X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בצלאל ליבנה יהיה סמנכ"ל עסקים ואסטרטגיה, יהודה בכר ישמש סמנכ"ל סיטונאות, אלון מדמוני ישמש סמנכ"ל קמעונאות ויהיה אחראי על 110 תחנות ועל רשת מנטה צביקה אפרת יהיה מנהל מחלקת בקרת אשראי
▪  ▪  ▪

אייל לפידות, מנכ"ל דלק, הודיע (ב') על שינוי במבנה הארגוני של החברה. השינוי מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה העסקית של החברה, הסבירו דובריה. לפידות מסר היום, "אנו מפרידים את ליבת העסקים של דלק לשלושה מערכי פעילות עיקריים: עסקים ואסטרטגיה, סיטונאות וקמעונאות. כמו כן, אנו ממסדים נוהלי אשראי יעילים וחדשניים, בעזרתם נצעיד את החברה להובלה ויעילות שיבואו לידי ביטוי בכל תחומי הפעילות של החברה".
השינוי הארגוני כולל 4 מינויים חדשים: בצלאל ליבנה יהיה סמנכ"ל עסקים ואסטרטגיה. המערך בראשותו יהיה אחראי על הפיתוח העסקי של החברה, לרבות בתחום אמצעי תשלום ודלקנים, בקרת אשראי וכן תחומי השיווק והפרסום. לבנה, בעברו משנה למנכ"ל לאומי קארד, מביא עמו שנים רבות של ניסיון מצטבר בניהול, פיתוח עסקים ואסטרטגיה שיווקית בשוק כרטיסי האשראי, שוק המאופיין בשילוב בין מומחיות בתחומים פיננסיים, שיווק ופיתוח עסקי בסביבה תחרותית.
יהודה בכר ישמש סמנכ"ל סיטונאות. המערך הסיטונאי בראשות בכר (מנכ"ל חברת-הבת, דלקול), ירכז את כל פעילויות המכירה ללקוחות מוסדיים, לתחנות מפעילים ולתחנות עצמאיות. יצוין כי לתוך חטיבה זו ימוזגו באופן טבעי גם פעילויות שיווק השמנים של דלקול.
אלון מדמוני ישמש סמנכ"ל קמעונאות. המערך הקמעונאי בראשותו(לשעבר סמנכ"ל מכירות בדלק), ירכז את הפעילות של חברת-הבת, שערי דלק, המנהלת ומפעילה כ-110 תחנות תדלוק וכן את רשת חנויות הנוחות מנטה, המונה כיום 34 חנויות נוחות ונמצאת בתנופת פיתוח.
בחברה אמרו, כי במהלך הארגון מחדש, אותר הצורך במומחיות לקביעת תנאי האשראי לפעילות הסיטונאית ולפעילות אמצעי התשלום והדלקנים. פעילות זו תרוכז מעתה במחלקת בקרת אשראי חדשה, שתנוהל על-ידי צביקה אפרת, לשעבר מנהל קשרי לקוחות בבנק הפועלים.
"המערך החדש שאנו מציגים היום, משקף ומחדד את ההתמחויות העסקיות, המסחריות והשיווקיות שלנו, ומצעיד את דלק למיקוד ניהולי. מסגרות מתמחות עם משאבים ניהוליים איתנים, מנועי צמיחה מוגדרי יעדים ותמיכה של מנגנון אשראי מקצועי ברמה גבוהה, יעניקו את השילוב שיוביל את החברה להישגים חדשים", מסכם איל לפידות.
דלק מונה כיום כ-230 תחנות תדלוק ו-34 חנויות ברשת חנויות הנוחות "מנטה". החברה מיישמת בשנים האחרונות אסטרטגיה שיווקית מותגית, הכוללת את ביסוס המותג "דלק דרגון"- דלק מתוסף הניתן ללקוחות ללא תוספת תשלום בצד ראייה קמעונאית של מתחמים הכוללים תחנות תדלוק וחנויות נוחות.

תאריך:  06/02/2006   |   עודכן:  06/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
המאזן הממוצע של קיבוץ: 91 מיליון שקל    מחקר שהזמינה התנועה הקיבוצית מגלה, כי 75% מהקיבוצים רשמו גידול בהכנסותיהם בשנת 2004 לעומת 2003
הדר פרבר
שגריר סעודיה בארה"ב, הנסיך טורקי אל פייסל, אמר כי הרשות הפלשתינית בראשות החמאס תצטרך ליישר קו עם המחוייבות של הרשות
שי פאוזנר
נכנסת לתחום הקוטג' עם חיידקי ביו והעשרה בסידן    השקיעה גם באריזות וקמפיין    את תנובה היא הצליחה להרגיז
שי פאוזנר
מדובר בתוכנית פיתוח של מערכת ניווט לווינית אירופית, שהקמתה נאמדת ב-4 מיליארד אירו    ביום עיון של התמ"ת ואנשי גלילאו בשבוע שעבר, השתתפו 150 מנהלי מו"פ מישראל
מירב לוי
פרופ' רפפורט מוכר הודות למחקריו החלוציים בתחום הכימיה האורגנית-פיסיקלית    פעילותו מתמקדת בבחינת הקשר בין מבנה ופעילות של תרכובות אורגניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il