X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מכפילה את היצע הטיסות לשתי טיסות שבועיות בשנה האחרונה הוסיפה אל על טיסה שבועית שלישית להונג קונג, טיסה יומית שנייה למוסקבה, ובמהלך חודש מרס צפויה להוציא טיסה ישירה למיאמי
▪  ▪  ▪

אל-על הודיעה (יום ב', 23.1.06) על תגבור את טיסותיה לביג'ין, ותפעיל מחודש מרס הקרוב שתי טיסות שבועיות. הטיסות יופעלו במטוס 767 במוצאי שבת וביום רביעי מתל אביב לביגין, בשעה 23:35 וחזרה לארץ בימי ראשון וחמישי בשעה 22:00.
סמנכ"ל המסחר וקשרים תעופתיים, יואב לוי: "לאור דרישת הלקוחות והעלייה בביקושים לטיסות ישירות לביגין - בעיקר מצד הנוסעים העסקיים, מתגברת אל על את הקו".
"אנו צופים כי המגעים עם הרשויות המוסמכות הסיניות יאפשרו לישראל להשיג הכרה כיעד מאושר לתיירות קבוצתית ויאפשרו לסוכנויות נסיעות סיניות להציע חבילות תיור לישראל", הוסיף לוי.
תוספת הטיסה לסין מצטרפת להרחבה של יעדי הטיסה של אל-על, לצד הוספת תדירויות ליעדים המבוקשים על הנוסעים העסקיים בשנה האחרונה.
בין היתר הוסיפה אל-על טיסה שבועית שלישית להונג קונג, טיסה יומית שנייה למוסקבה, ובמהלך חודש מרס צפויה להוציא לראשונה טיסה ישירה למיאמי.
לאחרונה החלה אל-על בהפעלת טיסה יומית לפורט לודרוויל שבפלורידה, באמצעות הסכם קוד שייר עם חברת דלתא איירליינס. בנוסף תגברה חברה בעונת החורף את היעדים ניו-יורק, מדריד, פריז, מוסקבה וברלי, ובסך-הכל הוסיפה 13 תדירויות נוספות לעומת חורף 2004.
לקראת האביב תתגבר אל-על גם יעדים נוספים באירופה על-מנת להתאים עצמה להעדפותיו של הלקוח העיסקי. בין היתר יתווספו במהלך חודש מרס 2006 טיסות.

תאריך:  23/01/2006   |   עודכן:  23/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מעל 1.9 מיליון תיירים ב-2005    הנתונים הוצגו בסיכום שנת התיירות שחלפה בהתאחדות המלונות בישראל    נשיא התאחדות המלונות, אבי אלה: "בממשלה הבאה נדרוש לחוקק חוק מקיף בנושא מדיניות התעופה בישראל"
עידן יוסף
אחרי ששמע על כל התוכניות שנעשו לזכרו של מנהיג המאבק למען זכויות אדם, גייס רב הקהילה את קהילתו וערך טקס המוקיר את פועלו של האיש
שי פאוזנר
87 אלף (38.4%) איש צברו בדצמבר מעל 270 ימי אבטלה והם המהווים את הגרעין הקשה של המובטלים    ירידה של 0.8% בדורשי עבודה חדשים
נוה יוסף
לטענת חברת "בלדי", תמוה שהרבנות מאשרת יבוא בשר בקר כשר ולא מוכשר, וכן מתירה יבוא ארצה של בשר עגל חלב כשר ולא מוכשר, אך עומדת בסירובה לאשר ייבוא בשר כבש
שי פאוזנר
כך אמר סגן שר הרווחה, אברהם רביץ, בתגובה לנתוני דוח העוני המתפרסם היום    הוא הוסיף: "אני מצפה שהציבור כולו ולא רק העניים ישפוט את המפלגות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il