X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי המשטרה הפשיעה ירדה בכ-13 אחוזים המאבק יתרכז עם זאת בעבירות סחיטה באיומים, פח"ע וריבוי תאונות הדרכים כמו גם פשיעת הנוער
▪  ▪  ▪

המחוז הדרומי במשטרה ידוע כמחוז שאופי הפעילות המשטרתית בו שונה מיתר מהחוזות. בשנה האחרונה בלט המחוז בכל הקשור לעבירות תנועה קשות ותאונות קטלניות רבות בעיקר מצד צעירים בפזורה הבדואית. בנוסף, ידע המחוז לא מעט עבירות של הברחת אמצעי לחימה וסמים דרך הגבול המצרי וכן הברחת נערות לווי. כמו כן, חלה עלייה בכל הקשור לעבירות של סחיטת דמי חסות.
הן מרחב הנגב, כמו גם מרחב לכיש, נאלצו להתמודד עם ארגוני פשיעה ושניים מהם, של האחים פריניאן בלכיש ושל האחים אברג'יל בנגב, מנהלים את עסקיהם, על-פי אנשי המודיעין במשטרה, מתחום המחוז הדרומי. בנוסף, עסק המחוז בשנה האחרונה בתוכנית ההינתקות ומרבית שוטריו ויחידותיו פעלו לאורך יישובי עזה ויישובי לכיש, בהפרות הסדר של טרום ביצוע התוכנית.
למרות כל האמור לעיל, במשטרת המחוז הדרומי סיכמו היום (א', 22.1.06) את נתוני הפשיעה לשנת 2005 ולדבריהם חלה ירידה בפשיעה בשיעור של כ-13% בכל סוגי הפשיעה.
מפקד המחוז, ניצב אורי בר-לב, הודיע היום כי למרות הירידה בפשיעה המחוז צריך בשנת 2006 להגביר פעילותו בעבירות הברחות אמצעי לחימה והסמים דרך הגבול המצרי וכן בנושא פשיעת הרכוש והפעילות החבלנית העויינת, בשל קרבת המחוז לקו התפר של דרום הר חברון.
ניצב בר-לב הציג תוכנית עבודה לפיה גזרת המחוז תחולק ל-54 גזרות משנה, שלכל אחת מהן ימונה קצין שיהיה אחראי עליה בנוסף לתפקידו בשגרה.
ניצב בר-לב התייחס גם לפרסומים לפיהם התברר כי על השוטרים שהשתתפו בפינוי כפר-דרום לא נשפכה חומצה. לדבריו, תוצאות המעבדה לא הגיעו אליו אולם "אחרי האירוע כולם שטפו את עצמם בהרבה מאוד מים". באותו נושא הוא ציין, כי "במקומות שלא היתה תקיפה והפרה בוטה של החוק אנחנו נתייחס בצורה קלה, אולם במקומות שהיתה בהם הפרה בוטה של החוק, המטרה שלנו היא לבוא חשבון עם אלה שהשתמשו באלימות".
בשבוע שעבר הציג המפכ"ל, רב-ניצב משה קראדי, את סיכומי הפשיעה הארציים. הנתון העיקרי: ירידה של 5.2% בפשיעה הכללית לעומת שנת 2004. בשנה החולפת נפתחו כ- 493 אלף אירועי פשיעה, לעומת כ- 520 אלף ב- 2004.

תאריך:  22/01/2006   |   עודכן:  22/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
האינטרנט הולך וכובש את עולם המבוגרים: כשליש מקרב בני 60+ גולשים באינטרנט    כך עולה מסקר שערך מכון גיאוקטוגרפיה עבור "הבית ברמת השרון"
שלומי דיאז
בעקבות מתח רב בין פעילי מפלגות לקראת בחירת ראש המועצה    בקרב אנשים בישוב התגלו מטעני חבלה    ביום שבת הופעל מטען ליד רכבו של פעיל במפלגה יריבה
שלומי דיאז
האבטחה היא גם סביב ביתו בצפון הארץ    החשש הוא מניסיון לפגוע בו    מח"ש עשויים לפרסם מסקנות ראשוניות בימים הקרובים
עידן יוסף
רבני אירופה נועדו בימים האחרונים עם שגרירי פולין, ליטא, רומניה, קרואטיה, סלובקיה, רוסיה, צ'כיה    על הפרק: שיפוץ בתי העלמין היהודיים ביבשת
אורלי נוי
בעקבות דבריו של מופז בכנס הרצליה אומר שגריר ישראל לשעבר באו"ם בריאיון לקול השלום: "אם החמאס יעשה רוויזיה בעמדותיו, אזי צריך בהחלט לראות בחמאס כפרטנר למו"מ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il