X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חילופי אש קשים בין מג"ב לבין מבוקשים

לוחם מג"ב נפצע קשה בראשו

במהלך פעילות מבצעית בכפר עראבה נפתחה אש לעבר כוח מיוחד של מג"ב שני מבוקשים של הג'יהאד האיסלאמי נהרגו בחילופי האש במהלך הלילה נעצרו 22 מבוקשים
▪  ▪  ▪

בפעילות מבצעית של כוח מיוחד של מג"ב וכוח צה"ל, בכפר עראבה שליד ג'נין, אירעו חילופי אש קשים בין הכוחות לבין מבוקשים מהג'יהאד האיסלאמי. לוחם מג"ב נפצע קשה במפגיעה בראשו ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול. שני מחבלים מהג'יהאד האיסלאמי נהרגו כתוצאה מחילופי האש. מחבל שלישי הסגיר את עצמו לכוחות לאחר שהמבנה בו שהה כותר.
הפלשתינים מדווחים, כי בפעילות נהרגו שני פעילים בכירים בארגון. אחד ההרוגים הם נידל אבו סעדה, מפקד בכיר בשטחי יהודה ושומרון האחראי לפיגוע בנתניה בו נהרגו חמישה ישראלים. המחבל השני הוא אחמד טובסי.
במערכת הביטחון מציינים כי השניים עומדים מאחורי מספר פיגועים בישראל, בינהם הפיגוע במועדון הסטייג' והפיגוע בכניסה לקניון השרון. בצה"ל מדווחים, כי הפעילות נועדה למעצר של פעילי טרור בכירים. הכוחות כיתרו בית בו התבצר מחבל נוסף המחבל השלישי הסגיר את עצמו לידי הכוחות והועבר לחקירת כוחות הביטחון.
נדאל עלי עא-לטיף אבו סעדה, בן 28 מהכפר עילאר היה מבוקש במערכת הביטחון החל מספטמבר 04. בעברו עסק בפלילים ובעיקר בנושא רכבים גנובים, ועל-רקע זה עמד בקשרים עם פעילים רבים שעבדו בתוך ישראל. במערכת הביטחון מציינים, כי לאור היכרותו זו, שימש אבו סעדה כגורם שריכז את פעילות התשתית בהיבט שילוח המתאבדים ליעדי הפיגוע בישראל.
הם מציינים עוד, כי הוא היה מעורב באופן אישי וישיר בכל פיגועי ההתאבדות בהם היתה מעורבת התשתית בשנה האחרונה: פיגוע ההתאבדות במועדון ה"סטייג" בת"א בפבר' 05; פיגוע התאבדות בקניון בנתניה ביולי 05; פיגוע התאבדות בשוק בחדרה באוק'' 05; פיגוע התאבדות בקניון בנתניה בדצמ' 05; פיגוע התאבדות לעבר כוח צה"ל באיזור טו"כ בדצמ' 05; פיגוע שאמור היה להיות פיגוע התאבדות כפול בראש העין.
כמו כן אבו סעדה היה מראשי התשתית, ועסק בימים אלו, לצידם של מבוקשים נוספים מקרב התשתית, בהכנת פיגועים נוספים.
אחמד חסאם סעיד טובאסי, בן 18.5, במוצאו ממחנה הפליטים בג'נין. במערכת הביטחון מספרים, כי הוא פעל יחד עם בכירי המבוקשים בגזרה בדגש על אבו סעדה ומבוקשים נוספים מג'נין וטולכרם. במסגרת פעילותו היה מעורב בפיגוע ההתאבדות לעבר כוח צה"ל באיזור טולכרם בדצמ' 05, פיגוע שאמור היה להיות פיגוע התאבדות כפול בראש העין, וכן פעל למימוש פיגועים נוספים.
במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל 22 מבוקשים ברחבי איו"ש. בין היתר, נעצר מבוקש פעיל החזית העממית ביאבד, מערבית לג´נין. מבוקש פעיל חמאס נעצר בקרוות בני זית, צפונית מערבית לרמאללה. שני מבוקשים פעילי חמאס נעצרו בגילזון, צפונית לרמאללה. מבוקש פעיל חמאס נעצר במזרע אל קבליה, צפונית מערבית לרמאללה. ארבעה מבוקשים פעילי החזית העממית נעצרו בבידו, דרומית מערבית לרמאללה.

תאריך:  31/01/2006   |   עודכן:  31/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
לא משנה אם האמא עובדת במשרה מלאה או בתפקיד חשוב    כאשר הילד חולה, היא זו שצריכה לקחת את החופש מהעבודה כדי לטפל בילד ולא האבא    למה? בשל התפיסות הסטריאוטיפיות
שי פאוזנר
החלה בדיונים בעקבות דוח העוני, ומתכוונת לפעול נגד הפרות של חוקי העבודה    עפר עיני: "לא ייתכן שעובדים ייצאו בוקר בוקר לעבודה ובסוף החודש לא יקבלו את המגיע להם"
מירב לוי
ארקיע צפוייה להפסיק היום את הפעלת הקו    החברה הזוכה תידרש להפעיל 3 טיסות יומיות לפחות    משרד התחבורה ימשיך לסבסד את הטיסות לצפון הארץ
יואב יצחק
יואל לביא, ראש עיריית רמלה, נחשב אחד החזקים מבין ראשי הערים    דחה הצעה לקבל מקום ריאלי בקדימה תמורת עזיבת הליכוד    קדימה תפרסם הערב את הרשימה לכנסת
שי פאוזנר
מנכ"ל משרד התקשורת פרסם הזמנה להגיש הצעות והערות בעניין מדיניות והקצאת תדרים לרשת גישה אלחוטית    מגלה, כי בתקופה האחרונה קיבל פניות רבות מגופים המעוניינים בתדרי רשת אלחוטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il