X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יפתחו יחד טכנולוגיות בתחום הטיפול במים סימנס הינה החברה הגדולה בשוק זה, עם היקף מכירות של כ-2 מיליארד דולר בעולם
▪  ▪  ▪

ממלא-מקום ראש הממשלה ושר התמ"ת והאוצר, אהוד אולמרט ומנכ"ל משרדו מנכ"ל התמ"ת, רענן דינור, נועדו בשבוע החולף עם מנהל סימנס מים, ד"ר רוג'ר רדקה, ומנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה הענקית, ג'וזף זובאק, יחד עם אורן אהרונסון, מנכ"ל סימנס ישראל.
הארבעה קיימו פגישה שבה הוצגו לראשי סימנס היתרונות הייחודיים של ישראל בכלל ובתחום המים בפרט, בהמשך לתוכנית הממשלה המערכתית לקידום תעשיית טכנולוגיות המים הישראלית. האורחים התרשמו מאוד מהאטרקטיביות של מדינת ישראל בתחום המים.
יצויין, כי סימנס בצעה חדירה אסטרטגית לפני כשנה לשוק טכנולוגיות המים העולמי באמצעות רכישת חברות טכנולוגית מים. סימנס כיום הינה החברה הגדולה בשוק זה עם היקף מכירות של כ-2 מיליארד דולר, היא רוכשת בממוצע חברה חדשה מדי חודש וצפויה להכפיל את מכירותיה בשוק בתוך 3 שנים.
מנהל סימנס מים, ד"ר רוג'ר רדקה, ומנהל הטכנולוגיה הראשי, ג'וזף זובאק, הגיעו לישראל לבחון אפשרויות לשיתוף פעולה, זאת בהמשך לפגישות עם רה"מ אריאל שרון, ועם ממלא מקומו, שר האוצר והתמ"ת אהוד אולמרט ויו"ר מקורות, בוקי אורן, עם יו"ר תאגיד סימנס פון פירר ומנכ"ל סימנס ישראל אורן אהרונסון.
במהלך ארבעת ימי הביקור סיירו האורחים במתקני מקורות ברחבי הארץ, נפגשו עם המומחים הטכנולוגיים של החברה והתרשמו מהיכולות הייחודיות בתחומי ניהול מערכות מים, קידוחים, השבת קולחים, התפלה, ביטחון ואיכות מים. בנוסף, הציגה החברה את WaTech - מרכז יזמות ושיתופי-פעולה טכנולוגיים, כפלטפורמה לשיתוף פעולה בין החברות בפרויקטי מחקר ופיתוח טכנולוגיות מים.
בסיום הביקור ציין מנהל הטכנולוגיה הראשי של סימנס מים, מר ג'וזף זובאק: "במסגרת עשרות שנות פעילותי בתחום טכנולוגיות המים, לא נתקלתי בחברה עם מגוון יכולות כה מרשים כמו מקורות". במהלך הסיור ביקרו האורחים במתקן ההמתקה של חברת VID באשקלון, במו"פ ערבה ובמכונים של אוניברסיטת בן-גוריון בשדה בוקר ונבחן שיתוף פעולה במסגרת מרכז עתיד לפיתוח טכנולוגיות מים שיוקם בנגב.
בסיום הביקור הביעו האורחים את רצונם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם תעשיית טכנולוגיות המים הישראלית במספר ערוצים: מקורות, המוסדות האקדמיים בישראל, חממות טכנולוגיות, חברות סטארט-אפ בתחום המים ומרכז פיתוח, לצורך כך ימונה באופן מיידי צוות ייעודי מקומי שיפעל למימוש ההזדמנות.

תאריך:  06/02/2006   |   עודכן:  06/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
שלושה פעילי ימין תלו כרוזי תמיכה במחבל היהודי, עדן זאדה, אשר רצח ארבעה בני אדם באוטובוס ביישוב שפרעם
מירב לוי
תושב בית חנניה הוביל ברכבו כלי חרס עתיקים, בדרכו למתווך עתיקות בלתי מורשה    באירוע נוסף לכדו חיילי צה"ל רכב ישראלי ובו עשרות כדים עתיקים מתקופת הברונזה    בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום נגד כל המעורבים
מירב לוי
חלקה של ארקיע בקו לאילת מגיע ל-61%, ישראייר: 39% בלבד    גידול של 3% נרשם בתנועת הנוסעים בטיסות הפנים ארציות    ירידה משמעותית בקו הצפוני שדה דב-ראש פינה
עומר שיקלר
בפעילות משותפת של השב"כ וצה"ל נעצרה חוליית טרור של החמאס ובה 5 חברים    ביצעה שורה של פיגועי ירי בחברון ובאזור גוש עציון שבהם נהרגו 6 ישראלים
שלומי דיאז
הילד נפגע בראשו ומאושפז חסר הכרה    נפגע מהרימון במהלך פיזור מפגינים נגד גדר ההפרדה    שוטרי מג"ב שפעלו באיזור ייחקרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il