X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שנדחו ביום שלישי בשבוע שעבר השבוע יתמקדו באנשי מודיעין וחקירות במשטרה בקרוב, ככל הנראה, יופיעו אנשי הפרקליטות
▪  ▪  ▪

דיוני ועדת זילר לבדיקת התנהלות המשטרה והפרקליטות בפרשת האחים פריניאן צפויים להתחדש הבוקר (יום א', 29.1.06). זאת לאחר שביום ג' שעבר הודיעה הוועדה על דחיית הדיונים.
היום צפוי לפתוח את יום הדיונים, בשעה 09:30, צבי צור - גימלאי המשטרה ששימש בעבר כמ"מ ראש לשכת החקירות במרחב לכיש. אחריו, בשעה 10:15, צפוי להעיד כורש בר-נור, חוקר ביחב"ל,
היחידה לחקירת פשעים בינלאומיים, אליהם עבר תיק האחים פריניאן בשנה האחרונה. את יום הדיונים יסיים איש יחב"ל נוסף, שוקי בללי, שיעיד בצהריים.
ביום ג' הקרוב צפוים הדיונים להמשך. על הפרק עדויותיהם של אשר חסון - חוקר במפלג התשאול המשטרתי במחוז דרום, רונית אביטל - קצינת הערכה בימ"ר דרום, אמנון זיו - בעבר ראש מדור בילוש בימ"ר דרום וצבי נפתולוביץ' - איש ימ"ר דרום.
בשבוע שעבר הודיע איש המשטרה לשעבר, רפ"ק (בדימ.) חיים פנחס, המכונה "שוגון", על רצונו להעיד לפני ועדת זיילר. פנחס טען כי היה עד לעיסקה שנעשתה לפני כשמונה שנים בין עודד פריניאן ובין חברת ביטוח, בחסות המשטרה. עדות חדשה זו, טען פנחס, שופכת אור על הקשר התמוה בין קציני משטרה במחוז הדרום ובין משפחת הפשע.
על-פי העדות, פנה רב-פקד רובי גלבוע, שהיה ראש לשכת המודיעין והבילוש במרחב לכיש אל "שוגון", שחקר, מטעם חברת ביטוח, גניבה של ציוד ממחסן פיקוד העורף בגן יבנה, בשווי תשעה מיליון שקלים.
גלבוע סיפר לו, כי עודד פריניאן, שהיה מקור מודיעיני, מוכן לתווך בהחזרת הציוד הגנוב, תמורת 600 אלף שקלים. שוגון ופריניאן נפגשו במשרדו של קצין המשטרה, ולאחר הפגישה הציע שוגון לגלבוע לעקוב אחר פריניאן, ולהגיע אל הציוד שנגנב מבלי לשלם את הכסף.
לדבריו, גלבוע לא קיבל את ההצעה, וסירב לחקור את פריניאן, לטענתו באישור מפקדו יורם לוי. לאחר משא-ומתן בין הצדדים שילמה חברת הביטוח לפריניאן את הכסף במזומן, במשרדו של הקצין גלבוע בתחנת המשטרה.
עודד פריניאן טוען כי מדובר בטענה שיקרית. ואילו מהמשטרה נמסר כי מח"ש בדקו את הפרשה בעבר ולא מצאו דבר.
בפני הוועדה הופיע בשבוע שעבר גם אריאל בן-אור, אחיו של השוטר צחי בן-אור, שנחשד ברצח פנחס בובחוט על-פי יוזמה של האחים עודד ושרון פריניאן. בן-אור העיד בדלתיים סגורות, ונימק זאת בכך שהוא חושש שהמשטרה תתנכל לו. בעבר, בראיון לתקשורת, רמז שאחיו "לא נרצח על-ידי עבריינים, אלא על-ידי המשטרה".
הוועדה עוסקת עתה בבירור עדויות וטענות על כשל בטיפול של המשטרה בפרשה. עם זאת נודע, כי בקרוב צפויים להתייצב בפני הוועדה גם אנשי הפרקליטות שהתנהלותם בפרשה, על-פי החשד הנבדק, הביאה לכך שצחי בן-אור עזב את הארץ מבלי שנחתם עימו הסכם עד מדינה שיכול היה לסייע בחקירות נגד האחים.

תאריך:  28/01/2006   |   עודכן:  29/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המחזה "רומיאו ויוליה", שנכתב בשנת 1595, מספר את סיפורם של נער מבית מונטאגי ונערה מבית קפולט המתאהבים זה בזו וקושרים בסתר את גורלם
שלומי דיאז
טיפס על חלון וקפץ    מצבו קשה    בינוב ננשך פעוט בן שנה על-ידי סוס    משטרת נתניה חוקרת חשד לרשלנות מצד הוריו
עידן יוסף
מהו סוד קיסמו של המקובל שהצליח להיות נערץ על חרדים, דתיים ומסורתיים ולמרות היותו בן למעלה ממאה המשיך לקבל קהל, להעניק ברכות ולהמשיך לעשן?    הרב יצחק כדורי - האיש והאגדה
יוסי עבדי
הפעילים מאשימים את הגוורדיה הוותיקה בתבוסה, ודורשים את התפטרותה המיידית    חמושים פרצו למוקטעה, ירו באוויר, הציתו רכבים    אבו-מאזן מיהר להגיב: הדיח את אלה ש"בגדו" והתמודדו עצמאית
עידן יוסף
מאמצי ההחייאה לא הועילו    הרב נפטר כשהוא על-פי אחת העדויות בגיל 108    נשיא המדינה: הרב היה למקור השראה לעם ישראל בארץ ובתפוצות    הלוויה: ב-12:00
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il