ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות, אינטרנט זהב, הודיעה (ג', 17.1.06), כי חברה-בת שלה, GoldMind, רכשה 51% ממניות בעלת האתר seret.co.il, פורטל ישראלי בולט בנושא סרטים. יתרת מניות החברה בסך 49% ישארו בידי מייסדי הפורטל.
"סרט" שקם בשנת 2000, מציע מידע רחב לחובבי הסרטים בישראל, כולל מועדי הקרנות, ביקורת מקצועית ותקציר לסרטים, רכילות הוליוודית, צ'אט, משחקים רבי משתתפים ועוד.
בנוסף, האתר מאפשר לצופי הסרטים רכישה מקוונת של כרטיסים. עם כ-5 מיליון דפים ניצפים בממוצע לחודש, המודל העסקי של הפורטל כולל מכירות של שטחי פרסום מקוונים כמו גם עמלה בגין מכירות כרטיסים. במהלך דצמבר 2005 כמיליון גולשים ביקרו באתר.
אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, מסר: "רכישה זו הינה המשך ישיר למאמצינו בשנתיים האחרונות, להרחיב ולבסס את מעמדה של אינטרנט זהב כקבוצת המדיה האינטרנטית המובילה בישראל". מאינטרנט זהב נמסר עוד, כי במסגרת החדשה, היא תכנס לשיתוף פעולה והחלפת תכנים בין אתר seret.co.il ועולם הקולנוע בפורטל MSN ישראל, שבו היא שותפה.
רני ישראלי, מבעלי האתר, הוסיף, כי כניסתה של אינטרנט זהב כשותפה לחברה מעידה על הפוטנציאל המסחרי הקיים באתר ואף תקצר את הדרך למימושו".
נזכיר, כי לפני כשבועיים המתחרה של אינטרנט זהב, ספקית האינטרנט והשיחות לחו"ל, נטוויז'ן, חתמה על הסכם לרכישת 51% מבטא סופט - בעלי ומפעילי אתר האינטרנט, טיקטנט, שלו פעילות מכירת הכרטיסים הגדולה והמובילה בישראל, בעיקר לבתי קולנוע.
היקף העיסקה לא נמסר, אך ההערכה היא, כי מדובר בכמה מאות אלפי דולרים. טיקטנט תשולב בפעילות התוכן והסחר האלקטרוני של נטוויז'ן במסגרת אתרי נענע ונענע שופס.
טיקטנט, מאפשר רכישת כרטיסים וניהול הזמנות ומנויים בקופות, באמצעות הטלפון (IVR), באינטרנט ובסלולר. טיקטנט מרכז את רוב פעילות מכירת הכרטיסים און ליין בישראל וכולל בין היתר, מכירות כרטיסים לרשת בתי הקולנוע גלובוס גרופ, לבתי הקולנוע לב, דיזינגוף, סינמה סיטי, סינמטק תל אביב ועוד.
בעולם המופעים ומקומות הבילוי, משמש טיקטנט למכירת כרטיסים לבנייני האומה בירושלים, לסופר לאנד, ללונה פארק בתל אביב, לימית 2000 ולאתרי בילויים ומרכזי מבקרים רבים נוספים.