פוליסות הביטוח של כלל ביטוח, שנעשו באמצעות סוכנות הביטוח הכי ישיר, נמצאות בתוקף, כך הודיעה היום בצהרים רשמית כלל ביטוח. ההודעה נמסרה בעקבות הידיעות על קשיי הכי ישיר. הפניקס פרסמה הודעה דומה -
ראה ידיעה קודמת בעניין זה. כלל ביטוח הודיעה, כי היא תמשיך לעמוד בכל ההתחיבויות שלה כלפי המבוטחים, וכל זכויותיהם ישמרו. המבוטחים יכולים לפנות בהענין זה למוקד של כלל ביטוח, טלפון 03-7111111.
על-פי הערכה, מדובר בכ-100 אלף מבוטחים, שקנו ביטוחים בכלל ביטוח, באמצעות הכי ישיר בשלוש השנים האחרונות. הבעיות מתעוררות במקרה של פטירת המבוטח, או של נזק שנגרם לדירה.