חברת התעופה "ישראייר" מדווחת (יום א', 22.1.06) על הכנסות של למעלה מ-30 מיליון ש"ח ממכירות באתרי האינטרנט של החברה בשנת 2005.
במהלך שנת 2005, בוצעו באמצעות 3 אתרי האינטרנט שמפעילה החברה, עשרות אלפי הזמנות "און ליין", זאת בנוסף להזמנות שבוצעו אחרי שהגולש ביקר באתר, למד על החברה, המחירים והמבצעים ובחר לבצע את ההזמנה בטלפון.
"ישראייר" מפעילה 3 אתרי אינטרנט:
- אתר תיירות לקהל ישראלי, באמצעותו ניתן לרכוש כרטיסי טיסה לאירופה, בנגקוק, ניו-יורק ואילת, ושהות במלונות בארץ ובחו"ל, בנוסף לחבילות נופש מלאות.
- אתר לסוכני הנסיעות, באמצעותו הסוכנים יכולים לבצע הזמנות "און ליין" על כל מוצרי החברה.
- אתר לתיירים המעוניינים להגיע לארץ, באמצעותו יכולים התיירים להזמין מלונות וטיסות בינלאומיות ופנים ארציות.
בחברה מציינים במיוחד את מספר ההזמנות של תיירים המבקרים בארץ, ומציינים בסיפוק כי הגיעו הזמנות אפילו מיפן ומאוסטרליה.
אמיר הלה, מנהל השיווק של "ישראייר": "ידוע לנו, כי המגמה לביצוע הזמנות באינטרנט, הולכת וגדלה ברחבי העולם. בשנת 2005 61% מהמזמינים טיסות באירופה ובאמריקה, ביצעו את הזמנתם באמצעות האינטרנט, ולכן אנו מתכוונים לשפר ולשדרג את האתרים. אנו מאמינים כי בתוך 3 שנים, כ-50% מההזמנות בארץ יהיו אף הן "און ליין" באמצעות האינטרנט. אנו נערכים לכך, ולקראת 2006 אנו מתכננים לשדרג את האתרים ולהציע מוצרים נוספים, על-מנת להיות המובילים בתחום".