X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קפטן הפועל י-ם רוצה לנצח בבלגרד ולסיים את שלב הבתים במקום השני הפסד של י-ם והעיניים יופנו לתוצאה שתגיע מהמשחק בין רומא ללה-מאן
▪  ▪  ▪

אחרי שבשבוע שעבר הבטיחה הפועל י-ם את ההעפלה לשלב הבא ביול"ב קאפ. תתייצב מחר (ג′) הקבוצה של ארז אדלשטיין לקרב על השמנת-המקום השני בבית ד′, כשתתארח אצל הכוכב האדום בלגרד. (20:00, שידור ישיר בערוץ 1)
המשחק הראשון בין הקבוצות היה אחד הטובים של י-ם העונה. הוראס ג′נקינס, מריו אוסטין ורוג′ר מייסון, סחפו את האדומים לניצחון גדול 77-103 באחת מההצגות הגדולות שנראו במלחה העונה.
המשחק הקרוב, יקבע רק את המיקום הסופי של הקבוצות בבית, היות ושתיהן כבר הבטיחו את מקומם בשלב הבא. ניצחון ימקם את י-ם שנייה, כשהמקום הראשון כבר מובטח לדינמו מוסקבה. הפסד יעביר את תשומת הלב לצרפת שם יפגשו לה-מאן ורומא, בקרב על הכרטיס האחרון לשלב הבא. ניצחון של האיטלקים וי-ם במקום השני, הפסד של בודירוגה וחבריו ישלח את האדומים למקום השלישי.
בי-ם רוצים מאוד את המקום השני, שיעניק להם יריבות נוחות יותר בשלב הבא, לפחות על הנייר. הוראס ג′נקינס כבר מוכן: "היו לנו יומיים של אימונים. ננסה ללכת למשחק הכי טוב שאפשר ולגמור במקום השני. זה יכול להגיד הרבה עלינו כקבוצה אם נגמור במקום השני. אנחנו יודעים מה החשיבות של המשחק וכמה זה חשוב לנצח. זה קשה לשחק בבלגראד, אני יודע בגלל ששיחקתי שם. צריך לשחק כדורסל טוב ובעיקר לשלוט בקצב של המשחק".
מאיר טפירו מקווה לשחזר את ההצגה מהמשחק הראשון: "אנחנו נוסעים בשביל לנצח. המקום שני חשוב לנו ואני מאוד מקווה שנעשה את זה. הכוכב האדום ניצחו את כולם ועשו תוצאות מאוד יפות. פה הצלחנו לשבור אותם ולתת הצגה גדולה אני מקווה שנצליח לתת הצגה יפה גם שם".
י-ם תחזור ביום ד′ ארצה וביום חמישי יצאו היו"ר דני קליין והדובר, גידי דודי לברצלונה לקראת הגרלת המשחקים של שמינית הגמר, שייחל ב-31/1, הגומלין יהיה ב-7/2.

תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  17/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
אברמוביץ′ הבטיח לגרנט 2 שחקנים מהסגל הרחב של צ′לסי    קרלטון קול שוקל את הצעת גרנט להצטרף לאדומים
שי פאוזנר
סקר של מכון מידע שיווקי סי איי וחברת הפרסום שיאון info, שיחשף ב"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע, מגלה עוד: נשים נתפסות כמושפעות ממותגים הרבה יותר מגברים, וככל שרמת ההכנסה עולה, כך רמת ההשפעה ממותגים עולה
נוה יוסף
ציפי שליסל: "לא הוצא כנגדנו כל צו פינוי"    עו"ד יורם שפטל: "צה"ל מבין שהמצב הנכון, הטבעי והחוקי הוא להחכיר את הנכס למתיישבים יהודים"
הדר פרבר
בגיל שנתיים קיבלה תושבת מסצו'סטס זימון לביהמ"ש    בטעות נכתב כי גילה 62
ענבל אביב, שלומי דיאז
זאת בעקבות ההחלטה לפיה כל הרובע היהודי של חברון יוכרז כ'שטח צבאי סגור'    אדם שיסתובב רעול פנים, יתעמת עם כוחות הביטחון או ישליך אבנים, ייעצר במקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il