X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המעשים בוצעו באחד הישובים הסמוכים לשדרות ביצע על-פי החשד מעשי סדום ומעשים מגונים בשלושה ילדים קשר עצמו למעשים
▪  ▪  ▪

משטרת שדרות חוקרת חשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בשלושה ילדים בני שבע, שמונה וחצי ועשר. החשוד הוא נער בן 13 וחצי ללא עבר פלילי.
הפרשה התגלתה לאחר שאם לילדים בני השבע והשמונה וחצי הגיעה לתחנת המשטרה וסיפרה, כי אחד מבניה חשף בפניה את מה שביצע בו החשוד והתלונן על כאבים.
הילדים עברו חקירה של חוקרת ילדים וסיפרו את אשר אירע. בנוסף התייצבה אם לילד בן עשר שסיפרה, כי בנה חשף כי בחודשים האחרונים הותקף מינית על-ידי החשוד.
על-פי המשטרה, החשוד ניצל את תמימותם של הילדים. החשוד הובא לחקירה בסוף השבוע וקשר עצמו למעשים. הוא הובא לבימ"ש ושוחרר למעצר בית של שמונה ימים. כמו כן נאסר עליו להגיע לישוב שבו הוא מתגורר עד להחלטה אחרת. מהמשטרה נמסר, כי נבדק חשד לפיו ילדים נוספים נפלו קורבן למעשים.
בתל אביב חוקרת המשטרה תלונה של נערה בת 14.5 שסיפרה שעברה מעשה מגונה בפנימייה בה היא שוהה. המשטרה עצרה נער בן 15 החשוד במעשה. החשוד יובא בפני שופט.
במקרה אחר עצרה המשטרה בן 40 מאזור ואדי ערה בחשד לביצוע מעשים מגונים בבתו בת ה-15. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחדרה.
משטרת ירושלים עצרה שני אחים תושבי מזרח העיר החשודים כי במהלך 8 השנים האחרונות ביצעו מעשי אונס באחותם הקטנה והחורגת. השניים יובאו להארכת מעצרם.
בישוב שלומי עצרה המשטרה צעיר מקומי, בן 25, החשוד כי חטף ואנס את חברתו לשעבר, בת 17. הצעיר הובא בפני שופט בבימ"ש בעכו שם טען כי חברתו לשעבר מעלילה עליו מאחר וניתק עימה את הקשר. בימ"ש האריך את מעצרו בשלושה ימים.
בבימ"ש בבאר שבע הגישה המשטרה כתב אישום נגד תושב דימונה בן 42 החשוד כי הטריד מינית נערה בת 13 וחצי (ראה ידיעה נפרדת), בתו של חברו הטוב.

תאריך:  30/01/2006   |   עודכן:  30/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מטופלי דיאליזה נאלצים לבלות שעות רבות בבתי החולים לצורך קבלת הטיפול החיוני עבורם    על-רקע שילוש מספר האנשים הזקוקים לטיפול דיאליזה, נפתח במרכז הרפואי תל אביב שירות חדש: המודיאליזת לילה תוך כדי שינה
אלעזר לוין
ישלם 14.8 מיליון דולר    עשוי להעביר את הנכס לחברת אירו-סאט ולממן בנית מגדל דירות יוקרתי בהנפקה בבורסה    דיסקונט יפסיד 160 מיליון שקל
הדר פרבר
ראש צוות הפיקוח על הבחירות באיחוד האירופי שהשקיף על ההצבעה ברשות: בשיחות בבריסל על שרי החוץ האירופים להודיע על הסרת הארגון מהרשימה    המדינות המרכזיות באיחוד מתנגדות למו"מ עם החמאס
הדר פרבר
בעקבות שריפה נאלצו להיכנס למקלט אטום עם אספקת חמצן ומזון    השריפה כובתה
שי פאוזנר
כדי לעורר את המשקיעים הרדומים במניה שלה בתקופה האחרונה, חשפה החברה כי הקופקסון - תרופת הדגל האטית שלה, הגיעה לנתח שוק של 34% בארה"ב אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il