X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ"ב שנים לפטירת סידנא באבא סאלי

הילולת הרב אבוחצירה תועבר אונליין

לראשונה תועבר ההילולא השנתית לזכר רבי יעקב אבוחצירה גם באינטרנט אפשר גם לשלוח פתקי ברכות דרך אתר מיוחד
▪  ▪  ▪
[טכנולוגיית השידור מהקבר]

ההילולא המסורתית השנתית לכבודו של רבי ישראל אבוחצירה, הבאבא סאלי, תתקיים הערב (ד', 1.2.06) בעירו נתיבות. הבאבא סאלי היה ידוע כאדם צנוע ומחמיר בהלכה. לקברו של הרב, שנפטר לפני 22 שנה, ממשיכים להגיע המונים. כמאה אלף בני אדם צפויים להגיע היום לחצר ההילולא.
בנו של הבאבא סאלי, הרב ברוך אבוחצירה המכונה ה"באבא ברוך", הקים, לאחר מות אביו, חצר בנתיבות וממשיך במנהגי האב. מדי שנה ביום ד' שבט, יום ההילולא לצדיק, באים אנשים מכל קצות החברה אל האירוע הססגוני, ביניהם גם פוליטיקאים וסוחרים רבים. השנה, שנת בחירות, צפויים הפוליטיקאים להגיע יותר מבכל שנה, ולנסות לגייס מצביעים נוספים. סביב אירוע זה התפתחה תעשיה ענפה של קמעות ומִזכרות שונות, שמיוחסת להן קדושה.
רבי ישראל אבוחצירה התפרסם בציבור כעושה מופתים. מסתבר, כי העם כמה לקמיע, ורבים נהרו אליו כדי לזכות בקמיע, בברכה, או בּבקבּוק "מים קדושים". סיפורי נפלאות נקשרו בשמו, וההערצה אליו כבירה במיוחד בקרב בני עדות המזרח. גם בחוגי החרדים זכה להערכה רבה, ואגודת ישראל קיבלה את תמיכתו כדי לקבל קולות בין הספרדים, על אף היותה מפלגה בעלת גוָן אשכנזי.
הילולא בשידור חי
והשנה חידוש מבית POIP: שירות של חברת האינטרנט מאפשר לצפות בשידור חי מקברו של הבאבא סאלי בנתיבות, המועבר באמצעות מצלמת אינטרנט.
ניתן לשלוח תפילה או בקשה בדואר אלקטרוני (בשפה האנגלית בלבד) או בדואר רגיל. התפילה המקוונת, מבטיחים אנשי POIP, "תומר ללא מגע יד אדם לקול, ולאחר מכן תושמע בנתיבות", ואילו המכתב הרגיל ייסרק על-ידי מערכת, שתשדר את תוכנו בנתיבות.
"חיזוק הקשר עם המאמינים ברחבי הארץ והעולם ושיתופם בהוויה היום יומית בנתיבות מקרבים את הרחוקים, נוטעים בליבם עוז, מחזקים ברוחם את אהבת השם ומקרבים לשורשים", אמר הרב יהודה אבוחצירה, מנכ"ל המוסדות.
חצר אבוחצירה בנתיבות משתמשת בטכנולוגיה של חברת סטארט אפ ישראלית: חברת (POIP (Pray Over IP, שפיתחה את הפתרון הייחודי, ומעבירה בכל יום כמות גדולה של תפילות ובקשות לברכות לערים הקדושות בארץ (ירושלים, צפת, טבריה ונתיבות) בסמוך לקברי צדיקים.
"החזון שלנו הוא הנגשת קודשי ישראל לכל אחד, בכל מקום ובכל עת. מערכת POIP הופכת מול עיניכם חלום של רבים למציאות וכלי שימושי לרבים מקרוב ומרחוק. אנו עונים על צורך גדול ומתגבר בקרב הציבור מכל המגזרים, לזמינות הקשר עם קברי צדיקים. הפתרון שפיתחנו מגשר על קשיים גופניים, מצוקת מרחק, הצורך בהוצאות גדולות, בריאות רופפת ואף איסור לכהן. זכינו להמלצה גורפת לשימוש במערכת ורואים בה כמחזקת את הזיקה והקשר לארץ ישראל ולתורת משה", אמר אבשלום נוימן, מייסד החברה.

תאריך:  01/02/2006   |   עודכן:  01/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
תפיסת המסמכים התאפשרה לאחר חקירה סמויה ואישור בית המשפט    בין הנחקרים: יוסף כהן, אשר שימש כמנהל העמותה לפני הפירוק, ושני בניו
יפעת גדות
כאשר מכינים אוכל יש לוודא כי כל מי ששותף להכנתו שטף את ידיו במים וסבון
מירב לוי
79% בילו במהלך השלוש השנים האחרונות בחו"ל    מקום החופשה נקבע לפי המלצות קרובים או באמצעות חופשה מאורגנת    הישראלים מחפשים מידע באינטרנט, אך מעדיפים להזמין אצל סוכן הנסיעות
נוה יוסף
בית משפט השלום קבע כי מדובר בכישלון "חד פעמי" והחליט שלא להרשיע את הצעיר    בית המשפט המחוזי מחליט להרשיעו וקובע: "עובדות כתב האישום מלמדות שמעשיו של המשיב נעשו תוך קור רוח מוחלט, וללא חמלה"
אלעזר לוין
בעסקה שותף גם דודי ויסמן    קנו שבעה בניני משרדים בתשואה של 8.7%    מתעכבת עסקה ב-39 מיליון דולר בטקסס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il