X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש הוציא אתמול צו, המעכב כל פעולה במיתחם "הצלחת יחזקאל" בראשל"צ, ובכללו המכרז למכירת הפאואר סנטר גזית גלוב מציעה לשלם 35 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון הוציא אתמול (30 בינואר) צו, המעכב עד להודעה חדשה כל פעולה למימוש מיתחם הנדלן "הצלחת יחזקאל" בראשון לציון מערב.
המשמעות המיידית היא עיכוב המכרז שהוציאו המפרקים, למכירת הפאואר סנטר "דרום יהודה, בן 22,700 מ"ר, שהוא חלק מהמיתחם. למכרז הוגשו 5 הצעות, והמובילה היא של גזית-גלוב: 35 מיליון דולר, 30% מעל הערך הרשום של הנכס.
צו בית המשפט הוצא לבקשת 21 מבעלי המניות של החברה, הטוענים, כי החלטת המפרקים לחלוקת נכסי החברה מקפחת חלק גדול מ-650 בעלי המניות, וכי יש לערוך אסיפה כללית כדי לדון בחלוקה חדש של תמורת המכירה בין בעלי המניות. הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד שחר הררי.
חברת הצלחת יחזקאל היא בעלת הפאואר סנטר "דרום יהודה", וכן בעלת מגרשים צמודים לבניית 247 קוטג'ים, 450 דירות ופאואר סנטר נוסף בן 15,000 מ"ר.
על-פי הערכה אחרונה, שווי הנכסים 72 מיליון דולר. החברה מנוהלת זה 10 שנים בידי המפרקים איתמר פלפל (שופט בדימוס), רואה החשבון גד סומך ומנחם ניובויץ, ממנהלי החברה.
לפני כשנה החליטו המפרקים למכור את נכסי החברה, והציעו לבעלי המניות לקבל תמורה באחת משלוש דרכים: קרקע לקוטג', כשהם צריכים להוסיף 40 עד 80 אלף דולר; קרקע לדירה, כאשר הם חייבים לשכור קבלן ולשלם לו 60 עד 70 אלף דולר במזומן, או לקבל בעוד 3 שנים 35,000 דולר במזומן ועוד מניות ב"דרום יהודה".
רוב בעלי המניות בחרו בשתי הדרכים הראשונות. אולם לאחר זמן קצר התברר להם שהדרך השלישית היא העדיפה, ביחוד מפני שהיא מבטיחה תשלום במזומן, ולא מכריחה אותם להפוך ליזמי בניה ולשלם על כך מסים.
כמו כן התעוררו מחלוקות על שווי נכסי החברה ועל דרך פעולתם של המפרקים. בעלי מניות רבים ביקשו מהמפרקים לזמן אסיפה כללית כדי לדון בנושא, אך נדחו. הם פנו לבית המשפט המחוזי בת"א, אך השופטת ורדה אלשיך דחתה ב-8 בדצמבר את בקשתם.
עתה מבקשים 21 בעלי המניות, לבטל את החלטת בית המשפט המחוזי, ולחייב את המפרקים לכנס אסיפה כללית. בית המשפט החליט: "ניתן בזה צו ארעי, המעכב את ביצוע החלטת בית המשפט המחוזי נשוא הערעור. ההצו יעמוד בתוקפו עד קבלת החלטה בבקשה לעיכוב ביצוע".

תאריך:  31/01/2006   |   עודכן:  31/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היתה אמורה לקנות מגרש ב-7.4 מיליון דולר, אך המוכר לא קיבל אורכה לקנות את הקרקע כדי למכרה לב.ס.ר.    בוטלה גם תוכנית להגדיל את הפרויקט ל-3,000 דירות ולמכרן ב-190 מיליון דולר
נוה יוסף
ח"כ לשעבר, חגי מרום, טען בראיון כי עו"ד אלדד יניב נשלח על-ידי אהוד ברק להגיש תלונות שווא במשטרה "ולספר לשופטת סיפורים"    אלדד איים בתביעה בסך מיליון ש"ח ומרום התנצל
מירב לוי
מחליף בתפקידו את פרופ' רייכמן שהצטרף למפלגת 'קדימה'    בשנה האחרונה כיהן פרופ' רובינשטיין כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים
שי פאוזנר
עבדאללה השני צפוי לבקר השבוע בארה"ב, ומגיב לראשונה לתוצאות הבחירות ברשות    קורא קהילה הבילנאומית להמשיך לתמוך כלכלית ברשות
נוה יוסף
למני מזוז נמאס לשמוע שח"כ עזמי בשארה נוסע ללבנון מבלי לקבל את אישור שר הפנים    הורה לפתוח בחקירה כנגד בשארה    העונש המירבי: 4 שנות מאסר בפועל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il