X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איגוד המפרסמים מסביר את הבכירה, בכך שמדובר ברשת הקמעונאית בעלת קצב הגידול הגבוה ביותר מכל רשתות הקמעונאות בשנתיים האחרונות
▪  ▪  ▪

איגוד המפרסמים בחר בשגיא כהן, מנכ"ל רשת yellow, כאיש השיווק של חודש פברואר. רשת yellow - רשת החנויות הנוחות בתחנות הדלק של פז - היא הרשת הקמעונאית בעלת קצב הגידול הגבוה ביותר מכל רשתות הקמעונאות בשנתיים האחרונות.
רשת YELLOW מגדילה את רווחיותה מדי שנה ובשנתיים האחרונות עברה התפתחות והגיעה ל-120 חנויות ועד סוף שנת 2006 מתוכננת פתיחתן של עוד 40. כל זאת במסגרת מדיניות החברה להפיכת מתחם התדלוק למתחם קמעונאי המספק מגוון שירותים תחת מטרייה אחת.
לדברי שגיא כהן, מנכ"ל רשת YELLOW: "גורם ההצלחה העומד בבסיס נתוני הגידול הוא מציאת התמהיל הנכון להפעלת חנויות YELLOW, המורכב מיצירת עוגנים אסטרטגיים לרשת, מיצוב מרלו"ג בבעלות המעניק יכולת שליטה באספקות ובתזמון הגעת המזון הטרי לחנויות, התמקדות במכירות, אחידות רשתית מלאה ומיצוב ברור לרשת, של "קיצור דרך".
עוד הוסיף כהן: "החנות ותחנת הדלק מהוות כיום יחידה אחת המנוהלת על-ידי מנהל אחד. מרבית התחנות של פז מופעלות היום על-ידי החברה עצמה והיא מינתה מנהלים שבאים מהתחום הקמעונאי, בעלי תודעת שירות וקמעונאות".
מאז שנכנס כהן לתפקידו, לפני כשנתיים, המוטו של הרשת הוא אחידות. "זה הצריך הקמת מערך הפצה משוכלל שמספק מוצרים לכל החנויות על בסיס יומי. האספקה הקבועה, הנעשית בעיקר בלילה - החנויות פתוחות 24 שעות ביממה - מאפשרת להקטין את שטח המחסנים בחנויות ולהגדיל את שטח המכירה. המחזור החודשי הממוצע הוא כ-200 אלף שקל לחנות והמחזור של הרשת כולה הוא מעל 200 מיליון שקל בשנה".
בחנויות yellow אפשר היום גם לטעון טלפונים סלולריים בזמן אויר, למשוך מזומנים בכרטיס אשראי, לגלוש באינטרנט אלחוטי. "פתרון מעולה לאנשי עסקים בדרכים ולמילואימניקים שרוצים למשוך אי-מייל או כל קובץ אחר".
אחד הפורמטים החדשים שמפתחת הרשת הוא yellow market, חנויות גדולות, על שטח של 250 מ"ר עם מיגוון של 4,000 מוצרים לעומת כ-1,200 בחנויות הרגילות. חנויות אלה מיועדות לקניות מתוכננות. הראשונה נפתחה באבן יהודה לפני כחודשיים וחצי. בשנה הקרובה ייפתחו עוד חמש, כולן באזור השרון.
שגיא כהן (38) נשוי + 4 החל את דרכו בשטראוס, ותפקידו האחרון שם היה מנהל השוק הפרטי וההפצה הארצית. לאחר מכן היה מנהל המחלקה העסקית SME בפלאפון ומשם עבר לפז, תחילה כמנהל השיווק של פזומט ואז - מנכ"ל רשת yellow ומנהל מסחר וקמעונאות של פז.

תאריך:  13/02/2006   |   עודכן:  13/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
למקום השני הגיעה שרת החינוך היוצאת לימור לבנת    במקום השלישי - אלי ישי    רוב הציבור סבור כי מערכת החינוך אינה מתפקדת כראוי    מחר ישתתפו המועמדים לתפקיד שר החינוך בכנס שדרות
שי פאוזנר
מונה לנהל את התחום לאחר 5 שנים בהן ניהל את קופות הגמל    דוד שמש ינהל את תחום הגמל במקומו    מולי חסיד ינהל את הייעוץ לפנסיה    מינויים גם בחו"ל
מירב לוי
אחראית על ניהול מוקד ההזמנות הטלפוני של האתר ועל ניהול הקשרים המסחריים עם חברות התעופה וספקי התיירות השונים
גלית יצחק
המתנות של הגברים הישראלים אינן נועזות כלל - המתנה המועדפת עליהם היא פרחים ואחריה בושם    אחוז קטן מהגברים מעדיפים לתת לבת הזוג לבנים סקסיים
אלעזר לוין
יוציא למכירה את שני המיתחמים האחרונים בירושלים - שנלר ל-600 דירות ומשרד החוץ ל-700 דירות    התמורה המשוערת: 110-130 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il