X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתגובה לעתירה שהגיש ארגון "שורת הדין" כנגד כוונת ישראל להסגיר את זאב רוזנשטיין אומרת המדינה שאין כל בסיס ראייתי לטענה כי ארה"ב מענה אסירים יהודים
▪  ▪  ▪

בתגובה לעתירה שהגיש ארגון "שורת הדין" כנגד כוונת ישראל להסגיר את זאב רוזנשטיין לארה"ב, בטענה כי אסירים יהודיים מעונים ונרצחים בבתי הכלא האמריקני, טוענת המדינה: "אין כל תשתית ראייתית לדברים וראוי שהדבר לא היה נטען".
מחר (9.2.06) צפוי בג"צ לדון בעתירה שהגיש השבוע ארגון "שורת הדין" במסגרתה טען הארגון כי בשונה מאסירים אחרים המוחזקים בכלא האמריקני, הרי שאסירים יהודים עוברים התעללות פיזית ועינויים על-ידי הסוהרים.
לדברי הארגון, העצירים והאסירים היהודים מותקפים ולעיתים אף נרצחים, על-ידי אסירים אחרים, ובמיוחד על-ידי כנופיות של ניאו-נאצים ושחורים מוסלמים, כל זאת כאשר רשויות בתי הסוהר עוצמות עיניים.
בין יתר הדוגמאות שמציין הארגון בעתירתו מוזכרים העינויים שעבר הסוכן ישראלי, ג'ונתן פולארד, ב-20 שנות ישיבתו בכלא האמריקני, התעללויות ועינויים שעברו חמישה ישראלים שנעצרו ביום 11 בספטמבר 2001 בבית המעצר בבניו-יורק, מותו של מנהיג הליגה להגנה יהודית, אירב רובין, בכלא בקליפורניה, רציחתו של פעיל הליגה, ארל קרוגל, בכלא באריזונה ומותו של הנער אהרון נידל, בכלא במרילנד.
בתגובה לעתירה הגישה היום הפרקליטות את תגובתה לעתירה וטענה, כי במקרים בהם קיים עותר קונקרטי אחד [רוזנשטיין נ.י], הרי שאין כל מקום לאפשר עתירה ציבורית אשר מעלה טיעונים שרוזנשטיין יכול להעלות בשמו ובעצמו.
הדבר מתחזק, לטענת המדינה, כמאחר ורוזנשטיין עשה שימוש בכל הערכאות האפשריות.
לגבי הטענות שהעלה הארגון לפיו אסירים יהודיים מעונים בכלא האמריקני משיבה המדינה כי מדובר ב"טענות כלליות וסתמיות לפיהן חייהם של כל העצירים והאסירים היהודים הכלואים במתקני כליאה בארה"ב נתונים בסכנה מתמדת" אשר כלל אינן קשורות לעניינו של רוזנשטיין.
לבסוף מציינת המדינה לא רק שטענות אלה "מופרכות ובלתי מבוססות" אלא שלאור העובדה כי ארה"ב התחייבה כי לאחר משפטו של רוזנשטייין הוא יוחזר לישראל על-מנת לרצות את עונשו, הרי שחששה של העמותה איננו מוצדק.

תאריך:  08/02/2006   |   עודכן:  08/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בתביעה נטען כי סלקום לא אמורה לגבות מע"מ על שירותי ביטוח הטלפונים הסלוליים    ביהמ"ש קבע כי הגשת התביעה "מהווה שימוש לרעה בהליכי המשפט, באופן המצדיק את סילוק בקשת הייצוג על הסף"
עומר שיקלר
קראה לראש מנהלת ההינתקות "גרסה מודרנית של היודנראט"    מואשמת בהעלבת עובד ציבור
עומר שיקלר
העבודה והליכוד שמרו על האותיות שלהן    קידמה קיבלה את האותיות "כן"    ועדת הבחירות המרכזית החלה לרשום את הבקשות לפתקי ההצבעה
נוה יוסף
ניסיון הדחה של יו"ר ארגון אלמנות צה"ל, פנינה כהן, נכשל השבוע כאשר ביהמ"ש הוציא צו מניעה זמני לכינוס ישיבת ועד הארגון    עתה מבקשות חמש אלמנות להורות על עריכת בחירות חדשות ומינוי מנהל זמני    במרכז הביקורת - קידום חקיקה של כהן להוצאת ה"ידועות בציבור" מהגדרתן כ"אלמנות צה"ל"
עומר שיקלר
משרד האוצר מעלה לראשונה את פנקס הבוחרים לאינטרנט    באתר יוכל כל אזרח לאתר את הקלפי בה יצביע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il