X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
בשנת 2006 צפויים לעבור במסופים כ-2.8 מיליון איש שיעור הגידול הגבוה ביותר צפוי במסוף יצחק רבין (ערבה) שבגבול ירדן
▪  ▪  ▪

חטיבת מסופי הגבול של רשות שדות התעופה צופה גידול משמעותי במספר הנוסעים במעברי הגבול. על-פי התחזיות, יגיע הגידול בספר הנוסעים ל-14% ויעמוד על 2.8 מיליון איש.
שיעור הגידול הגבוה ביותר ל-2006 צפוי במסוף יצחק רבין (ערבה) שבגבול ירדן, והוא נאמד ב-20% להיקף נוסעים של 270 אלף איש. במסוף טאבה צפוי גידול של 14% להיקף נוסעים של 900 אלף איש, במסוף אלנבי הצפי הוא לשיעור גידול של 15% להיקף של 1.215 מיליון איש ובמסוף נהר הירדן שיעור הגידול נאמד ב-10% ל-430 אלף איש בשנת 2006.
בתנועת המטענים הכוללת במסופי הגבול צפוי גידול של 15% להיקף של 207,315 משאיות בשנת 2006. מסוף קרני צפוי לרשום גידול של 30% בהיקף המטענים והסחורות בשנה הקרובה, כולל מטעני אגריגטים. מסוף ניצנה בגבול מצרים צפוי לרשום גידול של 10% ואילו מסופי אלנבי וערבה בגבול ירדן צפויים לרשום שיעור גידול של 5% כל אחד במעבר המטענים והסחורות.
אופיר: קרני, נהר הירדן וטאבעה בעדיפות ראשונה
מנכ"ל הרשות, גבי אופיר מסר כי על-פי תוכנית העבודה של חטיבת מסופי הגבול לשנת 2006, יעמדו שלושת מסופי הגבול קרני, נהר הירדן וטאבה, בעדיפות ראשונה להשקעות בפיתוח ושיפור רמת הנוסעים תוך הגדלת נפח פעילות המטענים. כמו כן, נעשית היערכות להפעלת מסופי הגבול כרם שלום וניצנה לאחר פינוי מסוף רפיח בספטמבר 2005.
עוד מסר אופיר, כי הפרויקט הראשי של חטיבת מסופי הגבול הינו שדרוג מסוף קרני המשמש למעבר הסחורות והמטענים לרצועת עזה ומהרצועה לישראל. על-פי התוכנית, יגדל נפח הפעילות במסוף, בעיקר בתחום היבוא מעזה לישראל, להיקף של 800 משאיות ביום. במקביל, נערכים במסוף לקליטת 2 משקפי משאיות ומכולות ("המשקפים הסיניים"), אשר יוכלו להגדיל את נפח פעילות המסוף לכ-1,200 משאיות ביום וזאת עד לסוף שנת 2006.
עוד מתוכנן פרויקט הקמת והסדרת מתחם להעברת אגריגטים בקיבולת של 15,000 טון ליום, והשלמת פרויקט העברת המלט הכולל 4 עמדות העברת מלט בצנרת תת-קרקעית למתקן איחסון בצד הפלשתיני.
אופיר המשיך וציין, כי "לאור האיומים הביטחוניים הנמשכים במסוף קרני ימשך שיפור תשתיות הביטחון, תוך יישום תוכנית מיגון כנגד פיצוץ וירי והתקנת מערך מצלמות ותאורה משוכללים לכיסוי הצד הפלשתיני".

תאריך:  05/02/2006   |   עודכן:  05/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אירן: מוכנה עדיין למו"מ למרות הפניית הנושא למועצת הביטחון של האו"ם    בסוף השבוע אמרה, כי תחדש את פעילות העשרת האורניום ולא תאפשר גישה למתקני הגרעין
יפעת גדות
המריחואנה עלולה להיות גורם משמעותי יותר בהתפתחות הסרטן מאשר הטבק, ציינו החוקרים, זאת בהתחשב בעובדה כי את המריחואנה מעשנים ללא פילטר והיא נשארת זמן רב יותר בריאות
הדר פרבר
על-רקע המתיחות בין קרקאקס לוושינגטון, קורא הנשיא של ונצואלה לחמש את התושבים לקראת פלישה אפשרית של צבא ארה"ב למדינה
מחלקה ראשונה
הדיירים החליטו להתפנות לכפר נופש לחיילים באשקלון    מאיימים שלא לשוב לאתר עד שמהקום ימוגן מפני הקסאמים    במנהלת ההינתקות מציינית כי מנסים למצוא פתרון    בהתקפה האווירית סמוך לעזה נהרגו 3 פעילי גדודי אל-אקצה, חמישה נוספים נפצעו
יפעת גדות
נשים הנמצאות בשלב מוקדם של סרטן השד יוכלו לעבור בדיקה גנטית שתסייע לאונקולוגים לקבוע אם החולות זקוקות לטיפול כימותרפי או לא    מאות חולות יוכלו להמנע מהטיפול הקשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il