X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוען: כלל ביטוח והפניקס רוצים לחסל אותי - תיאמו את הפגיעה בהכי ישיר החברות מכחישות "הם חייבים לי 130 מיליון שקל"
▪  ▪  ▪

כלל ביטוח והפניקס תיאמו פעולה ביניהם נגד סוכנות הכי ישיר, ובכך יצרו קרטל , המנוגד לחוק ההגבלים העיסקיים. כך טוען שאול פסטרנק, בעליה של הכי ישיר. נציגו, עו"ד אופיר נאור ממשרד שגב, הגיש ב-30 בינואר תלונה בעניין זה לממונה על הגבלים עיסקיים, רונית קן.
פסטרנק טוען כי החברות הודיעו בו-זמנית על הפסקת העברת מיקדמות לחברתו, כ-4 מיליון שקל בחודש. עו"ד נאור שלח לממונה מסמך בן שמונה עמודים, המפרט את השתלשלות האירועים ומוכיח לכאורה את צדקת הטענות נגד שתי חברות הביטוח הגדולות. לעומת פסטרנק, כלל ביטוח אומרת, כי הכי ישיר חייבת לה 30 מיליון שקל על חשבון מיקדמות שלא נפרעו.
פסטרנק אמר הערב ל-Nfc: "לא רק שאנחנו לא חייבים כספים לכלל ביטוח ולהפניקס, אלא ההיפך הוא הנכון: שתי החברות חייבות לנו 130 מיליון שקל, על חשבון עמלות ותביעות אחרות. אאבק בכל כוחי כדי שנקבל את הכספים המגיעים לנו, כדי ש-300 העובדים שלי יקבלו את שכרם, וכדי שנוכל להמשיך ולפעול".
עוד אמר פסטרנק: "אני חושד, שהפעילות המתואמת הקרטלית של כלל ביטוח והפניקס נובעת מכך, שסוכנות הכי ישיר רצתה להכנס לביטוח רכב, ובכך היתה יוצרת תחרות לשתי החברות. הם רוצים לחסל אותנו!"
פסטרנק סיפר, כי לפני ארבעה חדשים חתמה כלל ביטוח על חוזים עם בנק משכן ובנק מזרחי-טפחות, שלפיו ימכרו שני הבנקים, ללווים שלהם, פוליסות של כלל ביטוח בתעריפים מוזלים. הפניקס חתמה על הסכם דומה עם בל"ל-משכנתאות. פסטרנק טוען, כי חוזים אלו פגעו קשה בפעילותה של הכי ישיר.
כלל ביטוח והפניקס הכחישו הערב את הטענה על קרטל, ואמרו כי פעילותן בנושא נעשתה עצמאית וללא קשר בין שתי החברות. הן גם אומרות, כי זכותן לחתום על הסכמים עם בנקים, וכי לא נתנו שום הבטחה בעניין זה לביטוח ישיר.

תאריך:  12/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
נשים שראו עצמן נאהבות יותר וכן היו, בצורה אובייקטיבית, מעורבות בקבוצות חברתיות חיוביות, היו מוגנות היטב מפני מקרים של דכאון קשה    ממצאים שונים נמצאו בקרב גברים
שי פאוזנר
מרכז אדווה מפרסם נתונים מהם עולה כי בין השנים 1995-2004 יישובי יש"ע והגולן קיבלו מימון יתר לעומת עיירות הפיתוח והיישובים הערביים    קובעים: מדובר ב"מועדפים ומועדפים יותר"
מחלקה ראשונה
במהלך סוף השבוע ניטעו 150 עצי זית בכפר הלא מוכר אום רתאם    המטרה - לחבר בין אוכלוסיית הנגב היהודית לערבית, שחיות אחת ליד השנייה וכמעט אינן מכירות זו את זו
ברוך לוי
עליה בסיכון שער החליפין וביצוא ההון של משקי הבית    עליה בקצב ההשקעות של תושבי חוץ במניות בבורסה בת"א
ברוך לוי
במחצית השניה של 2005 עמד היקף הסחר בין שתי המדינות על 554.1 מיליון דולר    שגריר קזחסטאן בישראל: בעשור הבא תהפוך קזחסטאן לאחת מעשר המדינות המובילות בעולם ביצור נפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il