X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
תגובות חריפות במערכת הפוליטית לדבריו של אולמרט בכנס הרצליה ח"כ יהלום: אולמרט העתיק את נאומו של שרון מלפני שנתיים ביילין: הסדר קבע עובר דרך חלוקת ירושלים
▪  ▪  ▪

מכל קצוות הקשת הפוליטית הגיבו בחריפות ותקפו את אהוד אולמרט על נאומו הערב (ג', 24.1.06) בכנס הרצליה השישי.
בליכוד אמרו, כי "אולמרט הסתיר הערב בנאומו את עמדותיו ותוכניותיו לנסיגה חד-צדדית נרחבת ביו"ש, בקעת הירדן וירושלים, אותן ביטא אין ספור פעמים במהלך החודשים האחרונים". הם המשיכו וציינו, כי "הליכוד קורא לאולמרט לזנוח את דרך הערפול, ההטעיה והולכת השולל ולהציג במערכת הבחירות את עמדותיו האמיתיות למבחן הציבור".
במפלגת העבודה הודיעו, כי "אהוד אולמרט חי על אי יווני בודד". הם הוסיפו, כי "העובדה שאולמרט חזר כמעט מילה במילה על נאומו של עמיר פרץ מאתמול, אומרת הכל", וציינו, כי "רק חבל שחוץ מלהעתיק נאומים, אולמרט מתעלם ממצוקות החברה הישראלת ומתרומתו האישית לקריסת מעמד הביניים אל מתחת לקו העוני".
יו"ר סיעת המפד"ל, ח"כ שאול יהלום, אמר כי "אולמרט העתיק את נאומו של שרון מלפני שנתיים". הוא המשיך ואמר: "כבר ראינו לאן הוביל אותנו נאומו של שרון: למטר קסאמים, הפקרת ביטחון תושבי עוטף עזה מול חוסר תגובה מוחלט של ישראל".
ח"כ אריה אלדד מהאיחוד הלאומי ציין, כי "אולמרט: תחילת הסוף של מדינת ישראל". הוא הוסיף, כי "אם לא נוכל לשבת בשטחים בהם חיה אוכלוסיה פלשתינית מהר מאוד ניפרד מהגליל, מהמשולש ומהנגב, וחלוקת ירושלים היא מעבר לפינה".
חבר הכנסת צבי הנדל, יו"ר האיחוד הלאומי, אמר הערב, כי "בהרצליה ייסד אולמרט את מדינת החמאס. בנאום רדוד ומגומגם, אולמרט מנסה לשכנע שהוא הוא שרון החדש, אך מאחורי הערפל של יועצי התקשורת מסתתרת תוכנית ברורה: גירוש ועקירת יהודה ושומרון, חלוקת ירושלים, חזרה לגבולות 67' והפקרת ביטחון ישראל".
במועצת יש"ע אמרו כי נאומו של אולמרט היה רצוף בנימה אנטישמית כלפי המתנחלים. "אולמרט, שהדגיש בנאום הושטת יד לשלום לרבי המרצחים, הנחה שלא להידבר עם ראשי מועצת יש"ע, בעוד שהוא מכריז על צ'ופרים לטרוריסטים ומקדש מלחמה על ההתיישבות היהודית".
יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין אמר כי נאומו של ממלא-מקום ראש הממשלה מוכיח שהשאלה לאן מוביל אולמרט אחרי הבחירות תהיה תלויה בקואליציה שירכיב ולא בנאומי הרצליה שלו. "במקום להתוות דרך ממשית לפיתרון, ממשיך אולמרט במורשת הפרחת סיסמאות ריקות. לאולמרט וחבריו לקח 40 שנה כדי להבין את חומרת הבעיה הדמוגרפית ואת הצורך במדינה פלשתינית", הוא אמר.
לדברי ביילין, "אין לנו עוד 40 שנה כדי שהנהגת ישראל תבין שהסדר קבע עובר דרך חלוקת ירושלים וחייב להתבסס על גבולות 67'".
ח"כ רומן ברונפמן, מהבחירה הדמוקרטית, אמר כי הוא מברך על הנאום. "חלוקת הארץ היא תהליך מחוייב מציאות המשרת את האינטרס הלאומי של ישראל. מפלגתנו תשאף לקחת חלק בממשלה עתידית שתתחייב לחזון זה", אמר.

תאריך:  24/01/2006   |   עודכן:  24/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
ה"חגיגה הדמוקרטית בשיאה"    מוחמד דחלאן מול מחמוד א-זהאר    אנשי הפת"ח מול אנשי החמאס    גדודי אל-אקצה מול גדודי עז-אדין אל קסאם    2721 קלפיות, 11 רשימות, 132 מושבים
שלומי דיאז
פעילי ימין חסמו לכמה דקות את צומת גהה סמוך לבר-אילן והבעירו צמיגים    שבעה עשר נעצרו    ההנחיה במשטרה היא לעצור כל מי שיפר את הסדר
יוסי עבדי
פרופ' אלן דארשוויץ העריך היום בכנס הרצליה כי בעוד עשרים שנה, תפסיק ארה"ב את תמיכתה והגנתה בישראל    "ההסברה הישראלית נכשלה", הוא אומר    "יהודי ארה"ב החילוניים נמצאים במלחמת תרבות בה האמריקנים רואים בהם את האויב התוקף"
יוסי עבדי
ד"ר ראובן פז, מומחה לאיסלאם רדיקלי, מצביע על האינטרנט ככלי מרכזי בשיטת המאבק המודרנית של ארגוני הטרור    "אתרי האינטרנט אשר מסיתים לטרור, זוכים לעצימת עין מהרשויות", הוא מסביר    הארגון המוביל בתחום: אל-קאעידה
יוסי עבדי
יממה לפני הבחירות הפלשתיניות, והצהרות בכירי החמאס ממשיכות להציג גישות סותרות    הנהגת הארגון בדמשק מדברת על המשך ההתנגדות החמושה, ואילו בכירי הארגון בעזה מסמנים את האפשרות למשא-ומתן עם ישראל    היום שאחרי הבחירות, כמעט כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il