רשת שופרסל מחריפה את המלחמה שלה להפחתת המחירים שהיא משלמת לספקיה. לאחר שבחודש שעבר פעלה החברה נגד טרה, והורידה מוצרים שלה מהמדפים, מבצעת רשת שופרסל, הנמצאת בשליטת קבוצת אי.די.בי, פעולה דומה נגד הנציגות הישראלית של קונצרן יוניליוור.
ההערכות בעת סיבוב ה"לחימה" שניהלה הרשת נגד טרה היו, כי למעשה, היא התכוונה בכך לפתוח חזית ולהזהיר את בעלת השליטה בטרה, החברה המרכזית לייצור משקאות (קוקה-קולה ישראל), שלא תעלה את המחירים אותם היא תדרוש משופרסל בשנת 2006. עתה, עם תחילת הורדת מוצרי יוניליוור ישראל מהמדפים, מעריכים בשוק, כי במסגרת המאבק החדש שלה, מורידה שופרסל מוצרים תחת המותגים של יוניליוור כמו דאב, בייגל בייגל, שוקולד קליק והמיונז של תלמה. יוניליוור מייצרת גם דגני בוקר במגוון רחב ומרגרינה תחת המותגים תלמה, ברנפלקס ושוגי.
ההערכות הן, כי שופרסל מנסה להוריד באותה השיטה גם מחירים שהיא משלמת ליבואנית הממתקים, ליימן שליסל, המייבאת את המותגים לואקר ומנטוס.
יוניליוור הגיבה לידיעה ומסרה, "אנחנו במו"מ עם רשת שופרסל ומנסים להגיע להבנות לטובת הצרכנים".