X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
BDI: חצה את קו 10 ימי פיגור בתשלומים בממוצע תהילה ינאי: "המבחן האמיתי בפתחה של שנת 2006 הוא צמצום ימי האשראי בהסכמה, תוך שמירה ואולי אף צמצום נוסף, של ימי הפיגור הממוצעים"
▪  ▪  ▪

המשק הישראלי פותח את השנה החדשה ביציבות - עם נטייה להרעה נוספת בתחום הפיגור בתשלומים. בינואר נרשמה הרעה קלה נוספת במוסר התשלומים הישראלי, כך עולה מדוח קבוצת BDI. במהלך החודש החולף רשם המשק הישראלי גידול של יום נוסף בסך ימי האשראי בפועל (ימי פיגור + ימי אשראי בהסכמה). הגידול הקל שנרשם בחודש האחרון בא במקביל ליציבות במספר ימי האשראי בהסכמה.
לדברי תהילה ינאי מנכ"ל משותף בחברת BDI: "המבחן האמיתי בפתחה של שנת 2006 הוא צמצום ימי האשראי בהסכמה, תוך שמירה ואולי אף צמצום נוסף, של ימי הפיגור הממוצעים. רק לאחר שמספר ימי האשראי הניתנים בהסכמה ירד מתחת לקו- ה-60 שזה הממוצע העולמי ומספר ימי הפיגור לא יעלה על 10 ימים, נוכל להכריז על יציבותו של המשק הישראלי". ינאי מעריכה, כי בתחילת השנה, ובעיקר ברבעון השני שלה, צפוי שיפור במספר ימי האשראי הניתנים בהסכמה, זאת בעקבות הערכות החברות ליישום של נוהל היעדר חריגה ממסגרות האשראי בבנקים.
הרעה מתונה של יום אחד במספר ימי האשראי בפועל בהמשך להרעה שחתמה את 2005 במספר ימי האשראי בפועל, בחודש ינואר רשם המשק הישראלי גידול נוסף של יום אחד בלבד בסך ימי האשראי בפועל (ימי פיגור + ימי אשראי בהסכמה). בחודש ינואר עמד מספר ימי האשראי בפועל על 100 ימים, בהשוואה ל-99 ימים בחודש דצמבר.
יציבות במספר ימי האשראי בהסכמה ב- BDI מציינים, כי ההרעה המתונה במוסר התשלומים בישראל בינואר, באה במקביל ליציבות במספר ימי האשראי הניתנים בהסכמה על-ידי הספקים. מספר ימי האשראי הניתנים בהסכמה על-ידי הספקים עמד בינואר על 89 ימים, כמו בחודש קודם.
מספר ימי הפיגור בתשלומים שוב חוצה את קו 10 הימים!
מספר ימי הפיגור בתשלומים שוב חוצה את קו 10 הימים, לאחר חודשיים של יציבות. בסוף חודש ינואר עומד מספר ימי הפיגור בתשלומים על 11 ימים, בהשוואה ל-10 ימים בדצמבר. מספר ימי הפיגור בחודש ינואר גבוה ממספרם בתקופה המקבילה אשתקד, אז עמד מספר ימי הפיגור בתשלומים על 6 ימים בלבד.

תאריך:  31/01/2006   |   עודכן:  31/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הגנים הם השולטים בקירחות
יפעת גדות
חמש שנים לאחר שנבחר אל"מ אילן רמון להיות הישראלי הראשון שיטוס לחלל, המריא לחלל על סיפון המעבורת "קולומביה"    עם כניסתה חזרה לאטמוספירה, התרסקה המעבורת קולומביה בשל פגיעה שנגרמה לכנף השמאלית של החללית    כל שבעת חברי הצוות נספו בהתרסקות
שלומי דיאז
אזרח תקף אותו בסמוך לחוף הים, היכה אותו ובעט בו תוך שהוא דורש ממנו להזדהות    התייר נפצע קל    התוקף נעצר והוברר שהוא שיכור
שי פאוזנר
מדובר ביהודה בר אור וברפי בן עטר, הנאשמים על-ידי המשטרה בזיופים במיפקד העבודה
שלומי דיאז
המשטרה הונחתה לפעול    משרד התחבורה: חל איסור להלביש את האפוד על כיסא הנהג מאחר והדבר פוגם ביעילות כרית האוויר המותקנת בכסא הנהג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il