X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מענק אליפות שמן גם המאמנים גיא לוי ומרקו בלבול ומאמן הכושר אבי מויאל, בדרך להפועל תל אביב כעוזרים לאברהם גרנט מטרה נוספת: 12,000 מנויים
▪  ▪  ▪

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, אמור להגיע לישראל בימים הקרובים כדי להיות עם לב לבייב ואברהם גרנט בהצגה הרשמית של הפועל תל אביב החדשה.
ככל הידוע, לגרנט יש הבטחה בלתי רשמית מאברמוביץ' לזכות במענק של חצי מיליון יורו, אם הפועל תל אביב תזכה בעונה הבאה באליפות. על פחות מאליפות לא מדברים בהפועל תל אביב.
גביע אופ"א אינו בסדר העדיפויות של לב לבייב ואברמוביץ'. גם המשכורות של שחקני הקבוצה ישודרגו. השחקנים החדשים ואלה שישארו יזכו במענקי אליפות משודרגים, כאשר הפועל תל אביב הולכת לבצע שדרוג ענק בקבוצה.
אחת המטרות היא למכור 12,000 מנויים לקראת העונה הבאה ובכך לשבור את השיא של מכבי תל אביב בעונה הנוכחית. בימים הקרובים יושלם דירקטוריון הפועל תל אביב והמינויים החדשים יכנסו לתוקף. כמעט שום גורם ניהולי שהיה עד כה בקבוצה, לא ישאר בהפועל תל אביב.
גרנט מתכוון להקיף את עצמו בצוות מקצועי ובמעגלים מקצועיים נוסח ז'וזה מוריניו בצ'לסי. למעשה, הצוות המקצועי יוחלף. מאמן הכושר רון ציבלין יעזוב ובמקומו צפוי להצטרף מאמן הכושר של נבחרת ישראל ד"ר אבי מויאל, כאשר בואו תלוי גם בהסכמה של שלטונות צה"ל.
מויאל הוא מאמן הכושר של אחת היחידות המובחרות בצה"ל, וספק אם יעזוב אותה, אם צה"ל לא יאפשר לו לעבוד במקביל בהפועל תל אביב. מספר מאמנים יהיו בהפועל תל אביב לצידו של גרנט, כאשר הכוונה היא לפנות לגיא לוי מאמן הנבחרת האולימפית ולמרקו בלבול מאמן הפועל באר שבע, כדי שאלה יצטרפו לצוות האימון. אייל לחמן, אחד מידידיו הטובים של גרנט ורן בן שמעון עשויים לקבל גם כן הצעה כלשהי מגרנט.
שני שחקנים מהסגל הרחב של צ'לסי, או כאלה ששייכים למועדון ומושאלים לקבוצות אחרות באנגליה ובאירופה, יגיעו להפועל תל אביב שתחליף את כל חמשת השחקנים הזרים. השחקן היחיד מבין הזרים שיש לו סיכוי מסוים להישאר הוא ג'ון פנטסיל.
גם השחקנים הישראלים בהפועל תל אביב לא יכולים לישון בשקט. גרנט מתכוון לבצע מהפך דומה לזה שביצע במכבי תל אביב לפני יותר מעשור. גרנט מתכוון לשחרר את אסי דומב, יוסי אבוקסיס, רמי חליס, יגאל אנטבי ואולי גם שביט אלימלך. לאלה יובהר שאם הם ישארו, הם יהפכו לשחקני ספסל. לגבי אלימלך, ההחלטה תתקבל רק לאחר שיבחנו חלופות ביניהן שוער זר.
גרנט סימן כמטרה נעלה את הבאתם של שלושה שחקנים ישראלים: גל אלברמן, מיכאל זדנברג ויוסי שיבחון. ההנחה היא, כי כל השלושה יזכו להצעה גבוהה מהפועל תל אביב שתנסה לצרף בהמשך לפחות שני שחקנים בכירים נוספים.

תאריך:  24/01/2006   |   עודכן:  24/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי מספר סוגי דלקות גורמות להתפתחותו של סרטן מוח מסויים
שי פאוזנר
לפי נתוני קופות החולים, למחצית המבוטחים יש ביטוח סיעודי    באוצר ממליצים לבדוק אם אתם כבר בעלי ביטוח סיעודי    פרסם חוברת המלצות למבוטחי ביטוח סעודי בו הוא מגלה כי אורך אשפוז סיעודי ממוצע הוא 3 שנים
מירב לוי
בואו להוכיח את עצמכם בתחרות המתכנתים הצעירים "קודגורו אקסטרים" במכון ויצמן    הפרס הראשון הוא מלגת דיקן ללימודים בבית-הספר למדעי המחשב במרכז הבין-תחומי הרצליה, בשווי 40 אלף שקל לכל חברי הצוות
מירב לוי
ילדיהם של עובדי היי-טק מעוניינים להמשיך את דרכם ולעבוד בהיי-טק    כך על-פי מחקר שנערך באוניברסיטת חיפה
שי פאוזנר
כך אומר נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, ומוסיף, כי מחירי הגז לתעשיה גבוהים פי 2.5 מהמחיר שמשלמת חברת החשמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il