X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשל עובדה זו נאלצה הפרקליטות למשוך כתבי אישום שהגישה נגד 18 חשודים בסחר בסמים שהסוכן הפליל שישה שוטרים יועמדו לדין משמעתי
▪  ▪  ▪

הפרקליטות הודיעה הבוקר (יום ג, 7.2.06) כי היא נאלצת למשוך ולבטל כתבי אישום שהוגשו באחרונה נגד 18 חשודים בסחר בסמים שהופללו על-ידי המשטרה באזור השפלה.
הסיבה: הוברר כי הסוכן הסמוי, עבריין לשעבר, שפעל בשירות המשטרה, ביצע עסקות על-דעת עצמו ולמען עצמו. בכך הוברר כי ביצע עבירה והפך את כל החקירה הסמויה לבלתי כשירה ולא חוקית. על-פי החשד, שוטרים ידעו על העבירות של הסוכן והעלימו עין.
חומר הבדיקה הועבר לעיון המפכ"ל, רב-ניצב משה קראדי, שהחליט להעמיד לדין משמעתי את ארבעת הבלשים שהפעילו את הסוכן ולגזור הערה פיקודית בתיקם האישי של שני קצינים שניהלו את המבצע. כמו כן הוחלט לרשום הערת אזהרה לממלא-מקום מפקד היחידה המרכזית במחוז המרכז, סגן ניצב דני בלוריאן.
המדובר בפעילות עליה דווחנו ביום 30.11.05 וזכתה לכינוי "סיכון מחושב". באותה פעילות עצרה המשטרה 18 חשודים בסחר בסמים שפעלו באזור השרון והשפלה. עם העצורים נמנה גם מורה בתיכון ברמלה, החשוד בסחר בסמים ובחברות בכנופיה שעל-פי החשד ייבאה סמים לישראל.
הסוכן הסמוי הוא עבריין סמים, בן 30, שנעצר לפני כעשרה חודשים על ניסיון לסחר ובעבר ריצה עונש מאסר. הוא הסכים לשמש סוכן משטרתי, ותיעד במשך חצי שנה עסקות סמים שביצעו סוחרים שפעלו בקרב צעירים ובני נוער בערים רמלה, לוד, ראשון לציון, תל אביב, יבנה, נתניה, כפר סבא וכפר קאסם.
לאחר המעצר מיהרה המשטרה לטעון כי יש תשתית ראייתית מתועדת לביצוע עסקות סמים עם הסוכן הסמוי. היא אף דיווחה על כי בחיפוש בבתי החשודים החרימה המשטרה 700 גרם קוקאין מחולק למנות, וכלי שקילה. כמו כן נתפסו שני תתי-מקלעים, מחסניות למספר רימוני יד. שלושה כלי רכב הוחרמו בשווי מוערך של שני מיליוני שקלים. עוד נתפסו 200 אלף שקלים במזומן. החשודים הובאו לבימ"ש ברמלה ומעצרם הוארך.
לפני כחודש וחצי טענו הסנגורים שיש בידם מידע, לפיו אותו סוכן סמוי עסק בעסקות סמים פרטיות דבר ההופך את החקירה לבלתי חוקית. הסניגורים טענו כי לא יתכן שהופעל נגד לקוחותיהם סוכן שהוא בעצם סוחר סמים פעיל בעצמו. לטענתם הסוכן השתמש בסמים וביצע עסקות ואת הכסף גרף לכיסו.
משפטם של החשודים עוכב והפרקליטות, ביחד עם המשטרה, החלו לבדוק את הסוגיה. על-פי החשד, השוטרים ידעו על הפעילות של הסוכן הסמוי והעלימו עין. בתום הבדיקה נאלצה הפרקליטות לבטל את כתבי האישום. כל העצורים שוחררו והרכוש הרב שנתפס בפשיטות על בתיהם הוחזר.
המפכ"ל קראדי הטיל על ראש אגף משאבי אנוש, ניצב גבי גל, לעמוד בראש צוות שיבחן וישקול העברתם של חלק מהמעורבים מתפקידם. צוות הבדיקה של המשטרה כולל גם את ראש מחלקת מחקר מאגף החקירות והמודיעין, ניצב משנה ישראל אברבאנל, וראש אגף חקירות במחוז מרכז, סגן ניצב דורית בן-מאיר. מהמשטרה נמסר כי בעקבות הפרשה יבדק מחדש כל נוהל הפעלת הסוכנים הסמויים.

תאריך:  07/02/2006   |   עודכן:  07/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקרים מראים כי נשים סובלות מאינסומניה (נדודי שינה) ב-50% יותר מהגברים
שי פאוזנר
תקציב הפרסום של רשת המכללות והקליניקות הגדולה בישראל לאבחון וטיפול בקשיי למידה ותפקוד מוערך ב-400 אלף דולר בשנה
שלומי דיאז
הופללו על-ידי סוכן משטרתי שפעל בקרבם    בין העצורים פוליטיקאי מקומי    המשטרה מחפשת אחר שני חשודים נוספים    במהלך המעצר נתפסו כמויות גדולות של סמים
שלומי דיאז
מדובר בפועל בניין פלשתיני    חשוד שאנס נערה ברחובות    יתכן שביצע שני מעשי אונס נוספים    בקריית גת חשוד תושב העיר בניצול מיני של נערה
שי פאוזנר
מעלה סרטון פרסומת לדיאודורנט בטלוויזיה וגרסא נועזת יותר באינטרנט    יוניליוור, המשווקת את דיאודורנט AXE, תציע גם אתר ייחודי ופעילות אינטראקטיבית עם השלט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il