X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
מחבלים תקפו חיילים במעבר ארז

שלושה מחבלים חוסלו בהתקפות במעבר ארז

שני מחבלים השליכו רימוני רסס והצליחו להסתתר מאחורי הבטונדות חוסלו בקרב יריות עם החיילים והמאבטחים האזרחיים פלשתיני נוסף נורה כאשר ניסה להניח מטען בקרבת מקום
▪  ▪  ▪

תקריות חמורות במעבר ארז: שני מחבלים פרצו לשטח המעבר מעט אחרי השעה 05:00. הם השליכו רימונים וירו מכלי נשק. המחבלים הצליחו לתפוס מחסה מאחורי הבטונדות ולנהל חילופי אש עזים עם חיילי צה"ל. שני מחבלים נהרגו. חיילי צה"ל תפסו מחסה ואיש מהם לא נפגע. מעט אחרי 06:00 השתלטו החיילים מחדש על העמדה. על גופת אחד המחבלים נמצא מטען נפץ. מחבל אחר חוסל בצהריים כאשר ניסה להניח מטען חבלה בקרבת מקום.
הפלשתינים מדווחים כי הפיגו הוא פעולה משותפת של החזית העממית וארגון גדודי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של הפת"ח, בראשה עומד יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן. בתחילה סברו בצה"ל כי למעבר חדרו שלושה מחבלים, אך בתום הסריקות התברר כי היו רק שני מחבלים. מאבטחי החברה האזרחית המוצבים במקום פתחו באש יחד עם החיילים וחיסלו את המחבלים. על גופות המחבלים נמצאו רובי קלאצ'ניקוב, שמונה מחסניות, ארבעה רימוני רסס, וכן מספרי ברזל.
המדובר באירוע חריג ומדאיג, שכן המחבלים ניצלו את החשיכה ואת המעבר דרכו זורמים מדי יום אלפי פלשתינים, כדי לנסות ולהרוג בחיילי צה"ל. הם הצליחו, כאמור, להשתלט לזמן קצר על עמדת צה"ל.
בעת שאירעה התקרית שהו במסוף יותר מ-1000 פועלים פלשתינים כשהם ממתינים לאישור מעברם. כארבעת אלפים עברו קודם לכן והספיקו להיכנס לצד הישראלי, לעבודה בשטח ישראל. צה"ל סגר את האזור. הפועלים הפלשתינים שנותרו במסוף כבר נסוגו והתפזרו בצד הפלשתיני.
חוסל מניח מטען חבלה
באירוע אחר, מעט לאחר השעה 11:00, זיהו כוחות צה"ל שתי דמויות חשודות המתקרבות לעבר גדר המערכת המקיפה את צפון רצועת עזה, סמוך למעבר ארז. מצה"ל נמסר, כי הדמויות נראו עוסקות בפעילות כלשהי, ככל הנראה הנחת מטען חבלה בסמוך לגדר. החיילים פתחו לעברם באש וזיהו פגיעה בדמויות. בצה"ל הוסיפו כי על גדר המערכת אותר מטען חבלה שהשניים הניחו.
הפלשתינים מדווחים כי טנק ירה לעברם. אחד נהרג והשני נפצע באורח בינוני. הם ציינו כי ההרוג הוא טאריק אבו-ערביד, פלשתיני בן 35.
פעילות המעצרים ביהודה ושומרון נמשכת
צה"ל דיווח, כי במהלך הלילה נעצרו 26 מבוקשים, מרביתם פעילי ג'יהאד איסלאמי. בקלקיליה נעצרו שבעה מבוקשים פעילי ג´יהאד איסלאמי ושני מבוקשים סוחרי אמצעי לחימה. כמו כן, חשפו הכוחות במהלך הפעילות רובה צלפים מאולתר.
בקפין, מערבית לג´נין נעצרו שני מבוקשים פעילי הג´יהאד האיסלאמי. בעתיל, צפונית לטולכרם, נעצרו שלושה מבוקשים פעילי הג´יהאד האיסלאמי. בצידא, צפונית לטולכרם נעצרו שני מבוקשים פעילי הג´יהאד האיסלאמי. בג´ילזון, צפונית לרמאללה נעצרו שני מבוקשים פעילי חמאס. בחברון נעצרו חמישה פעילי חמאס וביטא, דרומית לחברון נעצרו שלושה מבוקשים פעילי חמאס.

תאריך:  09/02/2006   |   עודכן:  09/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לאחר מו"מ ארוך ומייגע וחילופי האשמות הדדיים הוחלט ברגע האחרון על צירוף המפד"ל לאיחוד הלאומי ולצירוף דגל התורה לאגודת ישראל
שלומי דיאז
ראשי הערים שיקבלו איומים יכולים מעתה לפנות ישירות למפכ"ל    כך סוכם בפגישה בין יו"ר מרכז השלטון המקומי לשר עזרא
עידן יוסף
החורף לא תמיד נעים ועתיר בגשמי ברכה. לפעמים הוא אף סגריר ומלא בגשמי זעף    כך או כך, לשומרי המצוות חשוב דבר אחד - שהחורף יהיה כשר    Nfc מגיש: המדריך החורפי ליהודי הנבוך    אמן!
שלומי דיאז
נעצרו באשדוד בחשד לחטיפת תיק    בחקירתם הודו בעבירות רכוש נוספות שכללו גם גניבות רכב וכספים    בחולון נתפסה חבורה שעסקו בגניבות אלימות
שלומי דיאז
כך אמרו שוטרים שהשתתפו בפינוי בעמונה ל- Nfc    כועסים על חוסר הגיבוי של חברי הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il