X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משיקים פורמט חדש של תוכנית שתגלה את אלוף הכדורגל הבא של ישראל שם התוכנית: "ליגת קורנפלקס תלמה אלוף הכדורגל"
▪  ▪  ▪

קורנפלקס תלמה (של חברת יוניליוור) וערוץ הספורט, משיקים פורמט חדש של תוכנית שתגלה את אלוף הכדורגל הבא של ישראל. את הפרויקט הגתה ותרכז חברת טרגט מרקט. על הפקת התוכנית אחראית חברת סמריק שירותי תקשורת, שפיתחה את הפורמט הטלוויזיוני עם אביב שטיין.
במסגרת התוכנית, שתקרא "ליגת קורנפלקס תלמה אלוף הכדורגל", ייערכו מיונים במגרשי כדורגל ברחבי הארץ, המיועדים לבני נוער בגילאי 13-18. השופט הראשי יהיה המאמן אברהם גרנט, כשלצדו יככבו גם אבי נמני (מכבי ת"א), אלון חרזי (מכבי חיפה), וואליד באדיר (הפועל ת"א) ומאור מליקסון (בית"ר ירושלים). את התוכנית תנחה מירי נבו.
הכדורגל, ענף הספורט הפופולרי ביותר בעולם וגם בישראל, סוחף אחריו המוני מעריצים ואוהדים בארץ ובעולם כולו. אהדת הכדורגל יוצרת תחושה של שייכות, מצוינות, ושל חוויה אמוציונלית מרגשת שמיליוני אוהדי כדורגל ברחבי העולם רוצים להיות חלק ממנה. מכאן עולה הפוטנציאל של תוכנית טלוויזיה המחברת בין אהדת הכדורגל לקונספט המצליח של איתור ה"כישרון הבא".
סדרת הדוקוריאליטי, "ליגת קורנפלקס תלמה - אלוף הכדורגל", בעריכתו ובימויו של רונן ישראלסקי, תכלול 6 פרקים שישודרו בספורט 5+ עם שידורים חוזרים גם בספורט 5, וכן רצועת שידור קבועה שתשודר כל יום באותם ערוצים. התוכנית מתבססת על הרציונל, כי בכל מגרש שכונתי יש המוני "כוכבים" שעוד לא התגלו, ואשר חולמים לשחק בקבוצה מקצוענית ולהיות ה"יוסי בניון הבא".
אלפי נערים ונערות בני 13-18, שאינם כדורגלנים מקצועיים בקבוצות שבליגת העל/לאומית/ארצית, יוזמנו להירשם לתחרות. ההרשמה תעשה דרך אתר האינטרנט של התוכנית www.alufim.co.il.
בנוסף ייבנה מיני סייט הכולל עדכונים ותכני ספורט באתר האינטרנט המחודש של ערוץ הספורט www.sport5.co.il. לאחר סיום שלב ההרשמה ייערכו 4 אירועי מיון שיתקיימו במגרשים ברחבי הארץ לפי אזורים. באירועים אלה יבחנו המועמדים במגרשי כדורגל בזמן אמת מול עיניהם הבוחנות של מקצועני הכדורגל הישראלי ופאנל השופטים. שידור 4 פרקי המיונים בערוץ הספורט ייערך בחודש אפריל-מאי.
4 הקבוצות הנבחרות מרחבי הארץ יתחרו במשחקי חצי גמר וגמר (משחקים שישודרו בשני פרקים בשידורים ישירים בספורט 5+). בסוף הגמר יבחר אלוף הכדורגל של ישראל על בסיס ניקוד אישי שקיבל השחקן מתחילת התוכנית ועד הגמר. אלוף הכדורגל הנבחר יזכה באימונים במועדון כדורגל אירופאי יוקרתי, פרס המהווה מקפצה לקריירה בתחום הכדורגל.
במהלך כל תקופת המבצע תשווק יוניליוור קורנפלקס תלמה במהדורה מיוחדת. על גבי האריזות יופיעו תמונותיהן של כוכבי הכדורגל השופטים בתוכנית, וכן פרטים על התחרות ועל המיונים.
קורנפלקס תלמה מזוהה זה שנים כקורנפלקס של אלופים, והיה מלווה בקמפיינים פרסומיים תחת מסר זה בכיכובם של עודד קטש, השוער האגדי יענקל'ה חודורוב ועוד. במסגרת זו פעלה תלמה תחת "קורנפלקס של אלופים" לעידוד מצויינות בתחום הספורט באמצעות "קרן תלמה- מלגות לאלופים צעירים" - לעידוד ספורטאים צעירים בדרכם לחלום האליפות. הקרן העניקה מדי שנה מלגות בהיקף של 12 אלף שקל לספורטאים בגילי 10 עד 18 וסייעה בהשתלבותם בעולם הספורט המקצועני.

תאריך:  06/02/2006   |   עודכן:  06/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
לקוחות לאומי המנויים בדור השלישי של אורנג' יוכלו לבצע את הפעולות הבנקאיות במכשיר הסלולרי שלהם, בחיוב עלות הגלישה הסלולרית בלבד ועמלות זהות לעמלות בערוצים האחרים
שי פאוזנר
48% מהתעשיינים הבכירים מעריכים, כי הבורסה תרשום ברבעון הנוכחי עלייה קלה    צופים אינפלציה שנתית של 2.7% ו-41% מהם צופים ירידה קלה בלבד באבטלה השנה
מירב לוי
בית הספר החדש מכיל כיתות גן וכיתות לימוד א'-ח', וכן ישיבה גבוהה    צוות העובדים: המורים וההנהלה שפעלו במוסדות החינוך בכפר דרום
הדר פרבר
נחקרות פרשות שחיתות בהן מפעל צינורות פיקטיבי ומתן פטור ממכס לאנשי אש"ף    25 גורמים רשמיים נעצרו עד כה, עשרה הצליחו להימלט והרשות פועלת להסגרתם
הדר פרבר
המשטרה ירתה לעבר אדם בהפגנה באפגניסטן    שר הפנים של לבנון התפטר בעקבות הפרשה    הפגנות בקהיר, באינדונזיה, מלזיה    ר"מ נורבגיה: נתלונן לאו"ם נגד סוריה שלא מנעה את האלימות בשגרירותנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il