X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א סירב לתלות את התבוסה למילאנו 94:71 בחסרונו של הסנטר הקרואטי: "בשבוע הבא יש לנו מלחמת עולם שלישית בוילנה" שארפ: "יש לנו הרבה שיעורי בית לעשות מהמשחק הזה"
▪  ▪  ▪
טלספורט
קר שם בחוץ

במכבי ת"א מאוד לא אהבו את ההפסד אמש למילאנו. נכון, ניקולה וויציץ′ היה חסר והקבוצה כבר הפסידה העונה באירופה. גם בעונות הקודומות היו למכבי הפסדים ביורוליג, אבל הדרך שבה הגיע ההפסד והתבוסה הקשה - 71-94 גרמו לתחושה לא נוחה אצל אנשי הקבוצה.
המאמן, פיני גרשון, סירב להשתמש בהיעדרות של ניקולה וויציץ′ כסיבה להפסד ואמר אחרי המשחק: "הכל התחיל מבעיית העבירות שנכנסנו אליה, בגלל שהיו חסרים לנו שחקנים, אבל זה לא תירוץ לדרך שבה הפסדנו" הסביר המאמן והוסיף: "לא נראנו טוב היום וגם תירוצים לא יעזרו, אבל חילופי המאמנים גרמו להם לעלות במוטיבציה מאוד גבוהה. הם באו עם הרבה רצון והרבה נחישות. אמרתי לשחקנים שלי, שהעובדה שיש להם מאמן חדש יכולה להשפיע בכמה אופנים ואנחנו צריכים להפוך את זה ליתרון שלנו, חבל שזה לא קרה".
גרשון הוסיף: "ברבע האחרון השחקנים ויתרו על המשחק. אנחנו צריכים לדעת להתאושש מדברים כאלה. בשבוע הבא אנחנו יוצאים למלחמת עולם שלישית בוילנה. הצבנו לעצמינו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנחנו צריכים להגיע"
אנתוני פארקר הסביר את ההפסד הערב: "לא היה לנו את זה היום. הם עלו נחושים וקלעו מצוין, ניסינו לחפות על חסרונו של ניקולה וויצ′יץ′, אבל ספגנו הרבה עבירות וזה היה קשה. יש תמיד מה ללמוד, במיוחד אחרי המשחק הזה. אנחנו עדיין במקום הראשון ובשבוע הבא שוב יש לנו את משחק העונה".
דריק שארפ: "לא ויתרנו, אבל זה לא הלך היום בדרך שלנו. פשוט לא היה לנו את זה היום. לא שיחקנו טוב, לא יצאנו ולא הופענו כמו שצריך. הם עלו ללא לחץ ונתנו רבע ראשון גדול. קיבלנו סטירה לפרצוף, חזרנו למציאות ויש לנו הרבה שיעורי בית לעשות מהמשחק הזה. צריך לעבוד עכשיו עוד יותר קשה לקראת השבוע הבא".

תאריך:  27/01/2006   |   עודכן:  27/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
הקמפיין האיסלאמי נגד דנמרק (ונורבגיה) בפרשת הקריקטורות הפוגעות בנביא מוחמד מסלים והולך    סעודיה מחזירה את שגרירה בקופנהגן להתייעצויות    ארגונים איסלאמיים קוראים להחרים כלכלית את דנמרק ובאינטרנט מופצות רשימות שחורות של מוצרים וחברות דניות
יהונתן דחוח-הלוי
מייקל ג'קסון ממשיך להפתיע    השבוע נצפה בבחריין בלבוש אשה מוסלמית מבקר בקניון בלויית ילד קטן    ג'קסון שהמיר דתו לאיסלאם מתכוון להשתקע בנסיכות הנפט ולתרום כספים להקמת מסגדים
יוסי עבדי
רעידת אדמה במערכת המודיעין: ל- Nfc נודע כי נשמעות האשמות קשות כנגד ראש חטיבת המחקר וסגנו    "פיזרו הערכות אופטימיות מדי על ניצחון הפת"ח בבחירות"
עידן יוסף
העבודה-מימד החליטה להתמקד בציבור המסורתי והדתי המתון    חברת הכנסת החדשה מטעם מימד כבר הודיעה: "אתרום את משכורתי כחברת כנסת לנוער ולעולים חדשים"
יואב יצחק
חוות דעת בנושא התקבלה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה    מזוז נדרש לזאת עקב מינויו של יהודה אבידן, שהורשע בהפרת אמונים, לחבר מטעם שס בוועדת הבחירות המרכזית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il