X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החזיר את רשיון העו"ד ופעיל בנדל"ן מניב בפלורידה אנגלו סכסון מכרה לקורין זכיון בניו-יורק שלזינגר: 20% מקוני הדירות בחצי השנה האחרונה - משקיעי חוץ
▪  ▪  ▪

איש העסקים והח"כ לשעבר נחום לנגנטל מנהל מו"מ מתקדם על עיסקה, שבה יקנה מחברת הביטוח מגדל 49% מחברת התיווך אנגלו סכסון. הוא ישלם כ-2 מיליון דולר. הנהלת מגדל אישרה היום (ב', 30.1.06) רשמית לראשונה ל-Nfc כי אכן מתנהל מו"מ על עיסקה זו. גם מקור מקורב ללנגטל אישר היום כי אכן מתנהל מו"מ, אך אמר כי אין ביטחון שהוא יסתיים בעיסקה. נראה, שלאפריקה ישראל, בעלת 51% הנותרים באנגלו סכסון, אין זכות סירוב ראשונה.
מקור בכיר במגדל אמר, כי החברה החליטה למכור את חלקה, משום שחברת תיווך איננה חלק מהפעילות העיסקית העיקרית שלה. המו"מ מתנהל באמצעות מנהלת אגף ההשקעות של החברה, ענת לוין.
לנגנטל יכנס לשותפות באנגלו-סכגסון בעצמו, ללא שותפים. לנגנטל היה בעבר חבר כנסת ומנכ"ל משרד התחבורה. הוא החזיר את רשיון עורך הדין שלו, ונכנס לעסקים פרטיים, בעיקר היי-טק ונדל"ן. בין היתר, הוא פעיל בפרויקט של נדל"ן מניב בפלורידה.
יו"ר אנגלו סכסון, צביה לבייב-אלאזרוב, אמרה היום בפגישה בת"א עם עתונאים, כי לא היתה פניה לאפריקה-ישראל בקשר לעיסקה זו. יצוין, כי אם לאפריקה אין זכות סירוב, יכולה מגדל למכור את מניותיה מבלי לדווח על כך לשותפה.
בפגישת העיתונאים, שנערכה במלון הולידיי אין קראון פלאזה בת"א, מסרה לבייב בין היתר כי החברה מכרה למתווך רונן קורין זכיון ראשון לפעולה בחו"ל, בניו-יורק. הזכיון יופעל ממשרדו של קורין בשדרה השלישית פינת רחוב 58. קורין, ישראלי לשעבר המתגורר 18 שנים בארה"ב, שהשתתף אף הוא בפגישה, אמר כי המשרד החל לפעול במתכונת הרצה לפני חודש וחצי, לא נקשרה אף עיסקה, אך מתנהלים כמה משאים-ומתנים.
לדברי קורין, הוא תיווך בין היתר במכירת 400 דירות, וכן בתי מלון, בעיקר בברונקס ובברוקלין. לבייב אמרה כי החברה מנהלת מגעים למכירת זכיונות או פתיחת סניפים גם בלונדון ובפריז.
מנכ"ל אנגלו סכסון חנן שלזינגר אמר, כי בששת החדשים האחרונים מסתמן גידול ניכר במכירת דירות לתושבי חוץ, ו-16% עד 20% מכלל המכירות של דירות בתקופה זו, שנעשו דרך אנגלו סכסון, הן של משקיעי חוץ. 31% ממשקיעי החוץ באים מארה"ב, 29% מצרפת, 23% מאנגליה.
הוא אמר, כי הדוחות הכספיים של החברה יצביעו על גידול ניכר בפעילות בשנת 2005 לעומת שנה קודמת. הנהלת החברה מדווחת על התאוששות ניכרת בפעילות הנדל"ן בכלל והנדל"ן למגורים בפרט, בשנה האחרונה.

תאריך:  30/01/2006   |   עודכן:  30/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
היאחב"ל עיכב לחקירה 11 חשודים חברי ארגון פשיעה שהלבינו על-פי החשד סכום של כ-10 מיליוני שקלים
עומר שיקלר
יו"ר העבודה, עמיר פרץ, השתתף בכנס ועידת האינטרנציונאל שהתקיים באתונה    מבטיח להתקדם ל- 'מפת קבע' עם או בלי שיתוף פעולה של הפלשתינים
הדר פרבר
כך טוענים במודיעין המערבי, כפי שדווח בדיילי טלגרף הבריטי    זאת במקביל לביקורה של מרקל בארץ ולדבריה: אירן מהווה איום לא רק למדינה היהודית אלא לעלום הדמוקרטי כולו
יפעת גדות
החוקרים מקווים לפתח אופציה טיפולית לסרטן השד בשלב מוקדם שתקטין את הפגיעה בשד וברקמות הנורמליות
מחלקה ראשונה
במסגרת תפקידה האחרון הייתה יוסף מנהלת הפיתוח העסקי של להקת בת-שבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il