X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השקיעה 2.4 מיליון ש"ח בפרסום למגזר זה בשנה שעברה מקאן יישר קו וחלק את המקום הראשון עם ת"א-מוסקבה הסלולר שוב היה הענף החזק במגזר הרוסי
▪  ▪  ▪

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במגזר הרוסי במחירים ריאליים לסיכום שנת 2005. מכיוון שמדובר במחירים ריאליים מוערכים, בסיטואציה בה ההבדל בין הגופים המדורגים הייתה פלוס מינוס 2%, יהיה באותו המקום בדרוג יותר מגורם אחד.
חברת סנו, של ברונו לנדסברג, ממשיכה להוביל את טבלת המפרסמים במגזר הרוסי גם השנה, כאשר המותג המוביל שלה בפרסום הוא "סנו מקסימה" - מרכך כביסה, באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי. פרטנר עולה מן המקום החמישי ב- 2004 אל המקום השני ב- 2005, וחולקת מקום זה עם HOT, המפרסמת באמצעות משרד הפרסום תל אביב מוסקווה באופן בולט את שירות ה- VOD שלה.
מנכ"ל יפעת בקרת פרסום נתי יעקובי: "ערוץ 9 משמש כקטר מוביל במגזר הרוסי עם גידול של עשרות אחוזים בשעות שידור והעצמת כלל ההוצאה לפרסום במגזר. להבדיל מהמגזר הכללי, בו העיתונות היא המובילה בהוצאה לפרסום, אין ספק כי הטלוויזיה היא המדיה הדומיננטית במגזר הרוסי".
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "אסם מתמקמת השנה במקום השישי בטבלת המפרסמים לאחר שבשנה שעברה לא נכללה בעשירייה הפותחת. אסם מפרסמת באמצעות מקאן אריקסון שלל קמפיינים תדמיתיים תחת הסלוגן: "הבית שלי, אסם שלי".
תת ענף "תקשורת סלולרית" עולה השנה אל המקום הראשון, תוך שמירה על רמת ההוצאה לפרסום שלו משנת 2004, בניגוד לתת ענף כבלים/לווין, שיורד מן המקום הראשון בשנת 2004 אל המקום השלישי השנה. המפרסמת הבולטת ביותר בגזרת הסלולר השנה היא פרטנר, החברה הסלולרית היחידה המופיעה בין עשרת המובילים של המגזר.
פרטנר מפרסמת באמצעות תל אביב מוסקווה, בעיקר את התעריף האחיד עבור החיילים לכל הרשתות וחבילות שונות ומגוונות. תת ענף רשתות שיווק שומר על מיקומו השני בטבלה, כאשר המפרסמת המובילה בקטגוריה היא סופר פארם המציעה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס סקטורס שלל מבצעים.
תת ענף "מזון מהיר" נכנס אל המקום החמישי השנה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.3 מיליון דולר. הרוב המוחלט של הפרסום בקטגוריה שייך למקדונלדס המפרסמת באמצעות מקאן אריקסון את בשורת התזונה הנכונה למגזר הרוסי.
משרד הפרסום מקאן אריקסון הצליח השנה ליישר קו עם משרד הפרסום ת"א מוסקווה בהיקפי הפרסום, ושני המשרדים מובילים במקום הראשון במגזר בשנת 2005. הלקוחות הבולטים של המשרדים השנה היו: ת"א מוסקווה - פרטנר, HOT, תנובה, קווי זהב, אל על ועוד. מקאן אריקסון - מקדונלדס, אסם, YES, אינטרביוטי, קו אופ הריבוע הכחול ועוד.

תאריך:  12/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
במערכת העיתון הדני, שהיה הראשון לפרסם את האיורים, התקבלו איומים על חיי אנשי המערכת
שלומי דיאז
על-פי החשד המעשים נמשכו עשר שנים, מאז היתה בת 5    מדובר בבתה של חברתו    מנהל עסק בהרצליה חשוד בהטרדה מינית של עובדות
גלי גזית, יחסי ציבור
- הושעה מטעם ברילה
שי פאוזנר
ישמש תחילה סגן יו"ר ויחליף את פיני כהן בספטמבר    הסמנכ"ל לאוניד בלחמן מונה למנכ"ל במקום ראלי קוברסקי
יפעת גדות
לא ידוע מה בדיוק גורם לאלצהיימר    תרופות יכולות להאט אך לא לעצור את המחלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il