X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שת"פ מסוג חדש בשוק הנדל"ן הישראלי:

בלעדי: רימקס ו-EMI ישווקו במשותף דירות

עיסקה ראשונה מסוגה בארץ, בין חברת התיווך המובילה לחברת ביטוח משכנתאות מקבוצת הביטוח AIG יפנו ל-35,000 שוכרי דירות
▪  ▪  ▪

חברת התיווך הגדולה בישראל, רימקס וחברת ביטוח המשכנתות EMI יעשו היסטוריה מקומית כשיתחילו ב-15 במארס לשווק במשותף פרויקט ראשון מסוגו בארץ, למכירת דירות: רימקס תציע ל- 35,000 שוכרי דירות לעבור דירה, כאשר EMI תספק את ההון העצמי והביטוח. EMI נמצאת בשליטת AIG, קבוצת הביטוח מספר 1 בעולם.
הפרויקט יפעל בצורה הבאה: מאות סוכני וזכייני רימקס יפנו לשוכרי דירות, ויציעו להם לקנות את הדירה, או דירה אחרת, כאשר ההון העצמי שישקיעו יהיה שווה-ערך לדמי שכירות לשנה. בנק, כנראה דיסקונט למשכנאות, יתן את היתרה כמשכנתא לטווח ארוך. EMI תיתן לבנק ערבות על המשכנתא, בתמורה לעמלה שתגבה מקונה הדירה.
לדוגמא, מי ששוכר דירת 3 חדרים בת"א, משלם כיום כ-800 דולר לחודש, או כ-10,000 דולר לשנה. הוא יוכל לקנות דירה דומה, ב-250,000 דולר: 10,000 דולר הון עצמי ו-240,000 דולר משכנתא, ברבית ובתנאים המקובלים בשוק.
EMI תיתן לבנק ערבות על ההלוואה. היא תגבה מקונה הדירה עמלה של 100 שקל לחודש על כל 500,000 שקל הלוואה. במקרה שלנו, תגיע העמלה ל-2,670 שקל לשנה, ותתווסף על הרבית, בצורת תוספת של 222 שקל לתשלום החודשי.
שיתוף הפעולה יפתור לשוכרי הדירות שתי בעיות עיקריות, המעכבות קנית דירות: ראשית, קשה להם להשיג את ההון העצמי הדרוש, כ-20% ממחיר הדירה. שנית, הם מתקשים לעתים קרובות לגייס בטחונות וערבים.
העיסקה סוכמה בפגישות בין מנכ"ל רימקס ובעליה, ד"ר ברנרד רסקין, וסגנו יוחנן אס, לבין מנכ"ל EMU חיים קיפל וסגנו יורם אביגד. ככל הידוע, דווחה העיסקה גם להנהלת קבוצת הביטוח AIG בארה"ב.
שיתוף הפעולה בין שתי החברות נחשף היום לראשונה, בכנס הארצי של סוכני וזייכני רימקס, שנערך בר"ג. אס ואביגד הרצו במשותף על שיתוף הפעולה החדש.
בכנס השנתי השתתפו יותר מ-300 סוכני וזכייני רימקס. במרכזו עמדה הרצאה של פרנק פולזלר, 73, יו"ר רימקס אירופה ואחד הברוקרים הגדולים בעולם בעיסקי נדל"ן.
פולזלר, שהגיע במיוחד לכנס בארץ, חולש על 1,300 משרדים ב-22 מדינות באירופה, עם 7,500 עובדים, ומצפה לגידול של כ-80% בשלוש השנים הקרובות. הוא גם בעל 800 זכיונות בארה"ב ובקנדה, יחד עם וולטר שניידר, וב-2004 סגרו השנים 280 אלף עסקות, בעמלה של 800 מיליון דולר.

תאריך:  01/02/2006   |   עודכן:  01/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
Nfc דיווח לראשונה על העיסקה, שבה יעבירו נמדר ופלר את "הבור" לחברת השלד הבורסאית, שקנו לפני 3 שבועות    ישלמו 14.8 מיליון דולר בעד המגרש    יבנו 100 דירות יוקרה ומרכז מסחרי
נוה יוסף
לטענת המועצה לצרכנות, הסכם הפשרה איננו מיטיב בפועל עם ציבור הצרכנים, וקיים חשש כי מדובר ב"פיצוי מדומה", שיגרום לצרכנים לרכוש מוצרים שאינם זקוקים להם
הדר פרבר
תקף את בוש אחרי שהנשיא האמריקני אמר בנאום לאומה, כי אירן מוחזקת בת-ערובה ע"י קבוצה דתית קטנה מדכאת    מתייחס גם להחלטה להעביר את נושא הגרעין למועצת הביטחון של האו"ם
מחלקה ראשונה
יחליף את עופר עיני שכיהן בתפקיד כ-7 שנים
מחלקה ראשונה
הפסטיבל יפתח בערב חגיגי ובו יוקרנו שני סרטים: "מועדון בית הקברות" בבימויה של טלי שמש ו"דילמת הדריין" בבימויו של ארז לאופר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il