X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"012 עסקים" משיקה שירות Virtual Private Network חדשני המאפשר חיבור למשרד מכל מקום ללא תוכנות נלוות
▪  ▪  ▪

012 לעסקים מבית 012 קווי זהב, משיקה שירות חדשני המאפשר לעובד להתחבר למשרד מכל מקום בעולם באמצעות האינטרנט המהיר באופן מאובטח, ללא התקנת תוכנות מיוחדות. 012 היא ספק התקשורת הראשון בישראל המשיק שירות זה, המהווה מהפיכה של ממש בתחום שירותי ה-VPN ונחשב לחדשני גם בעולם.
השירות החדש: שירות 012SSL-VPN, ניתן ממרכז התקשורת ב-012 ומאפשר ללקוח חיבור מאובטח מרחוק מכל מקום ברשת האינטרנט באמצעות דפדפן האינטרנט בלבד, ללא צורך בהתקנה כלשהי של תוכנת VPN וללא שיזדקק לתמיכה מורכבת.
הגישה למשרד תתבצע דרך כתובת אינטרנט של פורטל ייעודי שאותו מקימה 012 עבור החברה. הפורטל מאפשר גישה לאפליקציות בארגון שבו עובד המתחבר, לאחר הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמא. השירות המתקדם מאפשר להגדיר מגוון הרשאות עבור עובדים למערכות שונות ע"פ הגדרת ובחירת החברה.
השירות מבוסס על טכנולוגית ה-SSL-VPN של חברת ג'וניפר נטוורקס הנחשבת למובילה העולמית בתחום ה-SSL-VPN עם נתח שוק של 32%.
יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של 012, אומר כי "חיבור רשתות IPוירטואליות פרטיות (VPN) מהווה היום נדבך חשוב לכל עסק קטן כגדול. היכולת של העובד להתחבר לעסק מרחוק מאפשרת חיסכון בזמן ובכסף, ומסירה גבולות פיזיים שהגבילו את עולם העסקים השמרני של פעם.
השירות החדש שאנו משיקים מאפשר ללקוח להתחבר לארגון מכל מחשב עם חיבור אינטרנט מהיר: מהמחשב בביתו, מהמחשב הנייד שלו, ממתחם האינטרנט האלחוטי בבית הקפה, במלון או בשדה התעופה, ללא כל צורך בהתקנת תוכנת VPN על המחשב".
לקוחות המעוניינים לשדרג את אבטחת הגישה יכולים להשתמש בשירות מרכזי חדש, נוסף ומשלים שמשיקה 012 לעסקים, המספק אותנטיקציה באמצעות מכשיר Token של חברת VASCO המנפק למשתמש קוד (OTP (One Time Password חד פעמי המתווסף לסיסמת הכניסה הקבועה ומשתנה בכל פעם. לאחר ההזדהות יוכל המשתמש לגשת לאפליקציות שהוגדרו מראש עבורו.
השירות מצטרף לתפישת השירות מהמרכז, המכונה "012Smart Center". ש-012 היתה, על-פי החברה, הראשונה להחדיר לשוק הישראלי עוד בשנת 2004.
שירותים אלו מספקים לעסק חלופה, שבה הוא לא נדרש להקים פתרון עצמאי לכל צורך, אלא הכל נעשה מרחוק, מהמרכז. בין היתר שירותי Quality of Service) QoS), אנטי-וירוס, אנטי ספאם, סינון תכנים וגיבוי מרחוק.
דודי אילן, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס ישראל, מסר כי "אנו שמחים כי 012 בחרה במוצר ה-Secure-Access של ג'וניפר נטוורקס בכדי לספק לעסקים בישראל שירות SSL VPN לגישה מאובטחת מרחוק המשפיע באופן ישיר על האסטרטגיה הארגונית ועל רווחיות הארגון.
מדובר בטכנולוגיה מתקדמת, שהשימוש בה מבטל את הצורך להשקיע בהתקנת תוכנת Client, בביצוע שינויים בשרת האירגוני ובתחזוקה ותמיכה שוטפת ויקרה למחשבים האישיים ולפיכך הוכחה כיעילה יותר מהשימוש ב-IPSec VPN".
"בנוסף מאפשר פתרון ה-SSL VPN של ג'וניפר ביצוע בדיקות אבטחה מקיפות למחשב האישי בטרם ניתנת לו האפשרות להתחבר לרשת הארגונית, ובכך הוא מגדיל באופן משמעותי את רמת האבטחה הארגונית”.

תאריך:  17/01/2006   |   עודכן:  17/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
חברת פנדה מדווחת כי מספר הוירוסים ה'קלאסיים' פחת משמעותית בשנת 2005 לעומת התולעים והטרויאניים
מירב לוי
המכללה האקדמית יהודה ושומרון זכתה במכרז להדרכה במוזיאונים של משרד הביטחון    תעמיד מערך של מדריכים בעלי תואר ראשון    תפעיל מרכז הדרכה להכשרת המדריכים
שי פאוזנר
תשלם סכום ראשוני של 18.4 מיליון אירו ותוספת שתקבע לפי ביצועי נסא    החברה מגרמניה מייצרת תמציות טיבול לתעשיית המזון בשני מפעלים בגרמניה
יפעת גדות
מתוך מכתבו האחרון של מרדכי אנילביץ': "...העובדה שזוכרים אותנו מעבר לחומות הגטו מעודדת אותנו במאבקנו, היה שלום יקירי! אולי עוד נתראה! חלום חיי קם והיה, ההגנה העצמית בגטו הפכה לעובדה, ההתנגדות היהודית המזוינת והנקמה הפכו למעשה, הייתי עד ללחימה מופלאה ומלאת גבורה של הלוחמים היהודים"
שלומי דיאז
הצעיר היה דרוש לחקירה זה כשבועיים    נלכד בקניון באילת והועבר לידי שוטרי ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il