X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחליף בתפקידו את פרופ' רייכמן שהצטרף למפלגת 'קדימה' בשנה האחרונה כיהן פרופ' רובינשטיין כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים
▪  ▪  ▪

האסיפה הכללית של המרכז הבינתחומי הרצליה אישרה (יום ג', 31.1.06) פה אחד, את המלצות ועדות המינויים של הוועדה האקדמית העליונה ושל הדירקטוריון בבינתחומי, למנות את פרופ' אמנון רובינשטיין לנשיא המרכז הבינתחומי הרצליה.
זאת לאחר שפרופ' אוריאל רייכמן, שייסד את הבינתחומי לפני 12 שנה ומאז שימש כנשיאו, הודיע על התפטרותו מתפקיד הנשיא, כחלק מפעילותו כמועמד מפלגת "קדימה" לתפקיד שר החינוך.
פרופ' רובינשטיין יכנס לתפקידו כנשיא הבינתחומי מחר (1.2.06). רובינשטיין הצטרף לבינתחומי בשנת 2002 כדיקן בי"ס רדזינר למשפטים, תפקיד שבו כיהן עד אוקטובר 2005. במקביל כיהן בשנה האחרונה כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים.
פרופ' רובינשטיין היה דיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א, כאשר פרופ' רייכמן היה אסיסטנט צעיר. "הוא דמות חיקוי עבורי. הניסיון שלו כשר חינוך ותקשורת ומעורבותו בכנסת מכשירה אותו, ללא ספק, להנהגת המרכז הבינתחומי הרצליה", אמר פרופ' אוריאל רייכמן.
יו"ר הדירקטוריון, אודי רקנאטי, אמר נוכח ההתפטרות של פרופ' רייכמן: "זהו יום קשה לכולנו. אנו מודים לפרופ' רובינשטיין על הסכמתו לכהונה". רקנאטי הבטיח תמיכת וסיוע הדירקטוריון גם בהמשך.
רקע על הנשיא הנכנס
פרופ' רובינשטיין הוא בעל תואר מוסמך במשפטים מהאוניברסיטה העברית ותואר דוקטור לפילוסופיה מאוניברסיטת לונדון (1960). בין הספרים שפרסם: "המשפט הקונסטיטוציוני של מדינת ישראל", בשש מהדורות; "דעת יחיד"; "אכיפת מוסר בחברה מתירנית"; רומן בשם "השמיכה", ואחרים.
פרופ' רובינשטיין, היה חבר בכנסת ישראל משנת 1977, בה החל כח"כ מטעם תנועת שינוי (אותה הקים ב-1974). בתקופת כהונתו בכנסת היה רובינשטיין חבר בוועדת החוץ והביטחון, בוועדת הכלכלה, בוועדת הכנסת, בוועדת חוקה חוק ומשפט והיה אחראי, בין היתר, לחקיקת חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו.
פרופ' רובינשטיין כיהן בממשלות ישראל כשר התקשורת, שר האנרגיה והתשתיות, שר החינוך, התרבות והספורט וכשר המדע והטכנולוגיה.

תאריך:  31/01/2006   |   עודכן:  31/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
עבדאללה השני צפוי לבקר השבוע בארה"ב, ומגיב לראשונה לתוצאות הבחירות ברשות    קורא קהילה הבילנאומית להמשיך לתמוך כלכלית ברשות
נוה יוסף
למני מזוז נמאס לשמוע שח"כ עזמי בשארה נוסע ללבנון מבלי לקבל את אישור שר הפנים    הורה לפתוח בחקירה כנגד בשארה    העונש המירבי: 4 שנות מאסר בפועל
עומר שיקלר
במהלך פעילות מבצעית בכפר עראבה נפתחה אש לעבר כוח מיוחד של מג"ב    שני מבוקשים של הג'יהאד האיסלאמי נהרגו בחילופי האש    במהלך הלילה נעצרו 22 מבוקשים
גלית יצחק
לא משנה אם האמא עובדת במשרה מלאה או בתפקיד חשוב    כאשר הילד חולה, היא זו שצריכה לקחת את החופש מהעבודה כדי לטפל בילד ולא האבא    למה? בשל התפיסות הסטריאוטיפיות
שי פאוזנר
החלה בדיונים בעקבות דוח העוני, ומתכוונת לפעול נגד הפרות של חוקי העבודה    עפר עיני: "לא ייתכן שעובדים ייצאו בוקר בוקר לעבודה ובסוף החודש לא יקבלו את המגיע להם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il