X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פעיל הימין הודיע שלשום כי הוא מבקש להגיע ולבדוק את הבניה הבלתי חוקית המשטרה לא יכלה למנוע את ביקורו והוחלט לתגבר כוחות חשש מעימות אלים
▪  ▪  ▪

המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים. כאלף שוטרים יאבטחו את סיורו של ראש מפלגת "חזית יהודית לאומית", פעיל הימין הקיצוני, ברוך מרזל, אשר הודיע כי יגיע בשעות הבוקר של יום ג' (7.2.06) לביקור בעיר סכנין. לטענת מרזל, הביקור בעיר נועד כדי "לבדוק את מצב הבנייה הבלתי חוקית בעיר".
עיריית סכנין, למרות שהודיעה כי אינה "מתרגשת", פנתה כבר שלשום למשטרה וביקשה למנוע את הביקור. לדבריה, מדובר בצעד מכוון שנועד להסלים את האווירה. במשטרה בדקו את המצב מבחינה משפטית והוברר שלא ניתן למנוע את הביקור, אך בשל חשש מעימות אלים בין תושבי העיר לפעילי הימין שילוו את מרזל החליט מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב דני רונן, לתגבר את משטרת משגב, האחראית על סכנין, בכאלף שוטרים ואנשי מג"ב שיתפרסו סביב העיר ובתוכה. על הכוח יפקד מפקד מרחב הגליל, תת-ניצב דניאל חדד.
על-פי גורם משטרתי, ישנו חשש כבד מאלימות והמשטרה תנסה לשכנע את מרזל שלא להכנס לתחומי העיר ולא לעורר פרובוקציה. גורם נוסף הוסיף, כי במידת הצורך "ימצא סעיף שימנע את הגעתו".
מרזל פירסם הודעה לפיה "אם מערכת אכיפת החוק כל כך מקפידה ומדקדקת כפי שעשתה בנוגע לבתים בעמונה, הרי שללא ספק אם יאספו נתונים על הבניה הבלתי-חוקית במגזר הערבי יהיה קשה לבג"צ להתעלם מכך. מעניין אם השופטת פורקצ'יה והשופטת ארבל יחזרו על הטיעונים שלהן מבג"צ עמונה במקרה הזה".
על-פי מידע שבידינו, מרזל התבקש שלא להגיע לעיר כשהוא חמוש. יתכן והוא יענה בחיוב לדרישה ויותיר את נשקו אצל מספר מאנשיו בפאתי העיר.
בשעות הלילה קרא מרכז "מוסאוא" ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, למנוע את כניסתו של ברוך מרזל אותו הם מכנים "אלוף המסיתים והגזענות נגד הציבור הערבי", לסכנין. הם הוסיפו, כי כל מטרתו של מרזל בביקור היא פרסום עצמי.

תאריך:  06/02/2006   |   עודכן:  07/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
האם מערכת המשפט מפלה מחבלים יהודים לטובה לעומת אלו הערבים-ישראלים והפלשתינים? על-פי ראש השב"כ בהחלט כן    המילה הינתקות - מכבסת מילים
אורון חדי
עורך הדין חישב ומצא שסכום מס השבח שתצטרך לשלם האישה יעמוד על כמאה אלף שקלים (כ- 8% מסכום העסקה)    בפועל חויבה המערערת לשלם 576,264 ש"ח מס שבח (כ- 47% מסכום העסקה)
עידן יוסף
קבר שנסדק נבנה מחדש    עצים להצללה וברזיה, פרגולה ותיחום שטח הם רק חלק מעבודות השיפוץ שהסתיימו בבתי העלמין הצבאיים של גן יבנה
יואב יצחק
הנוסח הסופי של כתב האישום הוגש ליושב-ראש הכנסת וליו"ר ועדת הכנסת    הנאשם השני בתיק זה: הרב ראובן אלבז, פטרונו של בניזרי    שימוע נערך לרב אלבז    בניזרי: הכל עלילה, הקבלן סלע קיבל מעמד עד מדינה תמורת טובות הנאה    מפלגת ש"ס: בניזרי ייכלל כמס' 2' ברשימת ש"ס לכנסת
יפעת גדות
רוצה לחזור לחייים רגילים    הרופאים מרוצים מההתקדמות    עדיין מעשנת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il