X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תפעל על בסיס מנוע האינטרנט טרוולסנס, הפועל כיום אצל 17 חברות תיירות 16% מרוכשי חבילות התיירות בישראל אשתקד עשו זאת ברשת
▪  ▪  ▪

חברת וובסנס (WEBSENSE) הישראלית, הפועלת בתחום פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק בסביבת האינטרנט, הכריזה (א') על הקמתה של חברת אינטרנט חדשה, המיועדת לתת מענה מקצועי לגופי התיירות בארץ ובעולם. החברה החדשה, טרוולסנס (Travelsense), תאפשר לגופי התיירות להשתמש באינטרנט ככלי עסקי לכל דבר. זאת, בנוסף לאלמנטים חווייתיים שתפתח עבורן.
החברה החדשה תשתמש בניסיון הרב שצברה WEBSENSE ב-5 השנים האחרונות, ותפעל על בסיס Travelsense, הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה, הפועלת אצל 17 חברות תיירות. Travelsense תצטרף כחברת בת לקבוצת WEBSENSE.
מנתונים שפרסם לאחרונה מכון המחקר, מכון סמית עולה, כי השימוש באינטרנט, כדי לברר על יעדי חופשה והזמנות גדל משנה לשנה. בשנת 2005 עמד שיעור הרוכשים חבילות ומוצרי תיירות באמצעות האינטרנט על 16%, גידול של 100% לעומת שנת 2004.
עוד עולה מהמחקר, כי 38% מהנוסעים לחו"ל חיפשו מידע מקדים ברשת, 50% מהנופשים בישראל עשו כן, ומתוכם 12% ביצעו את העסקה באופן מקוון ברשת האינטרנט. ממחקר של ענקית התיירות WTTC עולה, כי בארה"ב לבדה, עומד ההיקף הכספי של פעילות התיירות על סך של 6.2 מיליארד דולר.
מנכ"ל WEBSENSE, קטי יופה: "לאור נתונים וניתוח פעילויות באתרים שכבר מנוהלים באמצעות פלטפורמת Travelsense, אנחנו צופים גידול משמעותי יותר בהיקפי הפעילות והרכישות באמצעות אתרים תיירותיים בשנים הקרובות".
ההחלטה ב-WEBSENSE להקים חברת בת שתתמחה בשירות לחברות מענף התיירות התקבלה בעקבות פניות רבות מצד גופים תיירותיים בחוץ לארץ, שזיהו את הבידול וההתמחות שמציעה פלטפורמת Travelsense.
בימים אלה מגייסת חברת WEBSENSE צוות מקצועי שיחבור לאנשי המקצוע הפועלים כבר שנים בחברה, במטרה לעמוד בסטנדרט וביעדים שהציבה לעצמה. בפעילות יושם דגש משמעותי על שיווק איכותי של אתרי התיירות ועל קידום מכירות אפקטיבי שלהם במנועי חיפוש ואינדקסים רלוונטיים. למהלכים אלה תהיה אחראית חברת-הבת Websense Media.

תאריך:  12/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
סבא"א הסירה את מתקני המעקב באירן    זאת בעקבות דרישה של אירן לאחר ההחלטה לדווח על תוכנית הגרעין שלה למועצת הביטחון של האו"ם
יהונתן דחוח-הלוי
ראש התנועה האיסלאמית ראיד סלאח מתייצב בגלוי לימין תנועת החמאס    קורא לקהילה הבינ"ל להכיר בחמאס אשר תגשים החלום הפלשתיני לשיבת הפליטים
יפעת גדות
קיימת דאגה מאחר ותרופות לטיפול ב-ADHD הן אמפטמינים הידועים כמעלים את לחץ הדם, אירוע המבשר לעיתים קרובות על בעיות חמורות של הלב    "שהידיים ירעדו כשהן רושמות תרופות כאלו", דברי אחד המומחים
עידן יוסף
"הרמת יד על שוטר מותרת, בית המשפט העליון הוא קשר בוגדים ומדינת ישראל אינה חוקית מבחינה הלכתית" - כך נכתב בחוות דעת הלכתית מטעם בית הדין לענייני עם ומדינה של הסנהדרין לתושבי עמונה ותומכיהם
שלומי דיאז
אושפזה ללא הכרה בבית החולים בני ציון    המשטרה מחפשת אחרי מספר צעירים שנראו עימה    יתכן והשתתפה במסיבת אסיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il