X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דרק שארפ ידע שלקבוצה שלו פשוט לא הגיע לנצח הערב גודס: "בהסה"כ זה בונוס גדול עבורנו, אני מאושר"
▪  ▪  ▪

דרק שארפ: "הגיע להם לנצח. הם פשוט שיחקו טוב יותר. כל שנה קורה שאנחנו מפסידים משחק או שניים, ואין סיבה לדאגה. הייתה לנו תוכנית משחק וידענו מה שאנחנו צריכים לעשות. הם שלטו בריבאונד ורצו יותר מאיתנו. המשחק הזה נגמר. מגיע לראשל"צ כל הכבוד. זו קבוצה שנלחמת ולא נשברת, ואולי יש כמה דברים שאנחנו יכולים ללמוד מהם".
פיני גרשון סיפר בסיום כי הוא "צפה" את ההפסד: "שום דבר לא הפתיע. נתנו להם לקלוע הרבה מדי, אחוזי הקליעה שלהם היו טובים. צריך להפנות את השאלות אל השחקנים היום. בארבעה המשחקים האחרונים אני טעיתי. יצאתי טמבל. אמרתי לשחקנים שאנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה חזקה. הם שמעו ממני שיהיה משחק קשה כאן. הזהרתי אותם וזה בדיוק מה שקרה"
"המשחק ישפיע על הביטחון של ראשל"צ, לא עלינו. מגיע להם קרדיט. הם רצו לנצח, הם קבוצה טובה שכמעט ניצחה את ירושלים. גיא גודס עושה עבודה נהדרת".
ראשל"צ הדהימה, גודס רגוע אבל מאושר: " זה בונוס עבורנו"
גיא גודס נשאר "קול" בסיום המשחק ולא הצטרף לחגיגה הגדולה על הפארקט: "כל השבוע ניסינו להגיד לחבר'ה שצריך להאמין. היו לנו רגעים קשים, המון איבודי כדור, אבל השחקנים הבינו שאחרי הרבע השני אפשר לעשות משהו. אנחנו מאושרים, זה ניצחון חשוב להמשך, זה בונוס"
"ההגנה היתה המפתח לניצחון. המלחמה ההקרבה, הקפיצה על כל כדור. מורן רוט וסניד היו גדולים היום, אף אחד מהשחקנים שלנו לא ניצח את מכבי. מחכה לנו סדרה של שלושה ניצחונות חשובים כעת".
סניד: "זה הניצחון הכי גדול בקריירה האירופאית שלי, אחרי שבשבוע שעבר בירושלים החטאתי שמונה זריקות עונשין, רציתי שהמשחק יחזור לאהוב אותי. כשבאים לשחק נגד מכבי, אתה קודם כל חושב איך לא לחטוף 30 הפרש. ניסינו להגיע למשחק צמוד והצלחנו לקחת אותו. שיחקנו נגדם כבר 4 פעמים העונה, והייתה לנו הרגשה שאפשר לעשות את זה. היינו מבואסים אחרי ההפסד לירושלים. זה הניצחון הגדול ביותר בקריירה האירופאית שלי".
אור איתן: "כבר יצא לי לנצח את מכבי עם קבוצות אחרות, אבל פה זה אחרת כי יש לי חלק משמעותי בקבוצה הזו. הם היו צריכים ליפול מתישהו בליגה, כמו שהפועל ירושלים נפלה אתמול. העונה הזו הולכת לנו לא רע עד עכשיו, ואני מקווה שזה ימשיך עד הסוף. שיחקנו נגדם כבר העונה והיינו טובים, כך שהאמנו שאפשר לעשות את זה. זה נותן לנו המון ביטחון להמשך כי יש לנו שלושה משחקים חשובים עכשיו".
סנסציה בעיר היין - הפסד ראשון לצהובים 78-85
הפועל ירושלים כמעט עשתה את זה לפני מספר שבועות במלחה, אבל הערב זה הגיע. הקבוצה המפתיעה של גיא גודס עשתה את מה שהרבה קבוצות באירופה חלמו לעשות לצהובים אבל לא ממש הצליחו. ראשל"צ הצליחה לשמור על היתרון במהלך כל המשחק, לא שמטה אותו, הפגינה מלחמה יוצאת דופן, בדרך לניצחון גדול על מכבי ת"א. 78-85.

תאריך:  12/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
כמה מאנשי הצוות הרפואי המטפלים בראש הממשלה דיווחו כי קיבלו הצעות כספיות מכלי תקשורת בתמורה לתמונות    המשטרה תידרש לחקור את הפרשה
אלעזר לוין
גזית-גלוב זכתה במכרז ביקנעם ב-20.2 מיליון שקל, אך איחרה בתשלום בחמישה ימים    ביג תשלם 170 אלף שקל פחות
אלעזר לוין
טוען: כלל ביטוח והפניקס רוצים לחסל אותי - תיאמו את הפגיעה בהכי ישיר    החברות מכחישות    "הם חייבים לי 130 מיליון שקל"
יפעת גדות
נשים שראו עצמן נאהבות יותר וכן היו, בצורה אובייקטיבית, מעורבות בקבוצות חברתיות חיוביות, היו מוגנות היטב מפני מקרים של דכאון קשה    ממצאים שונים נמצאו בקרב גברים
שי פאוזנר
מרכז אדווה מפרסם נתונים מהם עולה כי בין השנים 1995-2004 יישובי יש"ע והגולן קיבלו מימון יתר לעומת עיירות הפיתוח והיישובים הערביים    קובעים: מדובר ב"מועדפים ומועדפים יותר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il