X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מעלה סרטון פרסומת לדיאודורנט בטלוויזיה וגרסא נועזת יותר באינטרנט יוניליוור, המשווקת את דיאודורנט AXE, תציע גם אתר ייחודי ופעילות אינטראקטיבית עם השלט
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל, המשווקת את AXE, מותג הדאודורנטים לגברים מהמובילים בעולם, עולה בקמפיין פרסום חדש לדאודורנט AXE BODY SPRAY, דאודורנט לכל הגוף, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין, בהשקעה של כ-1.6 מיליון ש"ח, ממשיך את מיצובו של אקס כ"מותג צעיר בעל חוש הומור, עם ריח סקסי, שמטריף את הנשים", אומרים בחברה.
הקמפיין מלווה בסיסמא: "Spray More Get More” והוא כולל שני סרטונים: האחד ישודר בטלוויזיה, בערוצים 2, 10 24, ו-MTV, בו נראה בחור מרסס שובל של אקס מדלת הכניסה לביתו ועד לחדר האמבטיה, כשחברתו חוזרת מקניות ועוקבת אחר הריח... עם הבטחה של החברה ל"טוויסט המפתיע".
הסרטון השני שהופק ל-AXA החדש נפסל לשידור בטלוויזיה על-ידי הרשות השנייה, וישודר רק באינטרנט באמצעות חברת RedHead. הקמפיין האינטרנטי יופץ תחילה כמייל ויראלי באמצעות אתר חבר'ה, ובשלב שני יקרא לגולשים לצפות בסרטון המצונזר, אשר יעלה באתר אקס www.AxeEffect.co.il ובאתרים וואלה, נענע, one ,icq, לילה, msn.
בנוסף, תיערך פעילות אינטראקטיבית חדשנית עם הצופים באמצעות חברת EMTV "הנקודה הירוקה". לחיצה על הכפתור הירוק בשלט מכניסה את הצופה אל תוך עולם תוכן אינטראקטיבי של AXE, המאפשר לצופה להיחשף למבצע מיוחד בנקודות המכירה (מארז במחיר מיוחד) ומשלב משחק אינטראקטיבי ייחודי, משעשע ונושא פרסים, שנכתב במיוחד ברוח מסר הקמפיין "SRAY MORE GET MORE", ובו יכול קהל הצופים לרסס שביל של דאודורנט AXE דרך סדרה של מבוכים ולהוביל בחורות דרכם. 500 הצופים אשר יפתרו את המבוך ראשונים יזכו במארזי מתנה שיחולקו ע"י יוניליוור.

תאריך:  07/02/2006   |   עודכן:  07/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ביריד משתתפות יותר מ-30 מדינות זרות    שר התיירות הטורקי, סגנית שר התיירות הרומני וסגן שר התיירות הספרדי יסיירו בביתנים    במרכז היריד: עתיד ענף התעופה בישראל
אורון חדי
מבקר המדינה פרסם את דוח הביקורת על הטלת כופר בגין עבירות מס הכנסה    לפרסום שמם של עבריינים העושקים את קופת המדינה - ערך מרתיע
עידן יוסף
תנועת אמונה קוראת לכל ארגוני הנשים להצטרף לקריאתה    "לא מתקבל על הדעת שבנות ממציאות סיפורים מן הסוג הזה יש מאין, ועוד יותר לא עולה על הדעת שהמשטרה תעשה שימוש ציני במחלוקת הציבורית על מה שקרה במקום, כדי להתחמק מחובתה לחקור"
שי פאוזנר
לאחר חודשיים של בריחת כספים    הקרנות הבנקאיות ממשיכות לאבד גובה    הקרנות המשקיעות בחו"ל הופכות לסיפור החם בשוק
הדר פרבר
התיירים הם עובדי חברת פורד בטורקיה    ישנם עשרות פצועים, חלקם קשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il