X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תקרית אירעה אמש ב"שערי צדק" שעה ששוטר אמר לחייל שאחיו נפצע קשה, כי חבל שאחיו לא מת החייל הנסער התראיין לערוץ 1 ויזומן לבירור האלימות המילולית גלשה גם אל בתי החולים
▪  ▪  ▪
[משמאל: נחי אייל מבקש מהשוטר את הפרטים, כשביניהם שוטר שהודף את אייל. ברקע מימין: שוטר אחר שבא להתערב]

קצין צה"ל בדרגת סגן-אלוף בחטיבת הצנחנים צפוי לערוך בירור לאחיו של הנער שנפצע קשה במהלך פינוי עמונה. האח, אמוץ אייל, המשרת בצנחנים, נענה אמש (1.2.06) להתראיין לערוץ 1 וזאת מבלי לקבל אישור מוקדם מרשויות הצבא כפי הנדרש בפקודות. בסיומו של הבירור יוחלט האם יועמד החייל לדין משמעתי. בדובר צה"ל נמנעו ממתן תגובה לעניין.
בראיון סיפר החייל, המשרת ביחידה מובחרת, כי שוטר שהגיע לבית החולים "שערי צדק" בירושלים קרא לעברו: "הלוואי שאחיך ימות".
הדבר אירע לאחר שויכוח מילולי התפתח בין בני משפחות וחברי הפצועים של פעילי הימין בעמונה. בעיצומו של הויכוח הצביע אחד הצעירים על החייל, ואמר לשוטרים ולקציני המשטרה במקום: "אתם רואים אותו? אח שלו מאושפז כאן במצב קשה!".
"ישבתי מול הטלוויזיה, ראיתי את זה, את כל מה שהשוטרים עשו (הקרב על עמונה, ע.י.), פשוט החזקתי את עצמי ואמרתי איך אני לובש את המדים האלה? התביישתי בזה.
המשטרה פשוט הגיעה ופשוט לקחה עליו (על האח) עם הקצה הקשה (של האָלָה) בכוונה לשבור ראשים, או כמו שהשוטר פה אמר, באו כדי להרוג אותנו. לפחות ככה זה נראה, ובגלל זה יש כל כך הרבה פצועים".
כאשר נשאל, האם יש לו חרטות לגבי העתיד אם להמשיך לשרת בצבא השיב שימשיך לשרת, אך יחד עם זאת אמר: "צריך לחשוב על זה".
השוטר סירב להזדהות
יחיעם אייל (15), האח הפצוע מורדם ומונשם, ואין סכנה לחייו. אביו של הנער, נחי אייל, מזכ"ל תקומה, דרש מהשוטר המגדף את פרטיו, אך השוטר סירב, למרות שצולם בידי צוות ערוץ 1. "אתה מוכן לתת לי את הפרטים שלך לפני שאתה הולך?", ביקש אייל מהשוטר. "לך, לך, לך", אמר שוטר אחר שהלך לצד חבירו והושיט ידו להדוף את אייל הצידה. "תוריד את היד!", צעק אייל.
בהמשך אמר אייל לשוטר: "תביא לי את הפרטים שלך עכשיו!...". "לא אתן", אמר השוטר. "כי אם הבן שלי ימות - שאבא שלך ימות!", הטיח כלפיו האב. בסופו של דבר עזבו השוטרים את שטח בית החולים, כשאחד מהם מסנן קללה.
ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה ל-Nfc, כי השוטר כלל אינו ממשטרת ירושלים, ועלינו לפנות למטה הארצי. במטה הארצי אמרו כי אינם יודעים באיזה שוטר המדובר, וכי זו הפעם הראשונה שהם שומעים על התקרית ולא נחשפו לכל הכתבות בתקשורת מפאת העבודה המסיבית, והיפנו אותנו למשטרת ש"י. עד כה טרם נמסרה תגובתם לתקרית, וכשתתפרסם - נביא אותה כאן באתר.
כעבור כרבע שעה מהתקרית נרשמה תקרית נוספת, כאשר פעילי מפלגת יחד-מרצ הגיעו למסור זר פרחים לשוטר מג"ב אלון מדר, שנפצע בינוני ונותח אמש. מולם עמדו בני משפחותיהם וחבריהם של המאושפזים מבין פעילי הימין, ובין הצדדים התנהל ויכוח סוער וטעון ושוטרים הפרידו בין שני הצדדים.
עימותים נוספים בין בני משפחה של חיילים ושוטרים לבין משפחות של פעילי ימין שנפצעו היו בחדר המיון ומחוץ להדסה עין כרם, וצוותי אבטחה של בית החולים הפרידו בין הניצים.

תאריך:  02/02/2006   |   עודכן:  02/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גדעון עזרא
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
כך מסרו הערב פקידים בכירים ברשות הפלשתינית    ההחלטה של מדינות המפרץ נובעת מהקפאת החזרי המס לרשות עליה החליטה ישראל    ברשות היו אמורים לשלם מחר משכורות ינואר ל-137 אלף עובדים
שי פאוזנר
ענקית חיפוש המידע באינטרנט הציגה רווח למניה של 1.22 דולר, לעומת 176 דולר למניה שצפו האנליסטים    שוב נשאלת השאלה, מי אשם?
אסף גדות
חברת טיטן זכתה במכרזים בכמיליון דולר ביפן ובפרויקט להרחבת מערכות כרטוס מתקדמות בקזינו הגדול בעולם בקונטיקט, ארה"ב
שי פאוזנר
כך אומרים באגודה למלחמה בסרטן ערב עליית קמפיין פרסום שלה הנלחם בעישון    הקמפיין יעלה על 50 אוטובוסים בגוש דן
בועז גולן
במהלך חיפוש הוביל הכלב את הבלשים לקומה השנייה מעל בית קפה בוואדי-חיפה ובמקום נתפסו 16 סוליות חשיש שמחירן 36 אלף ש"ח    החשוד המוכר למשטרה - נעצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il