X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הורשע לפני כשלושה שבועות באיומים על חייו של אריאל שרון טוען כי מדובר בעלילה של סוהר שנגדו התלונן בעבר
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בנתניה החליט לדחות בחודש (ב', 13.2.06) את גזר דינו בנוגע לחגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. חגי עמיר הורשע ב-22 בינואר בעבירה של איומים על חייו של ראש הממשלה שרון. הוא הועמד לדין בעקבות תלונה של סוהרים בכלא אשמורת, שלטענתם עמיר אמר להם את הדברים.
ההחלטה לדחות את גזר הדין בחודש, התקבלה בעקבות בקשתו של עמיר להציג חוות דעת פסיכיאטרית - שבה הוא טוען כי הוא מעורער עתה בנפשו, עקב כליאתו הממושכת, ויתכן כי אמר את הדברים המיוחסים לו כאיומים, בשל כך. הוא הוסיף ש"המדינה גורמת לאדם להגיד משהו כשהוא נמצא במצב פסיכוטי מסוים וגורמת לו לעבור עבירה". עם זאת הוא הוסיף גם שהביע תמיהה ושאל "האם בטלפון אחד אני יכול לפוצץ את רה"מ" והטענה לא הובנה כהלכה והתפרשה כאיום.
השופטת לורך לא קיבלה טענה זו אך אפשרה לעמיר ולסניגורו, עו"ד שי חיימוב, להתכונן לשלב הטיעונים לעונש. גזר הדין ינתן ב-12 במארס.
עמיר, המרצה עונש של 16 שנות מאסר בגין מעורבותו ברצח, נחקר במשטרה בתחילת נובמבר 2004 בעקבות תלונה של מנהלי כלא אשמורת, שבו הוחזק.
מנהלי הכלא טענו, כי עמיר ביקש מסוהרים לחייג עבורו להוריו כדי לדבר איתם. הסוהרים עשו זאת ולדבריהם אמרו לעמיר שלא היה מענה. בתגובה, טענו הסוהרים, עמיר פנה אליהם ואמר להם, ככל הנראה עקב חשדו שהסוהרים לא חייגו: "מה? אתם מפחדים שאני ארצח או אחסל את שרון? אני יכול להרים שיחת טלפון ולדאוג שיחסלו ויפוצצו את שרון".
עמיר טען בחקירתו, כי דבריו "נאמרו בצחוק ובתגובה להתרגשות שאחזה בו כשחייגו למספרי הטלפון ולא היה מענה". הוא הוסיף, כי לא אמר ממש שירצח את שרון, והסוהרים לא הבינו אותו והם נוקמים בו בשל דיעותיו ובשל העובדה שהגיש בעבר תלונה למחלקה לחקירת סוהרים כנגד אחד הסוהרים ששמו מופיע כעד תביעה בתיק.
השופטת רות לורך ששמעה את עדותו ואת עדות הסוהרים פסקה, כי עדות הסוהרים נשמעת אמינה ולא נראה כי מדובר בעלילה. עמיר בתגובה טען כי מדובר במשפט ראווה.

תאריך:  13/02/2006   |   עודכן:  13/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת "טלספורט"
במשחק שכולו היה מלחמה על כבוד הצליחו לנצח מכבי ת"א ואיל ברקוביץ' את מכבי חיפה 0:1    ברקוביץ' בישל את שער הניצחון לאופיר חיים    ארבייטמן הורחק בדקה ה-30
עידן יוסף
בדרשה שנשא הגדיר את הציבור החרדי כציבור נרדף ומושפל, המוכן אפילו להקריב את חייו למען התורה    קובע: שוטר מכה בעמונה גרוע יותר מנאצי
עומר שיקלר
במהלך מסע ציד בטקסס ירה סגן הנשיא, דיק צ'ייני, ופצע בטעות אדם אחר    הפצוע הועבר לבית החולים ודווח כי הוא "ערני וחש בטוב"
אור אריה ורונה דיוויס
דרק שארפ ידע שלקבוצה שלו פשוט לא הגיע לנצח הערב    גודס: "בהסה"כ זה בונוס גדול עבורנו, אני מאושר"
עומר שיקלר
כמה מאנשי הצוות הרפואי המטפלים בראש הממשלה דיווחו כי קיבלו הצעות כספיות מכלי תקשורת בתמורה לתמונות    המשטרה תידרש לחקור את הפרשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il