X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"הלסדום הינו, הלעמורה דמינו? לאן דוהרת לה רכבת החיסול, המטענים, הפיצוצים?" - כותבת השופטת עדנה קפלן-הגלר בגזר הדין
▪  ▪  ▪

עליית אירועי הפשיעה החמורה והמאבקים הגלויים בין קבוצות העבריינים, מביאים את בית המשפט לנקוט עמדה תקיפה ולהחמיר עם אלו המסייעים להם. שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב גזרה (6.2.06) שמונה שנות מאסר בפועל על שלומי קראדי, אשר הורשע בהכנת מטעני חבלה לגורמים עבריינים.
קראדי הודה בהחזקת 15 לבנות חבלה ובייצור והחזקה של חמישה מטעני חבלה רבי-עוצמה, שכללו משדר ושלט לצורך הפעלה מרחוק וחוברו למגנטים על-מנת להצמידם לתחתית רכבים. אותם מטענים היו מיועדים להיות מועברים ל"מעסיקיו" של קראדי בעולם הפשע.
סנגורו של קראדי, עו"ד עדי קידר, ציין כי אומנם אין הוא מקל ראש וחולק על חומרת המעשים בהם הורשע לקוחו, אך ציין כי לאחר שהשתחרר מהכלא בגין עבירה אחרת, הוא קיבל הלוואה מחבר בארגון פשע על-מנת ל"לעזור לו לעמוד על הרגליים", דבר שגרם למעיין "חתונה קתולית", אשר כל ניסיונותיו להתחמק ממנה לא הצליחו.
"גם אם לא רצה זאת הנאשם בכל מאודו - הרי עשה את הדברים. גם אם פחד, גם אם לא ידע לומר לא - עדיין היווה חלק מאותה מזימה נפשעת של ייצור הנשק ואחזקתו. אף אם לא היה לו חלק בקשירת הקשר בין בני החבורה - הרי ידע גם ידע, באותה מודעות משפטית, מדוע ולמה, לאיזה מטרה נפשעת, מטרת רצח, ישמש הפרי האסור, פרי עבודתו הפלילית, לה היה מודע" כותבת השופטת עדנה קפלן-הגלר בגזר הדין.
קראדי הורשע בעבר ברכישת שני רובי מאג, אותם הוביל לחולות אשדוד והטמין אותם. בגין עבירה זו נגזרו עליו 21 חודשי מאסר בפועל.
"הלסדום הינו, הלעמורה דמינו? לאן דוהרת לה רכבת החיסול, המטענים, הפיצוצים?... הנה כי כן למרבית החרדה, לא רק בטרור מחוץ חוזה ומתהפכת הנפש. אלא, אל אותו טרור חוץ מתווסף לו טרור פנים, במלחמה בין בני חבורה באחר, או באחרים, מסיבה זו או אחרת. בממית, במפגע. במכלה את הרבים. חומר נפץ המוצמד לו במטענו, במגנט אל כלי רכב. מטען הניתן להפעלה על-ידי המבצע בשלט רחוק. טרור זה, טרור פנים, כטרור חוץ, יש לעקור משורש. רמת הענישה בו - חייבת להיות מכאיבה ביותר" כותבת השופטת קפלן-הגלר.
בית המשפט גזר על קראדי עונש של 11 שנות מאסר, מהן שמונה בפועל ושלוש על תנאי.

פ 040252/05
תאריך:  06/02/2006   |   עודכן:  06/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ועדה הכלכלה שהתכנסה בפגרה קבעה תקנות שיווק מחמירות לקטינים    נאסר שיווק מוצרים הקשורים בתרופות, באלכוהול, בסיגריות, בהימורים או בדיאטות    נאסרו פעולות שיווק לאיסוף פרטים אישיים אלא באישור הורה
ניר וייס
המבקשת נתבעה לתשלום שכ"ט עבור ייצוגה בתביעת נזיקין    לאחר חמש שנות דיונים בערכאות שונות, הוחזר הדיון לבימ"ש השלום באשדוד, אולם המבקשת ביקשה להעביר את מקום המשפט למחוז אחר מטעמים של מראית פני הצדק
עומר שיקלר
סמנכ"ל בכיר לחקירות ומודיעין ברשות המיסים, יום טוב (יומי) זוהר, נפטר הבוקר מאירוע לב    היה אחראי על חקירות רבות ובינהם החקירה שהבוקר הותר לפרסם
יפעת גדות
אפשר, כמעט ללא מאמץ מיוחד, להתגבר על השפעת וההצטננות של הילדים: שעות שינה מספיקות, תזונה נכונה והתעמלות
נוה יוסף
עו"ד יוסף רוזנבוים העריך כי הלקוחה צפויה לשלם מס שבח בסך 100 אלף ש"ח, לאחר שהתברר כי עליה לשלם 576 אלף ש"ח הגישה נגדו הלקוחה תביעת רשלנות מקצועית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il