X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
אולמרט: "מימין ישנה מפלגת ימין שמרני מנותק, שנוהג לפזר סיסמאות ריקות מתוכן; בשמאל, יש מפלגה סוציאליסטית רדיקאלית
▪  ▪  ▪

מערכת הבחירות כבר עמוק פה, ועימה גם מערך המסרים, התעמולה והקמפיינים. בליכוד העדיפו מההתחלה לתקוף את קדימה ואולמרט. מפלגת העבודה, שתיכננה בתחילה לנהל קמפיין פוזיביטיבי בלבד, שינתה כיוון והחלה גם היא לתקוף את קדימה והליכוד.
בתנועת קדימה החלו גם הם להבין שחוסר מעש עלול לפגוע בהם, והחלו לפעול. המסר החדש של קדימה: אולמרט תוקע את ראשו בחול. בליכוד מעריכים כי הצגתו של אולמרט כ"בת יענה", כמי שמתחמק מאחריות, וכמי שמעדיף פעם אחר פעם שלא להחליט, תחדור מעט את הטפלון העבה העוטף אותו מאז נכנס לנעליו של ראש הממשלה, אריאל שרון. אולמרט יחזיר אותנו לגבולות 67', אומרים בליכוד. אולמרט נכנע לחמאס. רק ביבי חזק מול החמאס.
סיעת הליכוד סיירה אתמול בבקעת הירדן. אל מול השיממון העצום של מדבר יהודה, אמר יו"ר הליכוד: "מה בוער לאולמרט לתת את השטח הזה לפלשתינים? אתם רואים פה איזה פלשתיני באזור? חוץ מכמה יישובים ישראלים, אין כאן כלום. אולמרט מתכוון להחזיר את השטח הזה, וכשהוא יעשה זאת, המקום פה ישרוץ קיני חמאס שיגיעו לירושלים בקלות".
אולמרט, שאת מכת הפתיחה לקמפיין האקטיבי נתן בשבוע שעבר כשהתראיין לנסים משעל בערוץ 2, המשיך באתו קו גם אתמול (יום א') בכנס ראשי מטות של תנועת קדימה במטה המפלגה בפתח תקוה. "מימין ישנה מפלגת ימין שמרני מנותק, שנוהג לפזר סיסמאות ריקות מתוכן. מפלגה שלא מתפתחת עם הזמן ואינה רואה את השינויים המתרחשים מול עיניהם. ואילו בשמאל, יש מפלגה סוציאליסטית רדיקאלית, שאין לה סיכוי להתמודד באמת עם בעיית העוני במדינת ישראל", אמר אולמרט.
מ"מ ראש הממשלה אף תקף את התוכנית הכלכלית של נתניהו ואמר, כי "בקדימה יזמנו תוכנית, עליה התחיל לעבוד כבר אריאל שרון, לפיה, תוך שבע שנים נקצה 14 מיליארד שקלים למלחמה בעוני, וגם אז, לא נחסל את העוני לחלוטין. אנחנו לא קוסמים".
במפלגת העבודה ניסו בהתחלה, כאמור, לשמור על קמפיין פוזיטיבי בלבד. אך גם שם הבינו שאין כמו קמפיין נגטיבי לחידוד מסרים. אתמול, לאחר נאומו של אולמרט בכנס ראשי המטות, הגיבו במפלגת העבודה: "מוזר לשמוע את אולמרט מדבר על מצוקות חברתיות, בשעה שרוב חבריו מצויים באלפיון העליון ובמציאות של מצוקות חברתיות הוא נתקל לעיתים רחוקות, רק בשידורי הטלוויזיה. ככה זה שדמי הכיס שאולמרט מוציא על סיגרים גדולים יותר משכר המינימום".
במפלגת העבודה אף פרסמו באתר האינטרנט של המפלגה את קורות החיים של אולמרט, בעקבות הפרסום על כך שחלק מפרטיו האישיים שהועלו באתר קדימה, אינם נכונים. מיותר לציין, כי במסגרת קורות החיים פרסמה מפלגת העבודה, את כל הפרשיות בהם היה מעורב מ"מ ראש הממשלה במרוצת השנים.
במקביל לקמפיין החוצות, הסיורים, הנאומים והכנסים, מתנהל גם קמפיין אינטרנט מפותח.

תאריך:  13/02/2006   |   עודכן:  13/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
BDI: מדובר בחברות עם הכנסה שנתית של 198 מיליארד ש"ח    המשפחות רשמו אשתקד הכנסה השווה לכ-77% מתקציב המדינה    נוחי דנקנר מוביל עם 15% מהכנסה זו
שי פאוזנר
איגוד המפרסמים מסביר את הבכירה, בכך שמדובר ברשת הקמעונאית בעלת קצב הגידול הגבוה ביותר מכל רשתות הקמעונאות בשנתיים האחרונות
מירב לוי
למקום השני הגיעה שרת החינוך היוצאת לימור לבנת    במקום השלישי - אלי ישי    רוב הציבור סבור כי מערכת החינוך אינה מתפקדת כראוי    מחר ישתתפו המועמדים לתפקיד שר החינוך בכנס שדרות
שי פאוזנר
מונה לנהל את התחום לאחר 5 שנים בהן ניהל את קופות הגמל    דוד שמש ינהל את תחום הגמל במקומו    מולי חסיד ינהל את הייעוץ לפנסיה    מינויים גם בחו"ל
מירב לוי
אחראית על ניהול מוקד ההזמנות הטלפוני של האתר ועל ניהול הקשרים המסחריים עם חברות התעופה וספקי התיירות השונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il