X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איגוד האינטרנט הישראלי: ב-2005 חל גידול של 19% לעומת 2004 בשמות מתחם עם סיומת il מספר שמות המתחם הישראלים - 77,317 נציג ICANN: יחס נמוך בין מספר דומיינים לגולשים
▪  ▪  ▪

נכון לסוף 2005 היו רשומים במרשם שמות המתחם (כתובות אתרים באינטרנט - ב.ל.) באיגוד האינטרנט הישראלי 77,317 שמות מתחם, גידול של 19% לעומת 2004. כך דיווח הבוקר (יום ד', 1.2.06) ד"ר אמיר עציוני, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, בפתחו של הכינוס השנתי העשירי של "איגוד האינטרנט הישראלי" בתל אביב. בשנת 2005 נרשמו 18,414 שמות חדשים (גידול של 23% ביחס ל- 2004).
לדברי ד"ר עציוני, רישומם של 17,127 שמות מתחם "ותיקים" חודש לתקופת רישום נוספת (גידול של 15% לעומת השנה החולפת), ובסך-הכל היקף הבקשות שהוגשו למרשם השמות גדל בכ- 20% לעומת השנה שקדמה לה.
לדברי ד"ר עציוני, גם השנה מהווים סיכומי המספרים ה'יבשים' אינדיקציה טובה למדי למצב הכללי של התעשיה. "כשמדברים שוב ושוב על חזרתה של ה'בועה' האינטרנטית, ברור שיהיה גידול משמעותי גם במספר האתרים החדשים המתלווים אליה. מעבר לכך, כיום, כל גוף חדש שקם, בין אם מדובר במשרד של אדם אחד העובד מהבית ובין אם בשירות של חברת ענק, מלווה עצמו, כחלק מהראייה השיווקית הכוללת, גם באתר אינטרנט כזה או אחר". הכינוס השנתי העשירי נוגע בתחומים השונים המושפעים והמשפיעים על האינטרנט בישראל ובעולם. במהלכו יעסקו במגוון נושאים הרלוונטיים לתעשיית האינטרנט העולמית והמקומית. דגש מיוחד יינתן לסוגיות העסקיות, הטכנולוגיות, המשפטיות והחברתיות, אשר השפיעו וישפיעו על התפתחות האינטרנט בארץ ובעולם בשנים הקרובות.
איגוד האינטרנט הישראלי הינו עמותה ללא מטרת רווח, הפועלת בכדי לסייע בהתפתחות והטמעת האינטרנט כתשתית טכנולוגית, חינוכית, חברתית ועסקית בישראל. מאז היווסדו, מקיים האיגוד מדי שנה כינוס מרכזי בו עולים לדיון ציבורי נושאים ועמדות הניצבים במרכז סדר היום בתחום.
מעבר לאיגוד זה פועלים כמה יזמים נוספים בתחום מכירת שמות מתחם ברשת האינטרנט בישראל ואחת מהם היא חברת Domain the Net, רשם מורשה בישראל של ארגון האינטרנט העולמי ICANN. הוא יואב קרן, מנכ"ל החברה התייחס היום לנתוני איגוד האינטרנט הישראלי ואמר, כי בעולם, היחס בין מספר הדומיינים למספר המשתמשים הוא 1 ל- 10 ובישראל המספר נמוך באופן משמעותי ועומד על יחס של בערך 1 ל- 30.
לדעתו של קרן, "הסיבה לכך נובעת מכמה גורמים. האחד, הוא העובדה שהאינטרנט משמש ככלי שיווקי ומסחרי אפקטיבי לעסקים קטנים ובינוניים, ויתכן מאוד שהמיתון בתחום זה משפיע על כך, שעדיין כמות העסקים שנכנסו לאינטרנט ופעילים בו קטנה יותר משאר העולם. השני, הוא השימוש הפרטי בשמות דומיין לאתרים משפחתיים או אישיים בישראל שהינו במימדים קטנים מאוד. למשל, יש סיומת עולמית שמיועדת לאנשים פרטיים הנקראת Name. והשימוש בה בישראל היא קטנה מאוד".
קרן אומר, כי יתכן מאוד שבעקבות עליית הפופולאריות של הבלוגים בעולם וגם בישראל, יותר אנשים פרטיים יחזיקו אתרים של עצמם ושמות דומיין עבור אתרים אלו.

תאריך:  01/02/2006   |   עודכן:  01/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
מכריז: עבריינות הגז הפיראטי עלולה לגרום אסון. אין בכוונתי, כשר התשתיות, להרפות מאותם עבריינים
מחלקה ראשונה
התחרות מגיעה לחיפה    מדובר בתחרות גלישה בגלים גבוהים היחידה בארץ הדורשת תנאי מזג אוויר קיצונים לקיומה
עמותת תנו לחיות לחיות קראה לשר הביטחון ולרמטכ"ל להשתמש באמצעים אלטרנטיביים, כמו ג'יפים ואופנועים, בפינוי המאחז הבלתי חוקי
עומר שיקלר
הליכוד: פינוי עמונה בכוח נעשה מטעמים פוליטיים    מפכ"ל המשטרה: הפינוי התחייב; לא נסכים לאנרכיה    בשמאל מגנים את חברי הכנסת שהיו בשטח ויצרו פרובוקציות
שלומי דיאז
טוענים: תגובת השוטרים באה בעקבות אלימות המתנחלים    פיקוד המשטרה נערך להדיפת טענות ואפילו לתביעות    התרעות על כוונות של פעילי ימין לחסום כבישים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il