האם עובר ענף הפרסום שינוי, או שמא מדובר בשינוי אסטרטגיה חד פעמי? בכל אופן, חברת המסחר מיקסמרקטינג תעביר את קמפיין הפרסום הבא שלה מהערוץ השני לערוץ 10. בהודעת החברה נכתב (ג', 24.1.06): "חברת מיקסמרקטינג החליטה לנטוש את ערוץ 2 בו העלתה את קמפיין הקיץ שלה לפני מספר חודשים".
הקמפיין, "החופש להחליף", שנועד לשווק שירות לבעלי יחידות נופש באמצעות מספר הטלפון - 5505 במוקד שירות בתחום זה, יעלה ביום ראשון, ה-29.1.06.
בחברה אמרו, כי הקמפיין יעביר מסר לאנשים, שנתקעו עם יחידות הנופש שלהם בארץ ובעולם, כי יש להם כתובת, וחברת מיקסמרקטינג מוכנה להחליף/לרכוש את יחידות הנופש שלהם באמצעות חיוג למספר הטלפון - 5505. התשדיר של מיקסמרקטינג יופיע בערוץ 10 בשעות הפריים טיים ובסופי שבוע.
"מצאנו בערוץ 10 אוזן קשבת לצרכינו, וקיבלנו פריסה רחבה יותר ממה שקיבלנו בעבר בערוץ 2", אומר מנכ"ל מיקסמרקטינג, דניאל אנג'ל, "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם ערוץ 10 תחילתה של ידידות מופלאה".
את הקמפיין הגתה והפיקה חברת סטאר מדיה.