X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן 42 נהג לשלוח לנערה מכתבי אהבה ובקשות ליחסי מין הבטיח לה קידום בתחום הדוגמנות
▪  ▪  ▪

תעלומת מכתבי האהבה שקיבלה נערה בת 13 מדימונה בתקופה האחרונה אל פתח ביתה, פוענחה (יום א', 29.1.06) עם מעצרו של גבר בן 42, חברו הטוב של אביה.
הנערה התייצבה עם הוריה בסוף השבוע בתחנת המשטרה, וסיפרה כי היא נוהגת מזה תקופה מסויימת לקבל מכתבי "אהבה" אליהם התלוו התקשרויות טלפוניות מאלמוני, שטרח לעדכן אותה כי מכתב מונח על סף הדלת.
המכתבים היו בעלי אופי מיני וכללו מחמאות על מראה הנערה, יופייה הרב, בקשה להביא בנות נוספות יפות כמוה, וזאת לצד פיתוי כי אם תיפגש עימו, הוא ידאג לשבצה בתחרות היופי ולקדם אותה בתחום הדוגמנות.
מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה מאומצת בפיקוד פקד אורי אפללו. בהנחייתו של פקד אפללו נערך מפגש בתחנה המרכזית בדימונה בין הקטינה לאלמוני תחת עיניהם הפקוחות של הבלשים שארבו במקום.
במפגש נדהמה הקטינה לראות את חברו של אביה שנהג לבקרם תכופות בביתם. האיש הודה בפני הקטינה כי הוא זה שכתב אליה, וביקש ממנה להתלוות אליו למקום שקט. אלא שאז יצאו הבלשים ממקום המסתור ועצרו את החשוד. המחזר, תושב העיר בן 42, נעצר ובחקירתו הודה במיוחס לו.
בחיפוש בביתו נתפסו קלטות וידיאו בעלי אופי מיני, וכן יומנים בהם תיעד בפרוטרוט את תנועותיה של הקטינה תוך התייחסות למקומות מוצנעים בגופה ופנטזיות מיניות לגביה. כמו כן נמצאו תיאורים נוספים לגבי יחסיו עם קטינה אחרת.
מעצרו של החשוד הוארך, וביום שני יוגש נגדו כתב אישום בגין הטרדה מינית ומעשים מגונים.
במקרה נוסף, נערה בת 17 תושבת דימונה התלוננה כי לפני כחודש בערב הסילבסטר, היא יצאה לפאב בתל אביב, שם פגשה מכר שלה ולאחר ששתו כמה משקאות חריפים, הוא הציע לה להצטרף אליו למלון בתל אביב, שם שידל אותה, לדבריה, להשתמש בסמים.
בהמשך הערב הוא אנס אותה. היום עצרה היחידה המרכזית במחוז הדרומי את הגבר, בן 29 תושב מרכז הארץ, כשברשותו נתפסו סמים. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו. מחר הוא יובא להארכת מעצר בבימ"ש בבאר שבע.

תאריך:  29/01/2006   |   עודכן:  30/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
אושפז בבית החולים תל השומר לאחר שחש במיחושים בחזהו    בבית החולים הוברר כי עבר אירוע לב    בבית החולים בוצע צינתור והושם תומכן בחזהו
אסף גדות
12 מבכירי הגופים הכלכליים בעיר מגיעים לישראל על-מנת להציג את הסיוע שמציעה רוטרדם לעסקים שיבחרו לפעול בתחומה
ברוך לוי
יו"ר חטיבת פלדה לבניין באיגוד לשכות המסחר: בעוד משאביה הדלים של המשטרה מנוצלים לצורך פשיטות על מגרשי איסוף גרוטאות ברזל - סוחרי הסחורה הגנובה והמפעלים המקומיים זוכים בזמן חסד להעלים את חומרי הגלם שמקורם בפעילות פלילית
ברוך לוי
דנס 100: משרד ריינהולד כהן שות' מוביל את דרוג עורכי הפטנטים בישראל עם 24 עורכי פטנטים ו- 64 עובדים מקצועיים    בישראל רשומים למעלה מ- 210 עורכי הפטנטים    בשנת 2005 הוגשו 6,842 בקשות לרישום פטנטים - עלייה של 7% לעומת אשתקד
ברוך לוי
המשנה לנגיד בנק ישראל: פיתוח השוק יביא יצירת מקורות מימון אלטרנטיביים למערכת הבנקאות, הוזלת מקורות המימון והקטנת פערי התיווך הפיננסי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il