X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה עצרה הלילה חולייה בת חמישה חברים שהייתה בדרכה לחסל את אבוטבול החמישה נעצרו סמוך לביתו של אבוטבול בשכונת רמת פולג בנתניה ובכך כנראה מנעה המשטרה את ניסיון החיסול
▪  ▪  ▪

חוקרי היחב"ל של המשטרה עצרו הלילה חולייה בת חמישה חברים, שהייתה על-פי החשד, בדרכה לחסל את העבריין אסי אבוטבול (יום ב', 23.1.06).
החמישה נעצרו סמוך לביתו של אבוטבול בשכונת רמת פולג בנתניה, ובכך כנראה מנעה המשטרה את ניסיון החיסול. מהמשטרה נמסר, כי המעצר התאפשר הודות למידע מודיעיני. צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה. במשטרה לא פוסלים את האפשרות שהחשודים קשורים לניסיון החיסול שהיה לפני כחודש באותו המקום ונשלחו על-פי החשד על-ידי אנשי משפחת אברג'יל המצויה בסכסוך עם אבוטבול. החמישה הובאו היום בצהריים להארכת מעצר בבימ"ש בפתח תקוה ומעצרם הוארך בשבעה ימים. בדיון הם הצביעו על חבלות בגופם ובפניהם וטענו כי הוכו על-ידי חוקרי המשטרה. הם הכחישו כל קשר למיוחס להם.
סניגוריהם ביקשו לשחררם מאחר ולטענתם הם לא הגיעו לביתו של אבוטבול ולא לקרבת מקום והמשטרה מעלילה עליהם. השופטת ליה לב און קבעה כי יש בחומר שהוצג לפניה חשד סביר להוכחת העבירה. באשר לטענתם על אלימות משטרתית קבעה שיש לצלם אותם ולהעביר את החומר למחלקה לחקירת שוטרים.
בדיוק לפני חודש בוצע ניסיון התנקשות נוסף בחייו של אבוטבול, כשטיל לאו נורה לעברו. אבוטבול הגיע לביתו, ירד מהרכב כשהוא מוקף במאבטחים, ולפתע נורה לעברם הטיל שהחטיא, פגע במרכז הכביש מאחוריהם, והתפוצץ.
בשנה שעברה ניצל אבוטבול מניסיון רצח נוסף. רימון הושלך לעברו, סמוך לקזינו המשפחתי בפראג, בירת צ'כיה. הוא לא נפגע אך 18 עוברי אורח נפצעו, חלקם קשה. משליך הרימון נעצר בישראל ולפני שבועיים אושרה הסגרתו לצ'כיה.
אסי אבוטבול מוגדר כאחד היעדים המודיעינים של המשטרה. הוא בנו של פליקס אבוטבול, שנרצח ב-2002 ונחשב לשותפו העיסקי של זאב רוזנשטיין. אסי אבוטבול נטל את עסקי אביו. במשטרה יש המייחסים לאבוטבול הבן עמידה בראש ארגון פשיעה שממשיך לעבוד עם אנשיו של רוזנשטיין, אך גם מעורב בתחום ההימורים בארץ ובחו"ל. ארגוניהם של השניים הללו מסוכסכים מזה שנים עם אנשי משפחת אברג'יל.

תאריך:  23/01/2006   |   עודכן:  23/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מעבדה בלונדון מצאה מוטציות המסוגלות להפוך את וירוס שפעת העופות לווירוס העובר בין בני אדם בדגימות שנלקחו מחולה בטורקיה
יוסי עבדי
ישראל נזכרת באיחור לגבש מדיניות מול החמאס    ל-Nfc נודע כי כבר בתחילת 2004 דחה שרון הצעה ללכת לבחירות ברשות ולחזק את הפת"ח    "זו הייתה שגיאה מדינית"
שלומי דיאז
לדברי המשטרה הפשיעה ירדה בכ-13 אחוזים    המאבק יתרכז עם זאת בעבירות סחיטה באיומים, פח"ע וריבוי תאונות הדרכים כמו גם פשיעת הנוער
אסף גדות
האינטרנט הולך וכובש את עולם המבוגרים: כשליש מקרב בני 60+ גולשים באינטרנט    כך עולה מסקר שערך מכון גיאוקטוגרפיה עבור "הבית ברמת השרון"
שלומי דיאז
בעקבות מתח רב בין פעילי מפלגות לקראת בחירת ראש המועצה    בקרב אנשים בישוב התגלו מטעני חבלה    ביום שבת הופעל מטען ליד רכבו של פעיל במפלגה יריבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il