X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
העבודה-מימד החליטה להתמקד בציבור המסורתי והדתי המתון חברת הכנסת החדשה מטעם מימד כבר הודיעה: "אתרום את משכורתי כחברת כנסת לנוער ולעולים חדשים"
▪  ▪  ▪

השבוע התקיימה (יום ד', 25.1.06) ישיבת העבודה הראשונה של מטה הבחירות המסורתי-דתי של רשימת העבודה-מימד בראשות ח"כ הרב מיכאל מלכיאור ומזכ"ל המטה ד"ר יוסף ונונו. ראשי המטה אמרו שהם רואים בפנייה של העבודה אל הציבור המסורתי-דתי מרכיב חשוב ביותר בגידול הרשימה בבחירות ה-17.
במטה סוכם למקד את הפעילות בציבור המסורתי, שבאופן טבעי מתחבר לאג'נדה החברתית-יהודית מסורתית של מפלגת העבודה והיו"ר פרץ, וכן לפנות לציבור הציוני-דתי הפשרני בדעותיו הפוליטיות.
יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, אמר למשתתפי הישיבה כי הוא "גאה לומר שחלק גדול מהתפיסה הסוציאל-דמוקרטית שלנו, רשומה כבר אלפי שנים בתורת ישראל".
"אריכות ימים בעשייה"
בתוך כך מסתבר, כי לעולם לא מאוחר להתחיל דברים חדשים ואתמול (יום ה', 26.1.06) הצטרפה לכנסת חברת כנסת החדשה טובה אילן, בת 77, מוותיקות הקיבוץ הדתי.
יו"ר מימד, קיבל את פניה בכנסת בהרמת כוסית. "שיהיה לך הרבה כח ואריכות ימים בעשייה, ברכות ולחיים", בירך חה"כ הרב מיכאל מלכיאור.
יותר מ-50 שנה היא עוסקת הדתיה בעלת התדמית הפמניסטית בקירוב לבבות ולפתע מצאה את עצמה חברת כנסת. ביום ראשון בישר מזכיר הכנסת, אריה האן, לאילן, מספר 2 במפלגת מימד על מינויה לחברה בכנסת ה-16.
אילן קיבלה עליה את התפקיד באומרה ש"בכוונתי להמשיך בפעילותי השוטפת ולהשתתף בפעילויות המעטות שמקיימת הכנסת במהלך הפגרה. במצב הזה אני חשה שאין זה מוסרי שאקבל שכר, ולכן החלטתי לתרום את הכסף לנוער ולעולים חדשים".
מנהיג מימד, ח"כ הרב מיכאל מלכיאור, התקשר אל טובה אילן וברך אותה על מינויה. לדבריו "מדובר בגברת הראשונה של הציונות הדתית, אשר לוחמת כל חייה למען שיפור החינוך והחברה, ולצמצום פערים בין דתיים וחילונים. גם אם לחודשים הספורים האלה, החיבור מביא כבוד לכנסת ולטובה כאחד".
בנאומה הראשון על בימת הכנסת איחלה: "...שנצליח להביא לחם לכל בית בישראל והרבה שלום פנימי וחיצוני... מקווה שאני אכן ראויה".

תאריך:  27/01/2006   |   עודכן:  27/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
חוות דעת בנושא התקבלה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה    מזוז נדרש לזאת עקב מינויו של יהודה אבידן, שהורשע בהפרת אמונים, לחבר מטעם שס בוועדת הבחירות המרכזית
עידן יוסף
בכנס כשרות במעמד הרב הראשי לישראל, של משגיחי הכשרות בדרום, נסקרו החידושים בתחום הכשרות ופעולתו של המשגיח
יהונתן דחוח-הלוי
ברחבי הרשות הפלשתינית ממשיכה החמאס בחגיגות הניצחון    עדנאן עספור מבכירי התנועה קורא לישראל להיכנע לתביעות הפלשתינים, אחרת מנת חלקה יהיה ג'יהאד    תקווה גדולה בחמאס שהניצחון יעודד את מגמת ההתעוררות האיסלאמית בעולם כולו
עידן יוסף
ביהמ"ש העליון תובע מרבני ערים לפעול על-פי חוק ולחתום על תעודות כשרות בעצמם, ולא באמצעות פקידים    המטרה: לאפשר אכילת מזון כשר ברמה בסיסית וללא הידורים בבתי עסק ומלונות, בלי חשש לכשרותם
שלומי דיאז
האונס אירע לפני חודש בשכונת חבצלת    במשטרה חושדים כי יתכן והאנס ביצע מעשים דומים בשתי נערות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il