X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עובדי בתי המרקחת הפסיקו עבודתם במחאה על ההחלטה לסגור את בתי המרקחת במחוז שעה אחת לפני הזמן הקבוע לטענת העובדים, יש בכך סכנה לבריאות המטופלים
▪  ▪  ▪

כ- 70 בתי מרקחת במחוז חיפה הושבתו היום וימשיכו לשבות גם ביום שישי. כך הודיע (יום ה', 26.1.06) ארגון עובדי קופת חולים כללית.
עובדי בתי המרקחת במחוז הפסיקו עבודתם, במחאה על החלטה שקיבל מנהל המחוז של קופת חולים הכללית, ד"ר מיכאל וינר, לסגור את בית מרקחת לין במחוז חיפה שעה אחת לפני הזמן הקבוע. בתי המרקחת פתוחים בדרך כלל עד השעה 7 בערב, ואילו ההוראה שניתנה היא לסגור את בית המרקחת לין בשעה 6 בערב.
לטענת העובדים, חייבת להיות חפיפה בין זמני השירות של המרפאות לאלה של בית המרקחת, אחרת יש סכנה של פגיעה בבריאותם של המטופלים.
פרוספר בן-חמו, יו"ר ארגון עובדי קופת חולים כללית, אומר כי לנוכח ההתעקשות הבלתי מוסברת של ד"ר וינר לסגור את בית המרקחת, בניגוד לכל הגיון סביר, לא היה מנוס מלנקוט בצעדים ארגוניים, כולל השבתה של בתי המרקחת. לדבריו, סגירת בית המרקחת שעה לפני סגירת המרפאות, עלולה ליצור עימותים מיותרים בין לקוחות הקופה לבין העובדים בבית המרקחת.
יהודית קורנפיין, יו"ר מועצת העובדים במחוז חיפה בחיפה, מסרה כי ההנהלה הכשילה את המשא-ומתן לגבי שעות העבודה בבית המרקחת ובמקום להגיע לידי הבנה עם העובדים, הורתה על החלפת המנעולים של בית מרקחת לין, מפתחות בית המרקחת נמסרו לידי הקב"טים, וכל זאת מבלי שהוסרה האחריות של הרוקחים על מלאי התרופות והנרקוטיקה, על כל המשתמע מכך.
קורנפיין מדגישה, כי מרפאת לין היא מרפאה ייחודית המשרתת לקוחות הזקוקים לטיפול אנקולוגי, וטיפולי פוריות. כמו-כן, משמשת מרפאת לין מוקד לקבלת כל סוגי התרופות של המחוז במשך כל השנים.
עובדי בתי המרקחת הסבירו לד"ר וינר, כי לשינויים שהוא תובע להנהיג בשעות העבודה של בבתי המרקחת יש השלכות שליליות על טיב השירות למבוטחים, על נוהלי העבודה הקיימים והזכויות של העובדים.
במקביל, פנה פרוספר בן-חמו למנכ"ל שירותי בריאות כללית, בתביעה להשאיר את בתי המרקחת במחוז חיפה פתוחים עד השעה 19:00. בתחילת שבוע הבא יוחלט על הצעדים והאמצעים שינקטו כדי להחזיר את המצב לקדמותו.

תאריך:  26/01/2006   |   עודכן:  26/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
כך אמר אולמרט בישיבת ההתייעצות שבה דנו בניצחון החמאס    הנחה את שרי הממשלה שלא להתבטא בפומבי בעניין זכיית החמאס בבחירות ברש"פ
מירב לוי
שר החינוך העלה את הצעתו בישיבת הממשלה    הוסיף בנאום ביד ושם: אנשי החינוך בכל העולם חייבים לחשוף את פרצופה האמיתי של השנאה החדשה-ישנה שמבעבעת שוב ברחבי אירופה
עומר שיקלר
מנהיג החמאס, חלאד משעל, התקשר לאבו מאזן והדגיש כי הארגון מעוניין בממשלת אחדות    ממשלת אבו עלא התפטרה בעקבות התוצאות    חשש בפת"ח מהעתיד
יפעת גדות
טכניקה אבחונית וטיפולית חדשה פותרת את בעיית הפריון אצל 80 אחוז מהגברים
אשר גולדברג
המינוי חייב לעבור את ארקדי גאידמק    אוחנה מקבל את שכרו מבית"ר עד תום העונה    אוחנה: "לא הייתה אלי פנייה רשמית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il