X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל י-ם המריאה לבלגיה לקראת המשחק מול ברי ביום רביעי מייסון, שלא שיחק אתמול צפוי להיות כשיר מריו אוסטין: "אם נשחר את המשחק שלנו הכל יהיה בסדר"
▪  ▪  ▪

אחרי הניצחון הקשה אתמול באשקלון ועם הרבה אופטימיות ותקווה, יצאה אחה"צ הפועל י-ם לבלגיה לקראת המשחק ביום ד′ מול ברי בשמינית גמר גביע היול"ב.
בקבוצה יודעים שבבלגיה לא יהיה קל בשום מקרה, למרות, שלי-ם סגל איכותי הרבה יותר והיא פייבוריטית ברורה לקראת המפגש הכפול. הבעיה של י-ם עם היציאה לבלגיה, היא הפציעה של רוג′ר מייסון, שלא שחיק אמש, אבל צפוי להיות כשיר למשחק. הקבוצה הגיעה לנתב"ג היישר מאימון בוקר והשחקנים דיברו על המשימה הקשה שעומדת בפניהם.
ארז מרקוביץ′, שיחק בבלגיה יחד עם נבחרת ישראל בקיץ האחרון ויודע כמה קשה לשחק בארץ השוקולד: "זה משחק חשוב מאוד לנו ואנחנו צריכים לבוא ולנצח כמו כל משחק. בבלגיה תמיד קשה לשחק, הקבוצות והנבחרת מאוד קשוחים תמיד. יש שם קהל טוב ואווירה חמה, אבל שוב, אנחנו צריכים להסתכל על עצמינו ולעשות הכל כדי לנצח".
רוג′ר מייסון, שכאמור לא שחיק אתמול, מקוהה להחלים והתייחס למה שצפוי: "אני מקווה לשחק. אני אמשיך עם הטיפולים ואני מאמין שאהיה מוכן. ברורו שזה משחק מפתח. זה המשחק הכי חשוב שלנו עד עכשיו. אנחנו רוצים לשחק שם טוב ולנצח. אני בטוח שבבלגיה תהיה מלחמה. שתי הקבוצות רוצות לעבור לשלב הבא וזה לא יהיה קל".
מייסון גם התייחס לתקרית בין מאיר טפירו להוראס ג′נקינס בשבוע שעבר ואמר: "כמו בכל משפחה שי וויכוחים.לצערי זה קרה באמצע משחק, אבל התגברנו על זה כמו משפחה וכמו קבוצה. עברנו את זה וזו כבר היסטוריה".
מייסון היה גאה מאוד במריו אוסטין והצגה הגדולה שנתן מול אשקלון, (43 נק′) ודיבר גם על זה: "מריו היה מדהים, הוא עשה הכל ומילא גם את התפקיד שלי. פיזרתי עליו קצת מהאבק שלי ובגלל זה הוא גם קלע שלשות... הייתי גאה באיך שהוא שיחק אתמול ואני בטוח שהוא יכול להמשיך ככה. הכי חשוב שניצחנו אתמול ואנחנו לומדים איך לנצח משחקים צמודים".
חתן השמחה עצמו, מריו אוסטין, לא התרגש מ-43 הנק′ שלו וכבר חושב על הבלגים: "זה כבר מאחורי. זה היה אתמול ועכשיו אני חושב על המשחק ביום רביעי. אנחנו עדיין לא מכירים אותם, אבל נדאג להכיר אותם עד המשחק. אם נשחק את המשחק שלנו כמו שאנחנו יודעים, נוכל לעבור אותם".

תאריך:  30/01/2006   |   עודכן:  30/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
שביט אלימלך מועמד למכבי ת"א ומבקש הבהרות עד מחר    זנדברג ושיבחון בדרך לחבורתו של לב לבייב וגרנט
נוה יוסף
החובש ביקש, ככל הנראה, לבצע מעשים מגונים באותם נערים    שכנע אותם להגיע לדירתו, שם החדיר לגופם סם מסוכן
שלומי דיאז
המשטרה מצאה ראיות לעבירה על חוק המפלגות    נחקרו חברי ארגון נהגי המוניות וקבלני קולות בישובים ערביים וכן בנתב"ג    התיק הועבר להחלטת הפרקליטות
גלית יצחק
הילדה אכלה פטריה שאינה ראויה למאכל    אמה הבחינה בכך ולקחה את בתה לבית חולים מאיר    הילדה טופלה במקום ושוחררה יום למחרת
עדי גלסקה
מאמן בני סכנין מסכים עם ההרחקות של סואן וחלאיילה    טון קאנן מרוצה מהניצחון 0:2 על בני סכנין אבל לא מהיכולת במחצית השנייה: יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר    הרציקוביץ′: יש עוד דברים מעבר לאליפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il