X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתר קדוש
חדש: "מי שברך לטוקבקיסט"
בתום תפילת שחרית יקבל הרב עובדיה יוסף דף לברכה ועליו שמות הגולשים באתר שס מכתב שרשרת של הרב כדורי יופץ בין הגולשים בשס לא מוכנים לנדב פרטים על הקמפיין החדש מבית מדרשם, וקוראים לו "הדבר הבא"
הרב יוסף מברך מתוך פתק ובו רשימת שמות

   עידן יוסף
תנועת שס מחלקת מתנה לגולשים

   עידן יוסף
שס - לא עוצרת בשחור!

במשך שנים רבות הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של שס, התנגד לאינטרנט התנגדות עיקשת, אך כאשר הסקרים בבחירות 2003 חזו את הצניחה של שס, אישר בדצמבר 2002 להעלות אתר רשמי של מפלגתו.
מאז עברו המון מים בירדן ואתר המפלגה שודרג באופן שיכיל את העידכונים האחרונים בתחום האינטרנט, והרב עובדיה יוסף לא רק עשוי למצוא את עצמו מתיר אתר שכזה, אלא גם להיות משודר בו בשידור חי. עד היום שודרו תכנים שבהם מופיע הרב יוסף באתר המפלגה, אך מעולם לא דיבר הרב ישירות אל הגולשים ובודאי שלא עודד אותם לגלוש.
עדיין אין המדובר באירוח וידאו-צא'ט חי, אך בשס כבר מתכננים את הגימיק הבא: מרן יעניק "מי שברך" לגולשים באתר המפלגה. גולשי אתר שס יכתבו באתר את הודעותיהם והרב יוסף יברך את כל הטוקבקיסטים (מגיבים) שיציינו את שמם לברכה. הודעות הגולשים לא יופיעו מיד, אלא יעברו סינון ובדיקה, על-מנת למנוע כניסה בלתי מבוקרת של הודעות שאינן לרוח האתר.
מדי בוקר בשעה 8:00 עם תום תפילת שחרית ייטול לידיו הרב, שחלילה לא יביט בצג המחשב, פתק שעליו יופיעו שמות הגולשים המתברכים. הרב יוסף נוהג לברך כך מקדמת דנא, אך הפעם בנוסף לשמות הרגילים, יתווספו גם שמות הטוקבקיסטים.
השידור, כאמור, יועבר אונליין וניתן יהיה לצפות בו מכל מחשב המחובר לרשת האינטרנט. בכך למעשה, ניתן לא רק הכשר לגלישה באינטרנט, אלא גם עידוד מסוים לגלוש באתר הכשר של שס.
היוזמה החדשה שתיקרא "הברכה לטוקבקיסט" צפויה לעלות קודם לבחירות, אך לא תחל בתקופת ה"שבעה" על פטירתו של הרב יצחק כדורי. בתקופה זו הבטיחה שס להימנע מכל פעילות פוליטית ציבורית.
מכתב שרשרת של הרב כדורי
בנוסף לברכת הרב יוסף תפיץ שס מכתב בכתב ידו של הרב כדורי. מכתב השרשרת, המופקד בידי יו"ר שס, חה"כ אליהו ישי, יופץ לכל רשימות התפוצה האפשריות באינטרנט.
בשס סירבו בתוקף לגלות מה תוכנו של המכתב, ולהערכתנו המדובר במכתב שבו קרא הרב כדורי להצביע לשס, ואולי אף הצהיר כי רק בה הוא תומך. אם אכן כך הם פני הדברים, נראה כי בשס מבקשים לראות בדברים אלו מעין צוואתו האחרונה של הרב, שצריכה לחייב כביכול את קהל תלמידיו ואוהדיו הרבים, ובכך תצטייר שס כמפלגה שממשיכה את דרכו.
בשס מנסים בעצם לרכוב על מדיית הרשת על-מנת ללכוד שתי ציפורים במכה אחת: הן ברכת הרב יוסף לגולשים והן מכתבו של הרב כדורי.
הדבר הבא
בתוך כך מפרסם בטאון המפלגה "יום ליום" פרטים ראשונים על יוזמה חדשה המתגבשת בקמפיין הבחירות של שס. על-פי הפרסום, בימים אלו מתרקמת תוכנית סודית, אשר עשויה להקפיץ את המערכת הפוליטית על הרגליים.
העיתון אינו מנדב פרטים לגבי מהות היוזמה, אך בבית המדרש השסניקי יודעים לצטט שהפעם זה הולך להיות הדבר הבא ואולי אפילו יותר מכך.
יוזם הרעיון, אורי (שם בדוי), אמר לעיתון: "הוצאנו קמיעות - החליטו לאסור את זה, חילקנו שמנים וגם את זה אסרו, עכשיו נפעל על-פי חוק. אני מקווה שלא ישנו את החוק פעם נוספת".
בירור משפטי שנערך בשס העלה, כי אין בעיה משפטית שתאסור את "הדבר הבא", אבל החשש שוועדת הבחירות תנסה לאסור אותו עדיין קיים.

תאריך:  31/01/2006   |   עודכן:  31/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לראשונה בהיסטוריה: בול רשמי של מדינת ישראל על תנועת חב"ד ועל מי שהנהיגה במשך שנים ארוכות - הרבי מלובביץ'
שלומי דיאז
על-פי המשטרה שירזי, המוגדר "יעד מודיעיני" סורב על-ידי שקד כשביקש להיות שותף בעסקי אתר ההימורים "888"    שמו של שירזי נקשר גם לפרשיית אורליין
יואב יצחק
ב- 18:00 תוצג רשימת המועמדים וייפתח קמפיין הבחירות, בלי שרון    הרשימה כוללת: 11 נשים, חמישה צעירים, שישה ביטחוניסטים, שמונה אקדמאים ושישה עולים חדשים
שלומי דיאז
נחתו בערב (יום ב') בטיסה מלונדון כשהם מלווים בחוקרי יחידת ההונאה של משטרת תל אביב    חשודים כי פיתחו את תוכנת הסוס הטרויאני    נבדקת אפשרות לעיסקת טיעון
עומר שיקלר
מח"ט בנימין חתם על צו המגביל הגישה לאיזור עמונה    אולמרט דחה בקשה של ראשי מועצת יש"ע לדחות בחודשיים את ההריסה    מועצת יש"ע: "להגיע בכל מחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il