזנר
תכנס לשוק תחת המותג פיקסל    בשלב הראשון, תפעל בשיטת שיווק ישירה ללקוחות החברה בלבד, שכבר מכירים את המוצרים ומעריכים את השירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il