X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א כבר מתכונן לקראת משחק הקבוצה מול ברצלונה מחר: "במשחקים שהספסל עזר לנו, נראינו טוב יותר" מאמן ברצלונה, איבאנוביץ': "במשחק הראשון לא נתנו למכבי את הכבוד שמגיע לה"
▪  ▪  ▪

לפני חודש וחצי כשהיא עם מאזן של 3:3, יצאה מכבי ת"א למשחק האחרון של הסיבוב הראשון ביורוליג והתפוצצה על ברצלונה בדרך לרצף של חמישה נצחונות. מאז עברו על הקבוצות הרבה שינויים, מכבי הפסידה את שני המשחקים האחרונים שלה ולא נמצאת בכושר טוב. ברצלונה לעומתה התחברה בחודש האחרון ולמרות ההפסד למילאנו בשבוע שעבר היא מראה כדורסל איכותי.
מחר (21.45, שידור בערוץ 1) יעלו השתיים למשחק שיחתום את שלב הבתים של היורוליג. בתחילת העונה כולם חשבו שהמשחק הזה יקבע את ראשות הבית, אך המציאות גרמה לכך שבעצם מעבר ליוקרה, המשחק לא ממש חשוב ושתי הקבוצות יעלו לטופ-16 מהמקומות 3 ו-4.
מכבי קיימה הערב (ד') את האימון המסכם שלה, כשוויל סולומון עדיין פצוע, עורך אימון חלקי בלבד, אך ישחק מחר. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, דיבר פיני גרשון על היוקרה שנעוצה במפגש מחר: "המשחק הזה הוא מאוד יוקרתי, בגלל שמדובר בשני מועדונים גדולים שנאבקים על המקום הראשון, אז רוצים לסיים ראשונים לא רק בגלל ההגרלה, אלא גם בגלל הביטחון שזה נותן, אבל היו שנים שהיינו ראשונים, היינו שניים, והשנה כנראה שנהיה במקום השלישי, ויכול להיות שבשלב הבא נקבל הגרלה טובה יותר דווקא מהמיקום הנוכחי שלנו".
"בעוד שבועיים הכל מתחיל מחדש. משחק כזה הוא סוג של מבחן לקראת השלב הבא. אני רוצה לתת לעוד שחקנים להשתלב, כדי לדעת בדיוק לאן אני הולך בשלב הבא, וגם כי אני חושב שלא הייתי מספיק סובלני עם חלק מהשחקנים. בגלל המצב וסוג המשחקים שהיו לנו, מיהרתי להחליף והשתמשתי ברוטציה קצרה. היורוליג הוא ארוך וצריך עזרה מהספסל. במשחקים שהספסל עזר לנו, נראינו יותר טוב ואנחנו צריכים שם יציבות. יכול להיות שבמשחק הזה צריך להחדיר לשחקנים את הביטחון ואני מקווה שהכל יזרום כמו שצריך".
גרשון סיכם ואמר: "בחודש וחצי האחרונים אנחנו עושים הרבה שינויים, גם בגלל שקבוצות למדו לסגור אותנו, וגם כי למדנו כל מיני דברים על השחקנים החדשים שלנו. אני מקווה שבשלב הבא הדברים הללו יבואו לידי ביטוי".
אחרי שגרשון סיים לדבר עם העיתונאים הגיע דושקו איבאנוביץ', מאמנה הסרבי של ברצלונה. איבאנוביץ' היה כבר לא פעם בהיכל נוקיה, וכמאמן טאו ויטוריה אפילו ניצח בו. בפעמיים האחרונות שהוא פגש את מכבי, זה הסתיים בצורה מאוד צורמת מבחינתו. פעם אחת בגמר היורוליג במוסקבה ופעם שנייה בסיבוב הראשון שבו מכבי התפוצצה על ברצלונה. הפעם בארסה מגיעה בכושר טוב יותר.
נבארו שלא שיחק במשחק הקודם כשיר הפעם, ואיבאנוביץ' רוצה לצאת עם ניצחון: "במשחק הראשון מכבי שיחקה יוצא מן הכלל. אנחנו לא נתנו את הכבוד שמגיע להם כי הם שיחקו את המשחק שלהם. המשחק הזה לא משנה הרבה כי הוא לא קובע שום דבר. אנחנו מאוד רוצים לנצח כדי להראות שיש לנו את הפוטנציאל להתמודד עם קבוצות כמו מכבי. בחודש האחרון יש הבדל גדול בקבוצה שלנו. אנחנו מפוקסים יותר ושומרים טוב יותר. השחקנים מכירים אחד את השני טוב יותר, אבל עדיין אנחנו רחוקים מהיכולת שאנחנו צריכים ורוצים להציג כדי שנוכל לזכות בתארים".

תאריך:  08/02/2006   |   עודכן:  08/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
ההורים תושבי אלעד, נעצרו על-ידי משטרת ראש העין    מעצרם הוארך בבימ"ש בפ"ת    הפעוטה מאושפזת עם חבלות בגופה
שלומי דיאז
במקרה אחד חשוד עו"ד במכירת מגרש שאינו שייך לו    במקרה אחר חשוד צעיר בחדירה למחשבי חברה בה עבד לצורך ריגול עיסקי
שי פאוזנר
פלומין שילם לוואן 4 מיליון ש"ח תמורת 26% מהחברה ומכר את המניות לאגת וצבר    עתה מחזיקה הקבוצה 30% מחברת התוכנה
יהונתן דחוח-הלוי
הג'יהאד האיסלאמי דוחה את הצעות החמאס להשתלב בממשלה ולהתחייב להפסקת אש ארוכת טווח    הארגון מאיים לבצע פיגועי התאבדות בערים בישראל בתגובה למדיניות החיסולים
נוה יוסף
ועדת הבחירות המרכזית, בראשותה של השוטפת דורית ביניש, היתה מודעת לעובדה כי נציג שס הורשע בהפרת אמונים    על-אף זאת נמנעה מליאת הוועדה לדון בעניין ולהדיח את הנציג מתפקידו כסגן יו"ר הוועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il